AVG:n onnelliset omistajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pyryharakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Pyryharakka

Aktiivinen jäsen
09.02.2005
2 304
0
36
Herjaako teillä tuo AVG?Mä päivittelin tänään sitä ja aina kun yritän tuota yhtä päivitystä saada niin herjaa ettei joku systeemi toimi ja sitten tuleekin jo ilmoitusta että virustorjuntaohjelmasi ei toimi ym. mukavaa.Poistin jo sen koneelta ja asensin uudestaan ja yritin taas sitä yhtä päivitystä saada sieltä niin sama juttu.Tarviiko noita kaikkia päivityksiä välttämättä edes asentaa?Mä en nyt enää viitisi taistella tuon yhden päivityksen kansa jossa on monta osaa kun heti rupeaa herjaamaan eikä edes päivitä sitä.Nyt käynnistin koneen uudelleen ja näyttäisi toimivan mutta sitä yhtä päivitystä en uskalla enää edes kokeilla.Parhaillani just skannaan konetta kun näyttäisi kaikki komponentit olevan aktivoituna.
Mistähän tuo voisi johtua?Eilen kyllä asensin tuon skypen,ei kai se nyt sen takia voi herjata?Käyttiksenä on vista.

Mä just tänään päivitin sen 8.0 -version.
Haki kai kolme kertaa ne päivitykset siihen (joka kerta eri) ja nyt näyttää toimivan.
Haki kyllä tosi hitaasti ne, että oisko sitten ruuhkaa uuden version kanssa...

Skannaa konetta parhaillaan.
Vista mullakin.

Mulla oli kanssa kolme eri päivitystä.Jo ensimmäisen kanssa oli ongelmia mutta lopulta päivitti sitten ne kaksi ekaa mutta ei tota viimeistä sitten millään.Aikansa sitä hakee ja hakee ja sitten ilmoittaa erroria ja käy herjaamaan.Mä nyt ensin skannaan ton koneen läpi ja sitten yritän vielä kerran sitä yhtä päivitystä.Äsken jopa ilmoitti että koko AVG on vanhentunnut.Silloin sitten latasin sen uudestaan.

Tulikos sulle muuten ilmoitus että virusturvaohjelmasi on vanhnetunnut ja sitten tuosta oikeasta alakulmasta,kellon vierestä hävis se kuvake ja siihen tuli vaan huutomerkki?Näin teki mulla ja lopulta sitten tuli se risti ja ilmoitus että ohjelma on vanhentunnut.Ei vaan suostunnut päivittämään sitä.

Päivitin ekaks sen olikohan se 7.5 -- > 8.0:ksi. Sitten tuli se huutomerkki (kuvake ei kyllä hävinnyt ) ja sitten tuli ne 3 päivitystä sinne "Update Manager" -kohtaan, josta sitkeesti vaan hain ne aina uudestaan. Sitten buuttasin koneen, kokeile vaikka buuttaa välissä..?

Tsemii, nää koneet vaatii aina sitä kärsivällisyyttä, jota itseltäni ei ainakaan meinaa usein löytyä... :p

Mä olen nyt sammuttanut ja käynnistännyt tätä konetta 3 tai 4 kertaa ja aina ton yhden päivityksen kohdalla se käy herjaamaan ja sitten jo ilmotti että koko ohjelma on vanhentunnut.Ja mulla on ollut tää 8.0 jo hyvänaikaa.Nyt kyllä skannaa ja kaikki ois ok,mutta se yks päivitys on edelleen (kai) hakematta.

Mulla on ainaskin skannannut ja päivittänyt niinkuin pitääkin, kävin just kattomassa. Onko se sitten tosta käyttöjärjestelmässä vika jos herjaa. Mulla on XP ja hyvin on ainakin tähän asti päivittänyt kaikki (kone ostettu tämän vuoden tammikuussa).

Yhteistyössä