Homo-hyysääjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antihomo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jopas oli argumentoinnin juhlaa. Ihan itsekö keksit tämän älynväläyksen? :D

Jos saisit valita lapsesi olevan mustaihoinen tai valkoihoinen, kumman valitsisit? Aivan, sitähän minäkin. Entä pitkä tai lyhyt? Laiha tai lihava? Onko sinulla sitä valintasi ulkopuolista ryhmää vastaan jotain? Siitähän se selvästi kertoo, eikös joo.

mulla on vahva tunne siitä että sä olet musta ja homo.
ei siinä mitään, jatka vaan olemistas..

JOS saisin valita, niin kyllä musta ainakin yksi meidän lapsista saisi olla homoseksuaali tai bi. Mutta kun eipä siihen voi KUKAAN vaikuttaa. Mutta mulle olis tosi paha paikka, jos ilmoittaisi olevansa uskova kristitty, edes luterilainen. Kyllä mä sitä silti rakastaisin, mutta mieluummin vaikka rikollinen kuin kunnon uskovainen.'

Niin ja onneksi pian pääsen taas kunnolla hyysäämään homoa kun mun paras ystävä palaa matkoilta, lapsilla on myös ollut jo iso ikävä joten hyysätään kunnolla häntä koko perhe :heart:

Viimeksi muokattu:
JOS saisin valita, niin kyllä musta ainakin yksi meidän lapsista saisi olla homoseksuaali tai bi. Mutta kun eipä siihen voi KUKAAN vaikuttaa. Mutta mulle olis tosi paha paikka, jos ilmoittaisi olevansa uskova kristitty, edes luterilainen. Kyllä mä sitä silti rakastaisin, mutta mieluummin vaikka rikollinen kuin kunnon uskovainen.'

Niin ja onneksi pian pääsen taas kunnolla hyysäämään homoa kun mun paras ystävä palaa matkoilta, lapsilla on myös ollut jo iso ikävä joten hyysätään kunnolla häntä koko perhe :heart:

Pahaa ajatella, mutta olen kanssasi samaa mieltä, että vaikeaa olisi niellä, että lapseni ilmoittaisi olevansa uskovainen. En haluaisi myöntää, että olen kasvattanut kapeakatseisen lapsen, joka ei hyväksy erilaisuutta. Monet uskovaiset naiset alkavat tekemään lapsia nuorella iällä ja näin ollen sivistykseen tulee aika paljon aukkoja. opetetaan eteenpäin uskomuksia, mitä on syötetty lasesta asti...

Haluaisin kuitenkin vielä lisätä, että kyllä lastani rakastaisin maailman eniten, vaikka hän ilmoittaisi olevan uskovainen. Oma lapseni hän on, oli hän mitä tahansa.

Jos saisit valita lapsesi olevan hetero tai sitten homo/lesbo, niin kumman valitsisit?
Aivan, sitähän minäkin...

Olen kuullut tästä hyysäämisestä ennenkin. Kysymys on mielenkiintoinen. Mistä hyysäystä voi anoa ja mitä palveluun kuuluu? Minusta nimittäin tuntuu, että täytin hakemuksen väärin. Tänäänkin odotin ja odotin, eikä arkkihiippa tai kukaan muukaan tullut vaihtamaan homostelusta tuhriintuneita lakanoitani. Itse jouduin puuhaan, raskaaseen kuin synti.

Myös mamujen hyysäys on minua askarruttanut. Keitä tai mitä nämä yksilöt ovat? Miten heitä hyysätään; onko palveluluokitus korkeampi? Huomattuani erheellisen kirjoitusmuodon ja suoritettuani laajoja kenttätutkimuksia olen paikantanut kyseisen lajin ja tullut siihen tulokseen, että niiden hyysäys on fakta. Ihan kivenheiton päässä meiltä asuvat ja paljon leveämmin. Kyllä elämänlaadussa voittaa minut Bovista nigrescens. Maamuna.

Vastatakseni siis kysymykseesi: toivon ehdottomasti lapsistani heteroita, jotteivät he joutuisi pettymään hyysäyksen tasoon ja -- vielä pahempaa -- kilpailemaan elintilasta maamunien kanssa.

[QUOTE="tööt";23437139]Ei tainnu vastaukset olla, punaniskajuntti, ihan sitä, mitä odotit?[/QUOTE]

En tiedä kuka olet, sinä ketjun aloittajaa punaniskajuntiksi nimittelevä kirjoittaja. On aika huvittavaa että ihminen on juntti kun tajuaa mikä seksuaalinen käytös on normaalia ja mikä epänormaalia. On luettu liikaa setan propagandaa! Mieluummin nämä junteiksi ja foobisiksi normaaleja ihmisiä nimittelevät raivoavat homonassukat on vajaaälyisiä kun pitävät homostelua normaalina ja perustelevat asiaa apinoiden homostelua. Lisäksi kakka haisee, ei ole ihme ettei kukaan normaali fiksu ihminen siedä homostelua, hyh hyh!

[QUOTE="vieras";23437498]Toivon, etteivät lapseni ikinä koskaan hurahda uskoon...[/QUOTE]

Mitä usko tähän liittyy? Ei tarvitse olla uskossa tajutakseen ettei peräsuolesta synny lapsia ja tajutakseen sen miksi on peräaukko! Tälläkin palstalla on paljon setan oppeihin hurahtaneita jotka kiukuttelee kun uskovaiset eivät yleensä pidä tätä hanurin rassausta kahden karjun kesken normaalina kuten en minäkään. Uskovat jotka tunnen ovat ihan rauhallisia tyypejä, eivät vihaa homoja vaikka siitä heittä syytetään mutta eivät pidä sitä normaalina koska johan sen homokin tajuaa ettei se normaalia ole. Homostelu on luonnotonta, sen tietää jolkainen eivät vain halua myöntää kun kakan haju tuntuu kivalta. hyh hyh!

Kuumimmat

Yhteistyössä