Hormonikierukasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suomi-Possu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suomi-Possu

Vieras
Meikäläisellä taas alkoi vuotamaan peräpää,johtuen kierukasta..loppuuko nää turhat tiputtelut/vuodot sen puolen vuoden jälkeen sitten mitä lekurit lupaavat? Vuoto on ihan kuin menkat olisi...
Alkaa hermot menemään tän takia vaan jo,kun montapäivää tullut \|O

Oletko otatuttanut PAPAN? Minulla kesän vuotelut (Kierukka ollut kolme vuotta ilman vuotoja)- ilmeisesti johtuivat tulehduksesta. Papassa kakkosluokan muutokset ja lääkekuurille jouduin. Kierukan otatutin pois ilman lääkärin määräystä (ei kaiketi olisi tarvinnut), mutta jatkuva tulehduskierre ei innostanut. Toivon, että tulehdus paranee-lääke on kamalan vahva ja tuntuu vievän kuulon.Olen kuullut kierukasta monia ikäviä juttuja, toisille se sopii-toisille näemmä ei.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.09.2005 klo 08:32 MaryLane kirjoitti:
Oletko otatuttanut PAPAN? Minulla kesän vuotelut (Kierukka ollut kolme vuotta ilman vuotoja)- ilmeisesti johtuivat tulehduksesta. Papassa kakkosluokan muutokset ja lääkekuurille jouduin. Kierukan otatutin pois ilman lääkärin määräystä (ei kaiketi olisi tarvinnut), mutta jatkuva tulehduskierre ei innostanut. Toivon, että tulehdus paranee-lääke on kamalan vahva ja tuntuu vievän kuulon.Olen kuullut kierukasta monia ikäviä juttuja, toisille se sopii-toisille näemmä ei.

pitää mennä tohtoriin..kiitos teille :wave: =)

Yhteistyössä