Tyynynkäyttöasiaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuiceFani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tolla meidän 1v4kk ei oo vielä tyynyä. Ja sen verran vielä kyl pyörii että en tiiä pysyykkö edes tyynyllä pää.. Aattelin vaan ku on noita kivoja heppatyynyliinoja olemassa... Menee vaan ihan ruttuun jos pelkän tyynyliinan laittaa.
 
Kun siirtyi pinniksestä jatkettavaan niin laitettiin oma tyyny. meil on jyskistä sellanen junior tyyny, josta saa täytettä vähemmäksi alussa ja voi sit lisätä ku laps kasvaa. koko 40x45cm.
 
Meilläki isot kyllä siirty noin vuosikkaana pinniksestä toiseen sänkyyn. Oiskohan menkin sit sillon laitettu tyyny. Ei se varmaan enää tukehtuis tyynyyn tuo lapsi?? Ku eiks se sen takii oo ettei ihan vauvalle pitäs laittaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Meilläki isot kyllä siirty noin vuosikkaana pinniksestä toiseen sänkyyn. Oiskohan menkin sit sillon laitettu tyyny. Ei se varmaan enää tukehtuis tyynyyn tuo lapsi?? Ku eiks se sen takii oo ettei ihan vauvalle pitäs laittaa?

juu sen vuoksi ja sit se tosiasia ettei vauva oikeesti tartte tyynyä mihinkään... On toki olemas ihan vauvatyynyjäkin ja ne on sellasta kovempaa materiaalia ettei tukehtumisvaaraa synny samanlailla. Niitäkin tosin suositellaan vasta alkaen 8kk iästä.
 

Yhteistyössä