Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei ole kokemuksia, ikävä kyllä.
Oma gyneni ei suostunut niitä laittamaan. Sanoi vain, että kapseleilla on tapana lähteä vaeltamaan. Jolloin löytäminen ja poistaminen on hankalaa / mahdotonta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jääkö sen poistamisesta muuten miten karmeaa arpea?
Alkuperäinen kirjoittaja hh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei ole kokemuksia, ikävä kyllä.
Oma gyneni ei suostunut niitä laittamaan. Sanoi vain, että kapseleilla on tapana lähteä vaeltamaan. Jolloin löytäminen ja poistaminen on hankalaa / mahdotonta.
mulla kapselit oli ihan paikallaan koko 5v minkä oli. Ei ne kovin herkästi vaeltamaan lähde..kapseloituvat joskus kylläkin.
Ne laitetaan ihan ihon alle, ei ne rasvakudoksessa luulisi etenevän väkipakollakaan. Mun kokemus puoltaa ilmanmuuta tuota.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kannattaa, ei tartte muistaa mitään tyhmiä pillereitä
Joillan jää menkat pois ja joillakin vuotaa melkein jatkuvasti välivuotoa. Ite oon lähempänä jälkimäistä, mut parempi tää on mulle koska toinen vaihtoehto olis kierukka mitä en suostu ottamaan (mulla on migreeniä niin kaikki pillerit on pelistä pois).
Alkuperäinen kirjoittaja Auttaisitko?!:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kannattaa, ei tartte muistaa mitään tyhmiä pillereitä
Joillan jää menkat pois ja joillakin vuotaa melkein jatkuvasti välivuotoa. Ite oon lähempänä jälkimäistä, mut parempi tää on mulle koska toinen vaihtoehto olis kierukka mitä en suostu ottamaan (mulla on migreeniä niin kaikki pillerit on pelistä pois).
Hei! Jos sullakin on migreeniä niin mitä ehkäisy vaihtoehtoja jää migreeni potilaalle? Mulla on ollut käytössä mini pillerit,mutta lopetin ne,kun mun menkat kesti koko ajan 15pv....
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei ole kokemuksia, ikävä kyllä.
Minkä ehkäisyn valitsit kapselien sijaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Auttaisitko?!:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kannattaa, ei tartte muistaa mitään tyhmiä pillereitä
Hei! Jos sullakin on migreeniä niin mitä ehkäisy vaihtoehtoja jää migreeni potilaalle? Mulla on ollut käytössä mini pillerit,mutta lopetin ne,kun mun menkat kesti koko ajan 15pv....
Kapseli ja kierukka nyt ainakin? Mulle ainakin sanottiin ettei migreenipotilaalle saa määrätä edes minipillereitä... Enkä kyllä minipillereitä ottais kun 3 kk tulis 20kg painoa lisää :/
Alkuperäinen kirjoittaja Auttaisitko?!:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja Auttaisitko?!:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Kannattaa, ei tartte muistaa mitään tyhmiä pillereitä
Kapseli ja kierukka nyt ainakin? Mulle ainakin sanottiin ettei migreenipotilaalle saa määrätä edes minipillereitä... Enkä kyllä minipillereitä ottais kun 3 kk tulis 20kg painoa lisää :/
Saako ei synnyttänyt kierukan? Mulla on muuten nikkeli allergia,että kupari kierukka ei ainakaan tule kysymykseenkään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jääkö sen poistamisesta muuten miten karmeaa arpea?