Hormoonit eri ajassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aamuvirkku Elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aamuvirkku Elli

Vieras
Ihmettelen sitä, että seksihalukkuuteni tuntuu oleva suurimmillaan aamulla-alkuiltapäivällä. Mieheni taas haluaa seksiä myöhään illalla, jolloin minä olen jo valmis nukkumaan, eikä seksi kiinosta vähääkään.

Miten voisin/voisimme löytää yhteisen rytmin seksiin?
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Ratkaisuehdotuksia?

[keskustelu siirretty]

Ratkaisua en voi esittää kun tunnut olevan vaimoni.

Eli meillä sama juttu ollut pitkään. Rakastellaan joskus aamulla, joskus illalla, mutta ongelma on yhteinen nautinto joka on vähän "hukassa".

Alkuperäinen kirjoittaja aamuvirkku Elli:
Ihmettelen sitä, että seksihalukkuuteni tuntuu oleva suurimmillaan aamulla-alkuiltapäivällä. Mieheni taas haluaa seksiä myöhään illalla, jolloin minä olen jo valmis nukkumaan, eikä seksi kiinosta vähääkään.

Miten voisin/voisimme löytää yhteisen rytmin seksiin?
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Ratkaisuehdotuksia?

Selibaattiin vaan. Ei tarvii olla edes pitkä, mutta niin että kun lopulta antaa periksi ei kellonaika ole ongelma. ;)

Meillä oli sama ongelma vuosikausia, kunnes mieheni vaihtoi vuorotyöstään työpaikkaan, johon hän joutuu heräämään joka aamu jo ennen kukonlaulua. Näin loppui hänen illanvirkkuutensa ja nykyisin käymme yhta aikaisin nukkumaan. Hän herää viikonloppuisinkin ennen minua ja seksi ja yhteinen aika vain lisääntyy lisääntymistään, kun nukumme sylikkäin yön yhdessä, joka yö.
Seksiin on aikaa ja haluja päivällä, joskus aamulla joskus alkuillasta, mutta yhdeksältä olemme jo nukkumassa:)

Ihana lukea (tiedän tunteen) nim. että löysitte ratkaisun ongelmaanne. Meillä seksi miehelle ilta painotteinen ja minulla aamupainotteinen. Tässä vain se ongelma etten jaksa illalla keskittyä ja saada orgasmia , kun taas mies aamuisin liian hätäinen.
Voi kunpa saisin jutella asiallisesti ongelmasta , mutta turha toivoa sen täällä sujuvan.

Minulle kelpaisi kaikkina vuorokaudenaikoina, mutta miehelle ei:
- aamulla ei ehdi, pitää lähteä töihin
- päivällä hän ei ole kotona vaan työssä
- illalla töiden jälkeen ei todellakaan jaksa muuta kuin vain maata sohvalla
- ja nukkumaan mennessä ei varsinkaan jaksa
- yöllä häntä ei saa hereille, nukkuu hirvittävän sikeästi

Onneksi on viikonloput, silloin ehtii ja jaksaa, oli kello mitä tahansa, mutta tympii kun saa vain kerran viikossa, minä haluan huomattavasti useammin!

Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen vaimo:
Minulle kelpaisi kaikkina vuorokaudenaikoina, mutta miehelle ei:
- aamulla ei ehdi, pitää lähteä töihin
- päivällä hän ei ole kotona vaan työssä
- illalla töiden jälkeen ei todellakaan jaksa muuta kuin vain maata sohvalla
- ja nukkumaan mennessä ei varsinkaan jaksa
- yöllä häntä ei saa hereille, nukkuu hirvittävän sikeästi

Onneksi on viikonloput, silloin ehtii ja jaksaa, oli kello mitä tahansa, mutta tympii kun saa vain kerran viikossa, minä haluan huomattavasti useammin!

Mitä jos heräisit aamulla hiukan miestä aiemmin ja alkaisit hyväilemään häntä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jallu36:

Ja luuletko, etten ole yrittänyt? Aamulla ei ehdi eikä jaksa, tulee mentyä nukkumaan liian myöhään (kumpikin), joten herääminen on tuskaa, väsyneenä mies ei jaksa ajatellakaan seksiä. Minä jaksan, ja totuus on se, että aamuseksi saa päivän käyntiin uskomattoman hyvin, vaikka olisi miten väsynyt.

Mutta ei toista voi pakottaakaan, minkäs teen.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppinen vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja Jallu36:

Ja luuletko, etten ole yrittänyt? Aamulla ei ehdi eikä jaksa, tulee mentyä nukkumaan liian myöhään (kumpikin), joten herääminen on tuskaa, väsyneenä mies ei jaksa ajatellakaan seksiä. Minä jaksan, ja totuus on se, että aamuseksi saa päivän käyntiin uskomattoman hyvin, vaikka olisi miten väsynyt.

Mutta ei toista voi pakottaakaan, minkäs teen.

Seksille on aina aikaa jos sitä tosiaan haluaa. Kuulostaa siltä että miehesi ei vain halua jostakin syystä seksiä. Mitkä ne syyt sitten ovatkaan?

Sama juttu täällä, aina on erilaisia syitä miksi seksiä lykätään, saan vain 1-2 krt/kk! Jos yritän houkutella, vaikka hellällä suuseksillä, mies kokee että häntä painostetaan. Olen siis kokonaan lakannut tekemästä aloitteita ja yrittänyt unohtaa olevani seksuaalinen olento (mikä ei tietenkään voi pidemmän päälle onnistua ellen muutu kokonaan frigidiksi). Muuten olemme erittäin läheisiä, niin henkisesti kuin fyysisestikin ja rakkautta riittää. Syy haluttomuuteen on hänen mukaansa stressi, mutta kun sitä stressiä on melkein koko ajan... Vuoden tiiviin seurustelun jälkeen alkaa yhteen muutto ja suunniteltu perheen perustaminenkin jo epäilyttämään. Olen viehättävä ja hyväkuntoinen nainen, siitäkään ei siis kiikasta... En todellakaan tiedä mitä tehdä! Kroonisesti väsyneelle ja vihaiselle miehelle kun ei oikein voi aiheesta keskustellakaan ja niitä muutamia hyväntuulisia päiviä ei haluaisi aiheella pilata. Ehkä uramiehet preferoivat liikaa töitään ja omia harrastuksiaan? Onko ainoa vaihtoehtoni jättää hänet ja etsiä uusi suhde?