mirena ja migreeni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei kohta jaksa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei kohta jaksa

Vieras
mä oon kokeillut kaikkia ehkäisyjä. Nyt ollut kohta kuukausi hormonikieukka. Vuodon vielä kestän,mutten tätä migeeniä. sanottiin että migreeni voi alkuun pahentua. Kuka jaksaa joka päiväistä särkyä monta kuukautta ennenku helpottaa. kuparikierukan poistatin aikoinaan tulehduksen takia, runsaat menkat kyllä kestän,mutten tätä migreeniä. Sain mirenan ilmaiseksi joten ei haitaa poistattaminen...

Kohta meen sterilisaatioon, koska lapsia emme halua lisää. Yksi on ja ikää liian vähän (kohta 30v).

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.02.2007 klo 13:50 ei kohta jaksa kirjoitti:
mä oon kokeillut kaikkia ehkäisyjä. Nyt ollut kohta kuukausi hormonikieukka. Vuodon vielä kestän,mutten tätä migeeniä. sanottiin että migreeni voi alkuun pahentua. Kuka jaksaa joka päiväistä särkyä monta kuukautta ennenku helpottaa. kuparikierukan poistatin aikoinaan tulehduksen takia, runsaat menkat kyllä kestän,mutten tätä migreeniä. Sain mirenan ilmaiseksi joten ei haitaa poistattaminen...

Kohta meen sterilisaatioon, koska lapsia emme halua lisää. Yksi on ja ikää liian vähän (kohta 30v).

Voi viilo! Mulla myös migreeni paheni kierukan laiton jälkeen, puoli vuotta sitä pidin ja poistin sitten mielialojen vaihtelujen takia, tai masennus nosti taas päätään. Miten olisi esim. akupunktio tuohon migreeniin? Kannattaisi ensin kokeilla sitä ja jos ei apua siitä eikä migreeni helpota, niin sitten vasta sterilointiin. Meillä mies on nyt jonossa, joten mun ei tarvi kärsiä hormonaalisista ehkäisyistä enää ikinä!

Yhteistyössä