Kuvaile millainen olet ja kerro sitten horoskooppisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja kalat:
Alkuperäinen kirjoittaja löäysä:
epävarma, mietteliäs, haaveilija, --> kalat

täällä myös !!

Ärsyttävä tyyppi kun ei osaa mitään päättää, jahkaa, jahkaa,

Olen leijona ja tuo kävisi minuun. On minussa vesimiehen piirteitäkin, vaikka horoskoopista sitä ei löydy.

Leijona on kuitenkin empaatttinen, omia puolustava, oikea kanaemo tai isä.

Alkuperäinen kirjoittaja wtf:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:
Olen herkkä ja tunteikas. Itsepäinenkin. Tahdon olla kaikille mieliksi. Olen skorpioni.

ei kyl ihan kuvaus vastaa skorpparin perusluonnetta...

Eikö tässä pitänytkin kertoa minkälainen itse on ja sitten horoskooppi? :o
Minä tein niin kuin pyydettiin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja getit:
Kriittinen ja vaativa itseäni ja muita kohtaan, täydellisyydentavoittelija, huomaan epäoikeudenmukaisuudet ja puutun niihin, analyyttinen, pohdiskeleva, tunteellinen, herkkä- neitsyt

Peesi! :) Neitsyt minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:
Olen herkkä ja tunteikas. Itsepäinenkin. Tahdon olla kaikille mieliksi. Olen skorpioni.

E t kyllä ole skorpioni, jos tahdot olla kaikille mieliksi. Kaikki mun tuntemani skorpionit tekee niin kuin haluaa, välittämättä toisten mielipiteistä- niille on ihan sama mitä ihmiset ajattelee, hyvässä tai pahassa. Itsepäisyyttä, jääräpäisyyttä korostaisin myös. Sekä tiettyä itsekkyyttä. Intohimoisia ne kyllä on.

Onkohan minulle sitten sattunut väärä horoskooppi? :D

Minä olen ihminen joka luopuu omastaan, taipuu muiden tahtoon vaikka ei aina tahtoisikaan. Koettaa saada muut tyytyväisiksi vaikka asian todellinen laita jäisikin kaivamaan omaa mieltä.

Kunnianhimoinen (mutta joskus patalaiska), ulkonäöstä raivostuttavan tarkka, päällepäsmäri, taiteellinen, flirttaileva, suuruuden hullu, ei avaudu vieraille, hyvä kuuntelija, kärsimätön, silloin kun rakastuu niin rakastuu tulisesti.

Ystäväpiirissä: Skorppioneja, neitsyitä, kauriita, vaakojo.
Ainoat miehet jotka vetoavat: Skorppionit (liian mustasukkaisia), Ravut ja Kalat

Ja härkä täällä hei!

Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:
Kunnianhimoinen (mutta joskus patalaiska), ulkonäöstä raivostuttavan tarkka, päällepäsmäri, taiteellinen, flirttaileva, suuruuden hullu, ei avaudu vieraille, hyvä kuuntelija, kärsimätön, silloin kun rakastuu niin rakastuu tulisesti.

Ja härkä täällä hei!

mä en ole ulkonäöstä yhtään tarkka, en oo päällepäsmäri ja juttelen kelle vaa :) oon härkä myös

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuppu:

Ja härkä täällä hei!

mä en ole ulkonäöstä yhtään tarkka, en oo päällepäsmäri ja juttelen kelle vaa :) oon härkä myös

Minäkin juttelen kelle vaan, ja keskustelenkin sujuvasti.. Mutta sisimmästäni en kauhian paljoa kuitenkaan anna :)

Mä olen herkkä haaveilija, perfektionisti ja sopeutuvainen huoletija, mutta myös temperamenttinen ja jääräpäinen. Toisaalta elän tunteella ja hetkessä, toisaalta olen kovinkin analyyttinen luonne. Huolimaton esteetikko, joka rakastaa järjestystä.

Kalat, nouseva merkki kaksonen

Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku:
Mä olen herkkä haaveilija, perfektionisti ja sopeutuvainen huoletija, mutta myös temperamenttinen ja jääräpäinen. Toisaalta elän tunteella ja hetkessä, toisaalta olen kovinkin analyyttinen luonne. Huolimaton esteetikko, joka rakastaa järjestystä.

Kiitos. Juuri tällainen olen mieki. Hirmusesti siis noita neitsyen oikkuja. Mistäs tuon nousevan merkin tietää?

Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Tulta ja tappuraa, iloinen, spontaani, puhelias, rakastaa matkustelua, ennen ollut aikamoinen flirtti, antelias, auttavainen.

Kai hyvinkin tyypillinen JOUSIMIES

Mies on myös Jousimies

Muuten käy nuo piirteet, tuo Tappura vain puuttuu.

Alkuperäinen kirjoittaja H-E-P-P-U-L-I:

Kiitos. Juuri tällainen olen mieki. Hirmusesti siis noita neitsyen oikkuja. Mistäs tuon nousevan merkin tietää?

pitäis kuulemma pystyä laskemaan sivulla astro.fi. yritin mutten löytäny. kerro jos löydät

Alkuperäinen kirjoittaja v:

pitäis kuulemma pystyä laskemaan sivulla astro.fi. yritin mutten löytäny. kerro jos löydät

http://www.astro.fi/astrologinen_kartta

Sen pitäis saada selville kohdasta "Tee oma horoskooppi", sitten kun se on tehty, pitää klikata kohtaa "Pikatulkinta kartastasi". Sieltä löytyy. Oon rekisteröitynyt noille sivuille, mutta toiv. sen nousumerkin voi katsoa ilman rekisteröitymistäkin!

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Sen pitäis saada selville kohdasta "Tee oma horoskooppi", sitten kun se on tehty, pitää klikata kohtaa "Pikatulkinta kartastasi". Sieltä löytyy. Oon rekisteröitynyt noille sivuille, mutta toiv. sen nousumerkin voi katsoa ilman rekisteröitymistäkin!

Voi katsoa, tarkistin juuri.

Uusimmat

Yhteistyössä