K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No nimenomaan silloin 2024 syksyllä ihan omaksi ilokseni testailin, minkälaisia kuvia AI tekisi niillä spekseillä, joilla sekin kuva oli todennäköisesti tehty. Yhdessäkään kuvassa ei ollut niin kökkö jälki kuin siinä nyt puheena olevassa kuvassa. Kun on kyseessä julkisuuden henkilöt, tekoäly saa tehtyä hyvinkin aidon näköiset kuvat heistä, kun se yhdistelee netisyä löytyviä kuvia. Ja kun ei hyväksy ensimmäistä AI:n ehdotusta, vaan käyttää edes vähän aikaa ja vaivaa kuvan korjailuun, saa siitä ihan oikeasti aidon näköisen eikä tuollaista onnetonta tuherrusta. Toisaalta: miksi sen tuherruksen tekijä olisi käyttänyt yhtään ekstra-aikaa kuvan muokkaamiseen, kun se nykyinenkin versio menee näköjään täydestä hyväuskoisiin hölmöihin.
Etkä tehnyt, jos olisit tehnyt, olisi sinun pitänyt postata se todisteena tänne mutta etpä postannut.

Nimenomaan sekoitat kaksi asiaa. Dz oli kuvattavana studiossa ja K kysyi siellä kuvaamiesta. Lopeta jo jankkaus.
Ootko sekaisin vai mitä? Minäkin muistan tuon kysymyksen kuuluneen nimenomaan stoorin taustalla, jonka joku muu oli kuvannut.
Itse en siitä mitään erottanut, mutta mä nyt en muutenkaan näe ikinä mitään kynsiä tai muitakaan vilahteluja. Mulla luultavasti on tuokin video tallessa, mutta en jaksa nyt kaivaa.
Mutta siitä keikkavideosta puhuttiin, eikä mistään mainoskuvauksista ole ollut mitään puhetta, taukki-ääliö.

Ootko sekaisin vai mitä? Minäkin muistan tuon kysymyksen kuuluneen nimenomaan stoorin taustalla, jonka joku muu oli kuvannut.
Itse en siitä mitään erottanut, mutta mä nyt en muutenkaan näe ikinä mitään kynsiä tai muitakaan vilahteluja. Mulla luultavasti on tuokin video tallessa, mutta en jaksa nyt kaivaa.
Mutta siitä keikkavideosta puhuttiin, eikä mistään mainoskuvauksista ole ollut mitään puhetta, taukki-ääliö.
Lopeta perkele tämä jankkaaminen, täällä on joku jonka mummo on menehtynyt. Vähän kunnioitusta kiitos.

Uusimmat

Yhteistyössä