Horoskooppi neitsyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oma mies neitsyt. koti pitää olla siisti. nipottaa mulle siisteydestä. itse kaksoset, enkä jaksa tuon taivaallista välittää siivoamisesta. Onneksi mies jaksaa :D Muuten ei "valittamista" :D

Mun veli on neitsyt, on taiteellinen, pikkutarkka, hillitty, hiljainen, uskollinen, kiltti, kriittinen, pohdiskeleva...
Itsekin neitsyt, huomaan epäoikeudenmukaisuudet ja puutun niihin, olen aika kriittinen itseäni ja toisiakin kohtaan, täydellisyydentavoittelija, pohdiskelija...

Neitsytmies on ihana <3 Mun isä on Neitsyt, ja maailman kiltein ihminen, uskollinen, luotettava, tarkka, rakastava, hyvä isä. Kova tekemään töitä ja osallistuu kotitöihinkin. Eno on myös Neitsyt, myös kiltti ja luotettava ja uskollinen, pärjännyt hyvin kovassa elämässä, kasvattanut yksin neljä lasta kunnon aikuisiksi. Eno on vähän ehkä villimpi kuin isä, tykkää mennä ja käydä keikoilla ja juhlia, nyt kun on lapset saatu aikuisiksi. Kumpikin on ollut läsnä lapsilleen, osallistunut paljon lasten elämään.

Samanlaisia kilttejä ja luotettavia miehiä on kaikki muutkin tuntemani neitsytmiehet.

Tulin just kotiin. Maailman suloisin ja ihanin ja luotettavin mies oli siivonnut. Mutta siis asiani oli vaan kertoa, että tämäkään ei saa mua uskomaan horoskooppeihin!

Alkuperäinen kirjoittaja ??:
oma mies neitsyt. koti pitää olla siisti. nipottaa mulle siisteydestä. itse kaksoset, enkä jaksa tuon taivaallista välittää siivoamisesta. Onneksi mies jaksaa :D Muuten ei "valittamista" :D

täällä myös neitsyt mies tarkka ,pitää siisteydestä hän huoltaa autot minä kodin ,ei tule sanomista. ja vapaus mun kulkea ja tehdä omija juttuja. niin minä kaksonen. tarkka aina tip top. eikä muuten ole riidelty yli10v. oltu.

Olen neitsyt mies, Olen pikkutarkka, perfektionisti, jos jokin asia ei mene haluamallani tavalla menen sekaisin kunnes se järjestyy tai asia jää ainakin painamaan mieltä, pohdiskelen paljon maailman menoja/työ asiota/ kiireitä/ystäviä/ parisuhteita yms. välillä liian kriittinen, melkein ihan henkilökohtaisuuksiin häpeän sitä joskus. tuo on myös totta että minussa ei ole koskaan vikaa, aina kaikissa muissa. ainakin osaksi. Mutta osaan myös pyytää anteeksi vaikka kipeää se tekeekin, tukahdutan tunteet aina, rauhallinen, todella luotettava seurustelu kumppani lojaani, mutta myös haluan parini olevan lojaani, en kestä myrskyistä menoa seksielämässä, lempeä ja rakastavainen, Kova tekemään töitä, myös kova tuhlaamaan.

Mieheni on neitsyt ja häneenkään ei sovi kyllä tuo nipottaminen ja pikkutarkkuus. Mitä siisteyteen tulee siis. Kaikki aina levällään ja minä saan niitä sitten kalana olla siivoamassa. Ja jos jompi kumpi nipottaa ja nalkuttaa, niin sitten minä. Kai sukupuolillakin on sitten väliä. Tuolla https://www.horoskooppit.com olevasta neitsyen kuvauksesta kuitenkin jotkut piirteet sopivat mieheenikin, esim erottaa oikeat asiat vääristä hyvin nopeasti ja rakastaa rahaa, koko ajan töissä ja pihi.

Yhteistyössä