Kuvaile millainen olet ja kerro sitten horoskooppisi!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiinuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Alkuperäinen kirjoittaja ö:
Perfektionisti, johtajatyyppi, kylmä ja pihi -> kauris

+ ahkera, tarkka, ei osaa nauraa itselleen

Rationalisti, ei lainkaan tunteellinen, ei lainkaan empaattinen, pienessä maailmassaan järjestyksessä eläjä... Siinä minun tuntemani kauriit.

Kieltämättä noin tuo kuopuksenikin kun häneen vielä vaikutan. Toisaalata heillä on on varmuus ja merkki kuinka eletään ja toisia ei tarvitse mierllyttää.
Mennään kuten oikein on, oikeita realisteja.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Alkuperäinen kirjoittaja härkä:
aistillinen, lujatahtoinen, kärsimätön, hellä, tunteellinen, itsepäinen, taiteellinen, lojaali- Härkä täällä hei!

Härkähän jyrää vaikka kallion, kamala puoliso. Kokemusta on vaikka ei minua helposti nujerreta, siksipä tulikin ristiriitaa.

mun ex oli härkä, omistushaluinen, mustasukkainen :o tosiaankin jyräsi!

Peesaan. Kauheita jyriä, joiden päätä ei käännetä.

ei piä paikkaansa... mä oon ihan kiltti ja joustava.

Alkuperäinen kirjoittaja C:
Alkuperäinen kirjoittaja kalat:
Alkuperäinen kirjoittaja löäysä:
epävarma, mietteliäs, haaveilija, --> kalat

täällä myös !!

Ärsyttävä tyyppi kun ei osaa mitään päättää, jahkaa, jahkaa,

Ja myöhässä joka paikasta!!! Niin rasittava tapaus! Flegmaattinen luonne.

Tuokin kävisi minuun. t: leijona

Alkuperäinen kirjoittaja getit:
Kriittinen ja vaativa itseäni ja muita kohtaan, täydellisyydentavoittelija, huomaan epäoikeudenmukaisuudet ja puutun niihin, analyyttinen, pohdiskeleva, tunteellinen, herkkä- neitsyt

Niin täysin! Korostan tunteellisuutta ja herkkyyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
haaveilija, taivaanrannanmaalari, ei sillä niin väliä -tyyppi
vesimies

Ehkä myös ailahtelevainen, välinpitämätön, häilyvä, ei luotettava, älyllinen, mutta käyttää älyään myös väärin- nauttii nöyryyttämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja getit:
Kriittinen ja vaativa itseäni ja muita kohtaan, täydellisyydentavoittelija, huomaan epäoikeudenmukaisuudet ja puutun niihin, analyyttinen, pohdiskeleva, tunteellinen, herkkä- neitsyt

Mä olen just tällainen ja siis -neitsyt :D

aistillinen, lujatahtoinen, kärsimätön, hellä, tunteellinen, itsepäinen, taiteellinen, lojaali- Härkä täällä hei!

Härkähän jyrää vaikka kallion, kamala puoliso. Kokemusta on vaikka ei minua helposti nujerreta, siksipä tulikin ristiriitaa.

Jos et ole jyrä niin sitten sulla varmaan vaikuttaa se nousumerkki jostain syystä voimakkaampana :)

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Kiinalaisessa mä olen kuulemma hevonen- mitäs se sitten tarkoittaa/kuvaa?
Kuka valaisis? Mä en ole näihin niin kovasti ikinä vihkiytynyt...

Hevonen on elegantin ja kiihkeyden merkkien alla. hän on yleensä suosittu.Elosa ja nauttii olla huomion keskipisteenä.

Luulet olevasi, mutta vain jos se on sun etusi mukaista :D.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

Jos et ole jyrä niin sitten sulla varmaan vaikuttaa se nousumerkki jostain syystä voimakkaampana :)

okei :) miten se määrittyy mikä se on? osaan olla itsepäinen mutta sanoisin että hyvässä. jos tappelen systerin kanssa joka on kalat se olen minä joka taipuu AINA!

Alkuperäinen kirjoittaja Vaaka:
rauhallinen, järjellä ajatteleva, en viihdy yksin, iloinen----- Vaaka

mieheni on vaaka ja just tuollainen, ainakin julkisesti ;) Osaa kyllä räjähtääkin, mutta vain kotioloissa :laugh: On tarkka siitä että kasvot säilyy ja rauha samoin. On niin diplomaattia että ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ÖÖÖ:
Olen herkkä ja tunteikas. Itsepäinenkin. Tahdon olla kaikille mieliksi. Olen skorpioni.

E t kyllä ole skorpioni, jos tahdot olla kaikille mieliksi. Kaikki mun tuntemani skorpionit tekee niin kuin haluaa, välittämättä toisten mielipiteistä- niille on ihan sama mitä ihmiset ajattelee, hyvässä tai pahassa. Itsepäisyyttä, jääräpäisyyttä korostaisin myös. Sekä tiettyä itsekkyyttä. Intohimoisia ne kyllä on.

minä osaan kyllä joustaakin(härkä siis), mulla puolisona rapu eli mun ihannemies :)

siskoni on kalat, hän ei todellakaan osaa joustaa!

Onneksi olet löytänyt sinulle sopivamman. Kaikki eivät tule kaikkien kanssa tooimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:

okei :) miten se määrittyy mikä se on? osaan olla itsepäinen mutta sanoisin että hyvässä. jos tappelen systerin kanssa joka on kalat se olen minä joka taipuu AINA!

No siihen nousumerkkiin tarvitaan syntymäaika+kellonaika+paikkakunta, jolla on syntynyt (synnytyssairaalan paikkakunta), siitä sen saa laskettua. Ainakin www.astro.fi-sivuilla sen pystyy laskea. Siellä on valmis automaatti, oma horoskooppi-kohdassa tms.

Alkuperäinen kirjoittaja ii:
Alkuperäinen kirjoittaja kalat:
Alkuperäinen kirjoittaja löäysä:
epävarma, mietteliäs, haaveilija, --> kalat

täällä myös !!

Ärsyttävä tyyppi kun ei osaa mitään päättää, jahkaa, jahkaa,

Höö, kalat on herkkiä, tunnollisia, sitkeitä, sopeutuvaisia, "uivat" missä vaan kuin kalat vedessä :).

Tuollainen oli yksi työkaverini, muita en tunne,

Alkuperäinen kirjoittaja kauris:
vahva, johtaja, pessimisti, boheemi, flirtti, tuhlaaja, ei niin sosiaalinen, empaattinen, leijona emo kaikkia läheisiään kohtaan ---> Kauris

Tuo leijona emo tai isä ona totta. Pitää huolen kenestä katsoo tarpeelliseksi. Kuitenkin ihan hauska ihminen jois kaverina vaikka kaksonen. Täytyy ymmärtää kuka pystyy. vaatii omaakin luontoa että pärjää. Eivät pidä ihmisistä jotla vain hymistelee ja siksi monet kokevat vaikeaksi.

viihdyn peilin edessä; en osaa sanoa ei; olen utelias; rakastan kauniita esineitä; vaihdan usein mielipiteitäni; haluan sovitella riitoja, mutta usein myös olen itse aloittajana; olen vahvatahtoinen ja saan usein tahtoni läpi; kun suutun, esitän marttyyria;

olen vaaka

Uusimmat

Yhteistyössä