N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joku vaa:Alkuperäinen kirjoittaja Sääntöjä noudattava:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hotelli Vantaakin toimii aivan oikein:No niin, te yksinkertaiset, persaukiset (?) ihmiset. Ostakaa se oma huone ja käykää panemassa joko siinä omassa tai jonkun muun omassa huoneessa.
Viranomaiset vaativat asiakkaan kirjautumista. Eli ei ole henkilökunnan oma keksintö, periaate eikä sääntö. Sama kirjautumispakko on mm. lentokoneissa, laivoissa, jne. Älyättekö miksi, vai väännetäänkö rautalangasta?
Ei se jos vierailen jonkun toisen huoneessa parin tunnin ajan vielä minusta hotellin asiakasta tee! Eikä hotelli nyt ole laivaan tai lentokoneeseen verrattavissa muutenkaan...
Kyllä se tekee. Sinä oleskelet hotellissa ja jos näin teet, niin lain mukaan sinun on täytettävä matkustajakortti. Mikä asiassa on niin vaikea hyväksyä ja ymmärtää? Miksi sinun pitäisi päästä ilmaiseksi huoneeseen, kun muutkin siitä maksaa?
Lento- ja laivaliikenne tarvitsee tietoja onnettomuuksien varala. Voihan sitä hotlassakin tulla vaikka tulipalo. Kai tää on myös turvallisuustekijä jolla kontrolloidan asiakkaiden turvallisuutta.
Jos joku muu on siitä nimenomaisesta huoneesta jo maksanut ja minä olen hänen vieraansa, niin miksi minun pitäisi maksaa uudelleen siitä samasta huoneesta, jossa EN MAJOITU vaan pistäydyn?
Alkuperäinen kirjoittaja Oscar1:Monissa hotelleissa ravintolasta pääsee suoraan huoneisiin, niin ettei ole henkilökuntaa vahtimassa kuka sinne huoneisiin menee. Ja tuskin on hotellin intresseissä alkaa vahtimaan kuka huoneissa käy, voipi olla niin ettei asiakas tule enään toista kertaa, jos aletaan kyttäämään liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja No...:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaa:Alkuperäinen kirjoittaja Sääntöjä noudattava:Alkuperäinen kirjoittaja joku vaa:Alkuperäinen kirjoittaja Hotelli Vantaakin toimii aivan oikein:No niin, te yksinkertaiset, persaukiset (?) ihmiset. Ostakaa se oma huone ja käykää panemassa joko siinä omassa tai jonkun muun omassa huoneessa.
Viranomaiset vaativat asiakkaan kirjautumista. Eli ei ole henkilökunnan oma keksintö, periaate eikä sääntö. Sama kirjautumispakko on mm. lentokoneissa, laivoissa, jne. Älyättekö miksi, vai väännetäänkö rautalangasta?
Ei se jos vierailen jonkun toisen huoneessa parin tunnin ajan vielä minusta hotellin asiakasta tee! Eikä hotelli nyt ole laivaan tai lentokoneeseen verrattavissa muutenkaan...
Kyllä se tekee. Sinä oleskelet hotellissa ja jos näin teet, niin lain mukaan sinun on täytettävä matkustajakortti. Mikä asiassa on niin vaikea hyväksyä ja ymmärtää? Miksi sinun pitäisi päästä ilmaiseksi huoneeseen, kun muutkin siitä maksaa?
Lento- ja laivaliikenne tarvitsee tietoja onnettomuuksien varala. Voihan sitä hotlassakin tulla vaikka tulipalo. Kai tää on myös turvallisuustekijä jolla kontrolloidan asiakkaiden turvallisuutta.
Jos joku muu on siitä nimenomaisesta huoneesta jo maksanut ja minä olen hänen vieraansa, niin miksi minun pitäisi maksaa uudelleen siitä samasta huoneesta, jossa EN MAJOITU vaan pistäydyn?
siks kun SÄÄNNÖT näin snaovat että sun on kirjauduttava hotelliin!
Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaa:Kuules nyt, idiootti! JOS olisit niin hyvin perillä näistä SÄÄNNÖISTÄ joita palvot, tietäisit, että hotelleihin on yleensä vierailuajat!! Eli ihmisen ei todellakaan tarvitse kirjautua hotelliin pistäytyäkseen siellä! On sitten eri asia, sallitaanko pistäytymistä keskellä yötä...
Alkuperäinen kirjoittaja blurris:Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaa:Kuules nyt, idiootti! JOS olisit niin hyvin perillä näistä SÄÄNNÖISTÄ joita palvot, tietäisit, että hotelleihin on yleensä vierailuajat!! Eli ihmisen ei todellakaan tarvitse kirjautua hotelliin pistäytyäkseen siellä! On sitten eri asia, sallitaanko pistäytymistä keskellä yötä...
Noin paljonko se harmittaa että toiset nautiskelee hedonistisesti seksistä kun itse elää puutteessa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja daa:Alkuperäinen kirjoittaja blurris:Alkuperäinen kirjoittaja huhheijaa:Kuules nyt, idiootti! JOS olisit niin hyvin perillä näistä SÄÄNNÖISTÄ joita palvot, tietäisit, että hotelleihin on yleensä vierailuajat!! Eli ihmisen ei todellakaan tarvitse kirjautua hotelliin pistäytyäkseen siellä! On sitten eri asia, sallitaanko pistäytymistä keskellä yötä...
Noin paljonko se harmittaa että toiset nautiskelee hedonistisesti seksistä kun itse elää puutteessa?![]()
Ööh, eiköhän kyseinen kettuuntuminen ole aistittavissa juuri niiden viesteistä, jotka niistä säännöistä meuhkaavat? Sait varmaan viime yönä ensimmäistä kertaa tällä vuosituhennella, kun ajatus oikein kulje...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vantaalle:Aikaisemmin joku kysyi parasta päivää hotelli Vantaassa.
Kysyn samaa.
Onko viikolla toimintaa vai ajoittuuko parhaat illat viikonloppuun?
Alkuperäinen kirjoittaja kpm:Mikä olisi viikolla "menokkain" päivä ja eniten väkeä hotelli Vantaassa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Miten musta tuntuu, että tuossa paikassa osalla miehistä tyhmyys on lähes käsinkosketeltavaa? Vai johtuuko se paikan maineesta, että miehet kuvittelevat "lohkeamisen" sisältyvän pääsylipun hintaan?
Itse en ole vuosiin siellä käynyt. Joskus, kyllästyneenä siihen, ettei kohtelias puhe mene perille, olen ollut aika tylykin, joskus vain veemäinen. Esimerkkinä tapaus, jossa mies tuli tyrkylle vaikka selkeästi annoin kehonkieleni puhua, etten halua hänen seuraansa. Lopulta sanoin hänelle, että älä suotta tuhlaa aikaasi minuun -ei onnistu. Mies vaan jatkoi vonkaamistani joten annoin hänelle työvoiton ja sanoin, että miksipä ei oikeastaan, mene varaamaan huone ja ota minibaariavain myös. Höh. Tämä itseään täynnä oleva komistus lähti niiltä jalansijoiltaan respaan, edes kyseenalaistamatta sitä, että ehkä vain heitin joken. Sitä en sitten tiedä saiko hän jonkun muun huoneeseen, epäilen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lillukka-:Miten musta tuntuu, että tuossa paikassa osalla miehistä tyhmyys on lähes käsinkosketeltavaa? Vai johtuuko se paikan maineesta, että miehet kuvittelevat "lohkeamisen" sisältyvän pääsylipun hintaan?
Itse en ole vuosiin siellä käynyt. Joskus, kyllästyneenä siihen, ettei kohtelias puhe mene perille, olen ollut aika tylykin, joskus vain veemäinen. Esimerkkinä tapaus, jossa mies tuli tyrkylle vaikka selkeästi annoin kehonkieleni puhua, etten halua hänen seuraansa. Lopulta sanoin hänelle, että älä suotta tuhlaa aikaasi minuun -ei onnistu. Mies vaan jatkoi vonkaamistani joten annoin hänelle työvoiton ja sanoin, että miksipä ei oikeastaan, mene varaamaan huone ja ota minibaariavain myös. Höh. Tämä itseään täynnä oleva komistus lähti niiltä jalansijoiltaan respaan, edes kyseenalaistamatta sitä, että ehkä vain heitin joken. Sitä en sitten tiedä saiko hän jonkun muun huoneeseen, epäilen.