hormoonittomia ehkäisyjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja galateija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
patentex oval-ehkäsypuikot apteekista 11e/12kpl,niistä muodostuu semmonen vaahto ja teho on jotain 98%,muuten hyvä ei ainakaan meilä ollu sivuvaikutuksia mutta sitä vaahtoa tulee PALJON

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 09:56 haisu kirjoitti:
patentex oval-ehkäsypuikot apteekista 11e/12kpl,niistä muodostuu semmonen vaahto ja teho on jotain 98%,muuten hyvä ei ainakaan meilä ollu sivuvaikutuksia mutta sitä vaahtoa tulee PALJON

Hei, kerrotko noista puikoista lisää? Tarvitseeko reseptin?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2005 klo 13:33 Arjensankari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.02.2005 klo 09:56 haisu kirjoitti:

Hei, kerrotko noista puikoista lisää? Tarvitseeko reseptin?

ne on ihan reseptivapaita. Puikko pitää laitta 10 min ennen yhdyntää paikalleen "sulamaan" ja oliko että tunnin oli vaikutusaika.. Ihan jees muuten mutta sotkua tulee ja meillä ainakin kirveli kummallakin, miehellä heti yhdynnän alussa ja mulla jälkeen päin kun valui ulos.. mutta ihan hyvä vaihtoehto esim odotellessa kierukan laittoa muuta sellaista mutta itse en huolis ainoaksi vakituiseksi ehkäisyksi..

Me ollaan kans muutamia kertoja käytetty puikkoja, ja itse en tykkää niistä yhtään :x Kauhee kuumotus tulee, ja sitten se kirvely just on ihan :$ Jossain vaiheessa tulee sellanen tunne että alapää repee, varsinkin vessassa käynti tuntuu tosi vaikeelta monta tuntia vielä senkin jälkeen.
Ja sitä vaahtoo tulee hirveesti :x Mä en tiä kans että pitääkö tässä käyttää kortsuja lopun ikää, kun mulle ei kierukka eikä yhdistelmä tuotteet sovi, sekä minipillereistä tulee kans vuotoo niin että hukkuu :/

Yhteistyössä