Housuvaipoista...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja s
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

ai yöllä? siksi kun en kestänyt sitä yövaipan karmaisevaa lemua aamuisin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

No kuka nyt pitäis kosteissa kestorättivaipoissaan vapaaehtoisesti lastansa läpi yön?

Siis ihan käsittämätöntä että laki edes sallii kestovaipat. Kuinka moni äiti olis vapaaehtoisesti märkä kusinen rätti alushousuissa koko päivän tai vaihtoväli olis esim. 4 h?
 
Meillä edelleen käytetään aika paljon teippivaippoja, johtuen halvemmasta hinnasta. Pussi liberoita maksaa saman ja teippivaippoja oli aika paljon enemmän kuin housuvaippoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

No kuka nyt pitäis kosteissa kestorättivaipoissaan vapaaehtoisesti lastansa läpi yön?

Siis ihan käsittämätöntä että laki edes sallii kestovaipat. Kuinka moni äiti olis vapaaehtoisesti märkä kusinen rätti alushousuissa koko päivän tai vaihtoväli olis esim. 4 h?

miksi ihmeessä pitäisi olla koko päivän tai vaihtoväli 4h? kyllä meillä vaihdettiin kun huomattiin että pissa on tullut. Katsos kun kestovaippojen kanssa ei tarvi miettiä että montako vaippaa raaskii päivässä käyttää ;)

ja tiedoksesi, niitä on myös kuivapintaisia kestovaippoja :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

ai yöllä? siksi kun en kestänyt sitä yövaipan karmaisevaa lemua aamuisin :D

ok. uteliaana vain oli pakko kysyä.. :D
Meillä kun tuo kestotettava on vasta 9kk..
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

No kuka nyt pitäis kosteissa kestorättivaipoissaan vapaaehtoisesti lastansa läpi yön?

Siis ihan käsittämätöntä että laki edes sallii kestovaipat. Kuinka moni äiti olis vapaaehtoisesti märkä kusinen rätti alushousuissa koko päivän tai vaihtoväli olis esim. 4 h?

ööö, ookko ymmärtänyt nyt aivan oikein tuon kestovaippahomman?
Kyllä ne yhtä useesti vaihdetaan kun kertiksetki..
Meillä useesti jo yhden pissan jälkeen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja kertis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

No kuka nyt pitäis kosteissa kestorättivaipoissaan vapaaehtoisesti lastansa läpi yön?

Siis ihan käsittämätöntä että laki edes sallii kestovaipat. Kuinka moni äiti olis vapaaehtoisesti märkä kusinen rätti alushousuissa koko päivän tai vaihtoväli olis esim. 4 h?

ööö, ookko ymmärtänyt nyt aivan oikein tuon kestovaippahomman?
Kyllä ne yhtä useesti vaihdetaan kun kertiksetki..
Meillä useesti jo yhden pissan jälkeen!

No ei ainakaan mun tutut vaihda kestoja kuin 4-5 h välein. Itse vaihdan kertikset 3 h välin.
 
Siinä 8kk hujakoilla alkoi hoisuvaipat olla kätsyt laittaa lapselle päälle, kun seisoi. Esikoiselle varmaan heti silloin alettiin käyttää teippivaippojen rinnalla. Kuopukselle vähän vanhempana, kun alkoivat pienimmät housuvaipat olemaan sopivan kokoisia. Mutta teippivaipoista ei kyllä esikoisella luovuttu kuin vasta siinä vaiheessa kun yövaippaa pidettiin vain varuksi ja päivävaipat oli jo jätetty. Kuopuksella vielä molempia käytössä kun käyttää ympäri vuorokauden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kertis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja kertis:
Alkuperäinen kirjoittaja kesto:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
ei käytetty.

kestovaippoja pääosin, oppi päiväkuivaksi 1,5v iässä. Yövaipat oli kestoja vielä muutaman kuukauden ja sitten siirryin teippivaippaan yöksi.

Miksi siirryit teippivaippoihin?

No kuka nyt pitäis kosteissa kestorättivaipoissaan vapaaehtoisesti lastansa läpi yön?

Siis ihan käsittämätöntä että laki edes sallii kestovaipat. Kuinka moni äiti olis vapaaehtoisesti märkä kusinen rätti alushousuissa koko päivän tai vaihtoväli olis esim. 4 h?

ööö, ookko ymmärtänyt nyt aivan oikein tuon kestovaippahomman?
Kyllä ne yhtä useesti vaihdetaan kun kertiksetki..
Meillä useesti jo yhden pissan jälkeen!

No ei ainakaan mun tutut vaihda kestoja kuin 4-5 h välein. Itse vaihdan kertikset 3 h välin.

no meillä ei katsota kelloa vaan vaihdetaan tarpeen mukaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä edelleen käytetään aika paljon teippivaippoja, johtuen halvemmasta hinnasta. Pussi liberoita maksaa saman ja teippivaippoja oli aika paljon enemmän kuin housuvaippoja.

Itse asiassa prismassa maksaa 4+ kokoinen pampersin teippivaippa 13,90?/48 kpl ja liberon 5-koon housuvaipat myös 13,90?/ 58 kpl.
 

Yhteistyössä