Homon mielestä Päivi Räsäsen tuomio jää häpeätahraksi suomalaisen oikeuslaitoksen historiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Persuilla on hätä housuissaan. He syyllistyvät kiihottamiseen päivittäin mitä se heidän mielestään sitten onkaan. Kysykää vastaus kiihottamisen ja kiihottumisen palstaguru Omena-Jussilta.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
KKO toteaa tuomiossaan, että Räsänen oli kirjoituksessaan todennut homoseksuaalisuuden olevan psykoseksuaalisen kehityksen häiriö ja luonnehtinut homoseksuaalisuutta seksuaaliseksi poikkeavuudeksi.

Räsäsen mielestä ja Tynkkysen itsensäkin mielestä hän itse on myös psykoseksuaalinen kehityshäiriö ja poikkeava kaikin puolin kuten aviomiehensäkin.

Lääkäri Räsänen ja Tynkkynen itse ilmeisesti haluaa myös suljetulle psykiatriselle osastolleko eheytymään ja hoitoon?

On taas hyvin vedetty mielipide Perussuomalaiselta, joka kusi puhtaasti omalle nilkalle.

Eikös Ukkola kirjoittanut että miksi näitä homoja kohdellaan sillkihansikkain koska ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
Jos jokainen suomalainen tarttuisi toimittajien, kansanedustajien... puheisiin ja "ottaisi niistä nokkiinsa" niin täällä ei käytäisikään muuta kun oikeutta.
En ymmärrä miksi asioita kuunnellaan jo valmiiksi hyökkäysmoodissa. On asioita jotka voi jättää omaan arvoonsa eli korvasta sisään ja toisesta ulos.

• Tykkää
Eikös Ukkola kirjoittanut että miksi näitä homoja kohdellaan sillkihansikkain koska ovat ihmisiä siinä missä muutkin.
Jos jokainen suomalainen tarttuisi toimittajien, kansanedustajien... puheisiin ja "ottaisi niistä nokkiinsa" niin täällä ei käytäisikään muuta kun oikeutta.
En ymmärrä miksi asioita kuunnellaan jo valmiiksi hyökkäysmoodissa. On asioita jotka voi jättää omaan arvoonsa eli korvasta sisään ja toisesta ulos.
Jos näin on, silloin some menettää merkityksensä.
Toivottavasti minua takia oikeuslaitostamme ei ruuhkauteta seitsemän vuotta. Ei voi sille mitään etteivät kaikki lukijani ymmärrä sudettisavolaista huumoriani.

• Tykkää

Yhteistyössä