Homo-hyysääjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antihomo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toivoisin, että lapseni olis hetero, koska Suomessa ei ole helppoa olla erilainen eli luultavasti helpompi tie olis heterona. Lisäksi haluaisin joskus lapsenlapsia ja heterolapset niitä luultavammin saavat:)

Voimakasta homofobiaa potevista henkilöistä tulee minulle kyllä mieleen ensimmäisenä ajatuksena se, onko tämä homofoobikko itse siellä kaapin perukoilla :D

Tämä on jotenkin käsittämättömän stereotyyppinen käsitys. Nykyään kun suurinpiirtein jokatoinen on olevinaan (tai on..) jotain muuta kuin hetero, miksi kukaan olisi kaapissa? Itse en ole homokammoinen, lähinnä pidän heidän tilannettaan hieman huvittavana ja säälittävänä. Itselleni sekaantuminen omaan sukupuoleeni on yhtä todennäköistä/mukava ajatuksena, kuin sekaantuminen naapurin kissaan. Homoilla kun tuo perhesuunnittelukin onnistuu hienosti, kuten luonto on "järjestänyt" eiku...

Ihan sama, kunhan ei tulisi pahansuopaa ja niin kapeakatseista, ettei kykene ymmärtämään tai hyväksymään ihmisten erilaisuutta. Hieman huolissani olisin, jos osoittaisi noin pakkomielteistä kiinnostusta muiden ihmisten elämänkumppaneihin ja petipuuhiin, että kokisi asiakseen jankata siitä jossain nettifoorumilla kuten ap.

Totta puhuen, jos tulisi homo tai lesbo, saattaisin olla vähän huolissani, ettei joudu kokemaan olevansa syrjitty tai jotenkin huonompi ihminen juuri ap:n kaltaisten ihmisten takia. Toivon kuitenkin, että osaan kasvattaa lapsistani niin vahvoja ja hyvällä itsetunnolla varustettuja ihmisiä, ettei tällaiset jutut pysty satuttamaan.

[QUOTE="tööt";23437323]Harvoin tuon Rieputarallaan kanssa samaa mieltä olen, mutta suuntautumistaan ei voi valita kuten ei kätisyyttään, silmien, tai hiusten väriä. Piilotella toki voi, mutta se on taasen ihan eri asia.[/QUOTE]

Hah! Kämmenselkäni murtui ja se kipsattiin 8 viikoksi. Tällöin valitsin toisen kätisyyden ja hyvin onnistui. Olen nykyään molempikätinen.

Sillä ei ole minulle mitään merkitystä tuleeko lapsistani heteroita vai homoseksuaaleja, kunhan vain ovat sinut itsensä ja seksuaalisuutensa kanssa, eivätkä vahingoita toisia. Ei mulla ole toiveita heidän seksuaalisuutensa suhteen yhtään mihinkään suuntaan. Mutta salaa toivon, että poikani kävisi sivarin armeijan sijaan. Se nyt ei asiaan mitenkään liity, mutta sellainen pieni toive olis.

[QUOTE="jaiks";23437346]Hah! Kämmenselkäni murtui ja se kipsattiin 8 viikoksi. Tällöin valitsin toisen kätisyyden ja hyvin onnistui. Olen nykyään molempikätinen.[/QUOTE]

Et varmasti ole

Ei se olekaan mikään uskon asia, vaan ihan tieteellisesti todistettu ja tunnustettu fakta.

Ja joo, elämäntavan voi valita, mutta ihminen, jonka täytyy esittää muuta kuin on, tuskin on onnellinen.

Vaikka olisi kuinka tieteellinen fakta, niin niin pitkään kun sille ei löydy mitään selitystä, uskon ettäasiaan pystyy vaikuttamaan. Onnellisuuttahan on monenlaista, joten tuohonkaan ei kai muuta voi vastata kun mutua. Minusta taas tuntuu että onnellinen voi olla vaikka ei olisikaan suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa.

[QUOTE="jaiks";23437346]Hah! Kämmenselkäni murtui ja se kipsattiin 8 viikoksi. Tällöin valitsin toisen kätisyyden ja hyvin onnistui. Olen nykyään molempikätinen.[/QUOTE]

Jatkona edelliseeni: tai jos olet, niin olit jo aiemmin.

Anteeksi vaan, mutta tuota en täysin usko. Ja jokatapauksessa voi aina valita että miten tätä elämää elää.

Valitsitko sinä itse sitten olevasi hetero? Yhtenä päivänä vaan rupesit miettimään, hmm ollako homo vai hetero, no olenpa hetero kun melkein kaikki muutkin? Sitähän minäkin.

Ja se on totta kyllä, että voi valita miten elää, mutta miksi ihmeessä kieltää itseltään tai joltain muulta rakkaus ja seksuaalisuus, jotka ainakin itselleni ovat tärkeitä asioita elämässä? Miksi kieltää mahdollisuus elää rakastettuna ja rakastaen, niin kauan kuin siinä ei ketään vahingoita? Mitä hyvää siitä seuraa ja kenelle? Tämä ei ollut retorinen kysymys, haluaisin ihan oikeasti tietää sun vastauksen tähän.

mä vastaan tähän että pohjimmiltaan ihan yksi lysti onko hetero vai homo. MUTTA, jos yhteiskunta on edelleen yhtä ahdasmielinen ja pitää homoja toisen luokan kansalaisena kun mun lapset rupee puolisoaan etsimään, olisi helpompaa olla hetero.

Tuo on mahdollista siinä tapauksessa, että olet alun alkaenkin ollut ns. molempikätinen, muttet ole vain tajunnut harjoittaa toista kättäsi. Molempikätisiä ihmisiä on olemassa, mutta vain hyvin pieni prosentti kaikista ihmisistä. 99% ihmisistä ei tuohon pysty.

Aikoinaan muuten yritettiin vasenkätisiä lapsia kasvattaa väkisin oikeakätisiksi. Huonoin tuloksin.

[QUOTE="tööt";23437361]Jatkona edelliseeni: tai jos olet, niin olit jo aiemmin.[/QUOTE]

Olin vasenkätinen ja opettelin kirjoittamaan, syömään, harjaamaan hiukset jne oikealla. Nykyään käytän molempia käsiä yhtä paljon. Työskentelen esim kahdella työpisteellä, joista toinen ei ole vakkari, vaan mitoitettu toiselle. Hiirenkätisyyttä vaihdan työpisteen mukaan

[QUOTE="ninni";23437365]Itseasiassa se muuten onnistuu homoilla ja lesboilla paremmin kuin heteroilla. Ei-toivottuja lapsia ei nimittäin synny ainoatakaan. Joka ikinen maailmaan saatettu lapsi on odotettu ja toivottu.[/QUOTE]

Näin tietenkin! Eihän voisi ollakaan mahdollista että homolle syntyisi ei-toivottu lapsi saatikka että homon lapsi olisi onneton! Homous on itse onnellisuutta, kunhan vain annetaan homojen olla! Kun homous on noin onnea ja avoisuutta, pitäisi kaikkien lasten syntyä homoperheisiin, sillähän ratkaistaisiin kaikki rakkaudettomuus ja lasten kärsimys tässä maailmassa!

[QUOTE="jaiks";23437411]Olin vasenkätinen ja opettelin kirjoittamaan, syömään, harjaamaan hiukset jne oikealla. Nykyään käytän molempia käsiä yhtä paljon. Työskentelen esim kahdella työpisteellä, joista toinen ei ole vakkari, vaan mitoitettu toiselle. Hiirenkätisyyttä vaihdan työpisteen mukaan[/QUOTE]

Siinä tapauksessa sinulla on ollut piilevänä bi-kätisyys

[QUOTE="heh";23437422]Näin tietenkin! Eihän voisi ollakaan mahdollista että homolle syntyisi ei-toivottu lapsi saatikka että homon lapsi olisi onneton! Homous on itse onnellisuutta, kunhan vain annetaan homojen olla! Kun homous on noin onnea ja avoisuutta, pitäisi kaikkien lasten syntyä homoperheisiin, sillähän ratkaistaisiin kaikki rakkaudettomuus ja lasten kärsimys tässä maailmassa![/QUOTE]

Miksi tää asia on sulle näin arka ja ahdistava? En tosiaan sanonut yhtään mitään noista muista lauseistasi. Kunhan totesin, että jokainen homo- tai lesboparille syntyvä lapsi on takuuvarmasti toivottu ja odotettu. Loppu on omaa tulkintaasi...

[QUOTE="vieras";23437364]Valitsitko sinä itse sitten olevasi hetero? Yhtenä päivänä vaan rupesit miettimään, hmm ollako homo vai hetero, no olenpa hetero kun melkein kaikki muutkin? Sitähän minäkin.

Ja se on totta kyllä, että voi valita miten elää, mutta miksi ihmeessä kieltää itseltään tai joltain muulta rakkaus ja seksuaalisuus, jotka ainakin itselleni ovat tärkeitä asioita eläm
ässä? Miksi kieltää mahdollisuus elää rakastettuna ja rakastaen, niin kauan kuin siinä ei ketään vahingoita? Mitä hyvää siitä seuraa ja kenelle? Tämä ei ollut retorinen kysymys, haluaisin ihan oikeasti tietää sun vastauksen tähän.[/QUOTE]

En koskaan ole moista joutunut pohimaan, en ymmärrä miten se liittuy asiaan.

En ollut kieltämässä mitään, vaan kirjoitin että olisi vaikea hyväksyä jos oma lapsi olisi homoseksuaali.

Ei se asia ole mun valinta, tai välttämättä ylipäätään valinta. Mun puolesta aivan yksi lysti, kunhan lapseni ovat onnellisia, tasapainoisia ja sinut itsensä kanssa.

Sikäli yhtä fiksu kysymys kuin sellaisetkin, jotka oikeasti on enemmän valintoja. "Haluatko lapsesi opiskelevan yliopistossa vai amiksessa?"
tai
"Haluaisitko lapsesi harrastavan musiikkia vai liikuntaa?"

Isoissa, omaa elämäänsä koskevissa asioissa nostan sikäli kädet pystyyn, että lapseni tekevät valintansa ihan itse. Vastaan jos minulta kysyvät jotain valintoihinsa liittyen, mutta pyrin silti tekemään sen niin, etten ohjaa ketään valitsemaan luontonsa vastaisesti.

Luojan kiitos ihmiset välillä näyttävät, että kaikki eivät ole fundamentalisteja tai kaikesta itkeviä perussuomalaisia, vaikka välillä nämä ryhmät organisoidulla foorumispammillaan saavat ikävän ilmapiirin aikaan.

Yhteistyössä