V vieras Vieras 24.09.2007 #1 Kun ei tunnu toimivan tuo "kysy annalta" palvelu tai sitten en vaan osaa sitä käyttää... Tarvitsisin kaks tyynyä lisää, päällisiä kyllä on.
Kun ei tunnu toimivan tuo "kysy annalta" palvelu tai sitten en vaan osaa sitä käyttää... Tarvitsisin kaks tyynyä lisää, päällisiä kyllä on.