hotelli vantaa - mikä meininki ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jalkaa vipattaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Monissa hotelleissa ravintolasta pääsee suoraan huoneisiin, niin ettei ole henkilökuntaa vahtimassa kuka sinne huoneisiin menee. Ja tuskin on hotellin intresseissä alkaa vahtimaan kuka huoneissa käy, voipi olla niin ettei asiakas tule enään toista kertaa, jos aletaan kyttäämään liikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja joku vaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sääntöjä noudattava:
Alkuperäinen kirjoittaja Hotelli Vantaakin toimii aivan oikein:
No niin, te yksinkertaiset, persaukiset (?) ihmiset. Ostakaa se oma huone ja käykää panemassa joko siinä omassa tai jonkun muun omassa huoneessa.

Viranomaiset vaativat asiakkaan kirjautumista. Eli ei ole henkilökunnan oma keksintö, periaate eikä sääntö. Sama kirjautumispakko on mm. lentokoneissa, laivoissa, jne. Älyättekö miksi, vai väännetäänkö rautalangasta?

Ei se jos vierailen jonkun toisen huoneessa parin tunnin ajan vielä minusta hotellin asiakasta tee! Eikä hotelli nyt ole laivaan tai lentokoneeseen verrattavissa muutenkaan...

Kyllä se tekee. Sinä oleskelet hotellissa ja jos näin teet, niin lain mukaan sinun on täytettävä matkustajakortti. Mikä asiassa on niin vaikea hyväksyä ja ymmärtää? Miksi sinun pitäisi päästä ilmaiseksi huoneeseen, kun muutkin siitä maksaa?

Lento- ja laivaliikenne tarvitsee tietoja onnettomuuksien varala. Voihan sitä hotlassakin tulla vaikka tulipalo. Kai tää on myös turvallisuustekijä jolla kontrolloidan asiakkaiden turvallisuutta.

Jos joku muu on siitä nimenomaisesta huoneesta jo maksanut ja minä olen hänen vieraansa, niin miksi minun pitäisi maksaa uudelleen siitä samasta huoneesta, jossa EN MAJOITU vaan pistäydyn?

siks kun SÄÄNNÖT näin snaovat että sun on kirjauduttava hotelliin!

Alkuperäinen kirjoittaja Oscar1:
Monissa hotelleissa ravintolasta pääsee suoraan huoneisiin, niin ettei ole henkilökuntaa vahtimassa kuka sinne huoneisiin menee. Ja tuskin on hotellin intresseissä alkaa vahtimaan kuka huoneissa käy, voipi olla niin ettei asiakas tule enään toista kertaa, jos aletaan kyttäämään liikaa.

Näinhän se on. Noita SÄÄNNÖISTÄ suureen ääneen kohkaavia ei varmaan koskaan pyydetäkään jatkoille tms. Taitaa olla pipo jo niin kireällä, ettei ajattelu onnistu...

Alkuperäinen kirjoittaja No...:
Alkuperäinen kirjoittaja Sääntöjä noudattava:
Alkuperäinen kirjoittaja Hotelli Vantaakin toimii aivan oikein:
No niin, te yksinkertaiset, persaukiset (?) ihmiset. Ostakaa se oma huone ja käykää panemassa joko siinä omassa tai jonkun muun omassa huoneessa.

Viranomaiset vaativat asiakkaan kirjautumista. Eli ei ole henkilökunnan oma keksintö, periaate eikä sääntö. Sama kirjautumispakko on mm. lentokoneissa, laivoissa, jne. Älyättekö miksi, vai väännetäänkö rautalangasta?

Ei se jos vierailen jonkun toisen huoneessa parin tunnin ajan vielä minusta hotellin asiakasta tee! Eikä hotelli nyt ole laivaan tai lentokoneeseen verrattavissa muutenkaan...

Kyllä se tekee. Sinä oleskelet hotellissa ja jos näin teet, niin lain mukaan sinun on täytettävä matkustajakortti. Mikä asiassa on niin vaikea hyväksyä ja ymmärtää? Miksi sinun pitäisi päästä ilmaiseksi huoneeseen, kun muutkin siitä maksaa?

Lento- ja laivaliikenne tarvitsee tietoja onnettomuuksien varala. Voihan sitä hotlassakin tulla vaikka tulipalo. Kai tää on myös turvallisuustekijä jolla kontrolloidan asiakkaiden turvallisuutta.

Jos joku muu on siitä nimenomaisesta huoneesta jo maksanut ja minä olen hänen vieraansa, niin miksi minun pitäisi maksaa uudelleen siitä samasta huoneesta, jossa EN MAJOITU vaan pistäydyn?

siks kun SÄÄNNÖT näin snaovat että sun on kirjauduttava hotelliin!

Kuules nyt, idiootti! JOS olisit niin hyvin perillä näistä SÄÄNNÖISTÄ joita palvot, tietäisit, että hotelleihin on yleensä vierailuajat!! Eli ihmisen ei todellakaan tarvitse kirjautua hotelliin pistäytyäkseen siellä! On sitten eri asia, sallitaanko pistäytymistä keskellä yötä...

Muutama vuosi sitten kävin usein Vantaalla työmatkoilla ja yövyin usen Hotelli Vantaassa. Mahdoton meininki useammassa kerroksessa ja paljon keski-ikäisiä rouvia, monet eronneet. Kyllä siellä kovaa kyytiä sai. Eikä tullut mieleenkään rouvan osalta kirjautua hotelliin. Usein jäivät koko yöksi ja käytiin aamiaisellakin yhdessä!

on nimenomaan kahdenhengen satsi, johon kuuluu huone kahdelle+aamiaiset sun muut ja myöhäisempi huoneen luovutus:)

Suomen kivikautinen laki kuitenkin vaatii hotelleilta kirjautumisen jokaikiseltä yöpyjältä.
Periaatteessa hotelin velvollisuus olisi toimittaa hotellikortit paikalliselle poliisille, mutta en tiedä nykykäytäntöä, lähetetäänkö esim Hotelli Vantaa kortit Vantaan poliisille ja jos lähetetään, lukeeko niitä kukaan.

Mutta jos hotla palaa ja tulee paljon uhreja, on hotelli suurissa vaikeuksissa, jos jokaista yöpyjää ei ole kirjattu.
Nelli Kuukerin nimi saattaa mennä läpi, mutta ei aina.
Paljon helpompi on täyttää kortti asiallisella "vaimon" nimellä ja kertoa, että rouva istuu vielä kampaajalla.
Sitten ei muuta kuin kassi huoneeseen, parin tunnin päivänokoset, että jaksaa puikata koko yön.

Ainiin, kannattaa laittaa bailuvaatteet kahteen kassiin, ettö olisi oikein vakuuttavaa:)

Minä olen yöpynyt lukemattomat kerrat salarakkaani hotellihuoneessa ja käynyt vielä aamiaisellakin aivan pokkana, vaikken ole kirjattuna hotelliin. Joissakin hotelleissa ei pääse aamiaiselle vapaasti, mutta meidän käytämässämme kyllä. Rattoisaa! Hotelli Vantaasta ei kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaa:
Kuules nyt, idiootti! JOS olisit niin hyvin perillä näistä SÄÄNNÖISTÄ joita palvot, tietäisit, että hotelleihin on yleensä vierailuajat!! Eli ihmisen ei todellakaan tarvitse kirjautua hotelliin pistäytyäkseen siellä! On sitten eri asia, sallitaanko pistäytymistä keskellä yötä...

Noin paljonko se harmittaa että toiset nautiskelee hedonistisesti seksistä kun itse elää puutteessa? :-)

Alkuperäinen kirjoittaja blurris:

Noin paljonko se harmittaa että toiset nautiskelee hedonistisesti seksistä kun itse elää puutteessa? :-)

Ööh, eiköhän kyseinen kettuuntuminen ole aistittavissa juuri niiden viesteistä, jotka niistä säännöistä meuhkaavat? Sait varmaan viime yönä ensimmäistä kertaa tällä vuosituhennella, kun ajatus oikein kulje... :-)

Alkuperäinen kirjoittaja daa:
Alkuperäinen kirjoittaja blurris:

Ööh, eiköhän kyseinen kettuuntuminen ole aistittavissa juuri niiden viesteistä, jotka niistä säännöistä meuhkaavat? Sait varmaan viime yönä ensimmäistä kertaa tällä vuosituhennella, kun ajatus oikein kulje... :-)

Siis ajatus EI oikein kulje

Alkuperäinen kirjoittaja Vantaalle:
Aikaisemmin joku kysyi parasta päivää hotelli Vantaassa.
Kysyn samaa.
Onko viikolla toimintaa vai ajoittuuko parhaat illat viikonloppuun?

Viikollakin on usein hyvät zydeemit, mutta viikonloppuna takuuvarmasti.

[viestiä moderoitu]

Moi! onks kukaan menossa katsomaan/kuuntelemaan hausmyllyä? Onkohan siellä paljon porukkaa silloin? Ajattelin mennä yöpymään sinne ja viettämään railakasta iltaa ja yötä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Miten musta tuntuu, että tuossa paikassa osalla miehistä tyhmyys on lähes käsinkosketeltavaa? Vai johtuuko se paikan maineesta, että miehet kuvittelevat "lohkeamisen" sisältyvän pääsylipun hintaan?

Itse en ole vuosiin siellä käynyt. Joskus, kyllästyneenä siihen, ettei kohtelias puhe mene perille, olen ollut aika tylykin, joskus vain veemäinen. Esimerkkinä tapaus, jossa mies tuli tyrkylle vaikka selkeästi annoin kehonkieleni puhua, etten halua hänen seuraansa. Lopulta sanoin hänelle, että älä suotta tuhlaa aikaasi minuun -ei onnistu. Mies vaan jatkoi vonkaamistani joten annoin hänelle työvoiton ja sanoin, että miksipä ei oikeastaan, mene varaamaan huone ja ota minibaariavain myös. Höh. Tämä itseään täynnä oleva komistus lähti niiltä jalansijoiltaan respaan, edes kyseenalaistamatta sitä, että ehkä vain heitin joken. Sitä en sitten tiedä saiko hän jonkun muun huoneeseen, epäilen.

Mistäs tiesit, että minibaariin tarvitaan avain? Taisit itse saada kyydit....

t:Aviomies

Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:
Miten musta tuntuu, että tuossa paikassa osalla miehistä tyhmyys on lähes käsinkosketeltavaa? Vai johtuuko se paikan maineesta, että miehet kuvittelevat "lohkeamisen" sisältyvän pääsylipun hintaan?

Itse en ole vuosiin siellä käynyt. Joskus, kyllästyneenä siihen, ettei kohtelias puhe mene perille, olen ollut aika tylykin, joskus vain veemäinen. Esimerkkinä tapaus, jossa mies tuli tyrkylle vaikka selkeästi annoin kehonkieleni puhua, etten halua hänen seuraansa. Lopulta sanoin hänelle, että älä suotta tuhlaa aikaasi minuun -ei onnistu. Mies vaan jatkoi vonkaamistani joten annoin hänelle työvoiton ja sanoin, että miksipä ei oikeastaan, mene varaamaan huone ja ota minibaariavain myös. Höh. Tämä itseään täynnä oleva komistus lähti niiltä jalansijoiltaan respaan, edes kyseenalaistamatta sitä, että ehkä vain heitin joken. Sitä en sitten tiedä saiko hän jonkun muun huoneeseen, epäilen.

Ällöttävää!!!! *yrjöö*

Mulla on yks vanha naapuri joka kehuskelee kuinka Hotelli Vantaalla "aina saa". Äijä on yli 60 v, tekohampaat, kalju, hemmetin ruma köyryselkä ja niin pervo kuin olla ja osaa. Yritti meikäläistä iskeä vuosikausia vaikka oli hänellä noihin aikoihin oma vaimokin ja minulla mies ja lapset vielä kotona. Mulle tuli niin kuvottava olo siitä mitä äijä kertoili että päätin etten enää koskaan mene Hotelli Vantaalle juhlimaan(vuosia sitten kävin tyttöporukassa ja oli ihan ok meininki).

moikkelis,

olis huomenna torstaina vapaailta ja ajattelin lähteä Vantaalle joraamaan , onkohan siellä viikolla minkäänmoista sutinaa nykyisin eli löytyykö innokasta tanssiseuraa:-) naispuolista siis :-) ???

kyllä sieltä löytyy vaikka mitä.... Vantaa hotelli on ihan mukava paikka käydä tanssimassa, lattia tosin pienenpuoleinen... Sutinaakin löytyy myös viikolla. Jonkin asteinen tanssitaito on siinä mielessä hyvä olla olemassa, jos näin on, pääset ihan valitsemaan kenet otat mukaasi... Joku aika sitten siellä oli jotkut sairaalaihmisten koulutuspvät, illan aikana kävin kolmen kanssa pikaisella hotellihuoneessa.... ja kaikilla sormus nimettömässä... Maineensa veroinen paikka...

Status
Viestiketju on suljettu.