Ei niin kovin ruuhkaiselta vaikuta tämä palsta, mutta sattuisikohan ohi kulkemaan ihmisiä, joille hormonikierukka on aiheuttanut hurjia mielialanmuutoksia? Olen itse laitattanut elämäni ensimmäisen hormonikierukan kohta vuosi sitten ja tuntuu, että nykyään olen todella ailahteleva mieleltäni... Välillä olen onneni kukkuloilla ja kaikki sujuu ja leivotaan pullaa lasten kanssa... Sitten taas mennään kyntämällä aallonpohjaa, kaikki v...ttaa, lapset on ärsyttäviä ja koti häiritsevän p...kainen, vaikka kuinka muka siivoan... Ja kuitenkin kaiken pitäisi olla hyvin. Parisuhde kukoistaa, asumme mukavasti, omaa aikaa saan järkättyä milloin haluan... Pelkään aiheuttavani liikaa pahaa mieltä läheisilleni... Ja inhoan itseäni huutaessani pikku asioista niin, että kitarisat paukkuu... Sitten osui silmiini tuo maikkarin nettisivujen juttu hormoniheittelyistä ja jäin miettimään, että voisikohan tämä kierukka olla syypäänä tähän oloni epätasaisuuteen. Elikkäs kokemuksia jos on jollain kertoa, niin kiitos etukäteen!