Horoskooppi neitsyt!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tää menee nyt väärään sukupuoleen mut mun pikkusisko 9.v on just tuollainen siivousintoilija sekä todella tarkka omista jutuista/itsestään:) Joten aika tarkat kuvaukset.

Alkoholi, hormoni ja lääke riippuvainen. Naisten hakkaaja, omahyvänen, kaikki mulle ja heti, valehtelija, salaa asioita, kylmä, laskelmoiva ja tunne vammanen. Siinä vaan osa siitä mitä ne on ja ex avomies oli kaikkee tota mitä luettelin. Karvat nousee pystyyn vieläkin kun ajattelenkin sitä ihmistä :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu kannatta miettiä pari kertaa haluatko neitsyen kelkkaan lähteä,alussa ovat todella herrasmiehiä,mutta kyllä se todellinen luonne sieltä paljastuu.

Noo, minä olen ollut neitsyt-miehen kanssa yksissä parisenkymmentä vuotta, eikä sieltä mitään "todellista luonnetta" (pahassa mielessä) ole löytynyt.

...sinänsä aika arveluttavaa niputtaa ihmiset horoskooppimerkin mukaan !!!!...siis haloo ihmiset !!!!

No en tiedä kannattaako uskoa,mutta itse olen seurustellut kolmen neitsyen kanssa ja kaikki ovat olleet samanlaisia mitä täällä on kuvailtu,ei enää ikinä neitsyttä kiitos!

Esikoinen on neitsyt ja on kyllä tarkka tavaroistaan, mutta siivousinto ei varmaan vielä ole kehittynyt :D Ja onhan se semmoinen egoilija, mutta en mä näe sitä pahana - pitäähän itseään rakastaa. Googleta neitsyt mies, niin löydät oikeita kuvauksiakin hänen luonteestaan.

Narsisteja ainakin ovat,nauttivat siitä kun saavat toisen mielen pahoitettua,anteeksi pyyntöä on turha odottaa kaikki on kuitenkin loppupeleissä sinun vikasi,itsessä ei nähdä mitään vikaa.Ja voin sanoa,että kaikki neitsyet mitä tunnen ja niitä on paljon ovat samanlaisia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Narsisteja ainakin ovat,nauttivat siitä kun saavat toisen mielen pahoitettua,anteeksi pyyntöä on turha odottaa kaikki on kuitenkin loppupeleissä sinun vikasi,itsessä ei nähdä mitään vikaa.

...no tuon kuvauksen perusteella 90 % palstalaisista on horoskooppimerkiltään neitsyitä !.... ;D

Alkuperäinen kirjoittaja !:
kuka nyt oikeasti uskoo että horoskooppi määrittelee ihmisen... huhhuh.

Peesi. Sama kuin jos esim. yhden tuntemasi "Matti" tai "Liisa" nimisen epämiellyttävän ihmisen mukaan pitäisit totuutena, että kaikki Matit ja Liisat ovat epämiellyttäviä....

Yhteistyössä