Homo-hyysääjille kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja antihomo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikka olisi kuinka tieteellinen fakta, niin niin pitkään kun sille ei löydy mitään selitystä, uskon ettäasiaan pystyy vaikuttamaan. Onnellisuuttahan on monenlaista, joten tuohonkaan ei kai muuta voi vastata kun mutua. Minusta taas tuntuu että onnellinen voi olla vaikka ei olisikaan suhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa.

Voisitko sä olla onnellinen jos sut pakotettaisiin esittämään homoseksuaalia ja elämään suhteessa samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa? Sehän on kuitenkin aivan sama kuin pakottaa homoseksuaali esittämään heteroa ja elämään heterosuhteessa jos hän ei sitä omakseen tunne.

[QUOTE="niinpäniin";23437281]Mulle aivan sama. Olen itsekin bi-seksuaali. Kunhan lapseni olisi onnellinen, se on tärkeintä! Tietty vähän voisi harmittaa ajatus siitä ettei esimerkiksi lapsenlapsia ilmestyisi tosin jos niitä haluaa niin onhan siihen tapansa :)[/QUOTE]

Kuin minun suustani :)

[QUOTE="vieras";23437498]Toivon, etteivät lapseni ikinä koskaan hurahda uskoon...[/QUOTE]
Tämä taas kuin minun suustani. Jos nyt kerran valita saisi, todellakin valitsisin homoseksuaalisen jälkikasvun uskovaisen jälkikasvun sijaan.

Voisitko sä olla onnellinen jos sut pakotettaisiin esittämään homoseksuaalia ja elämään suhteessa samaa sukupuolta olevan ihmisen kanssa? Sehän on kuitenkin aivan sama kuin pakottaa homoseksuaali esittämään heteroa ja elämään heterosuhteessa jos hän ei sitä omakseen tunne.

Näytä se kohta jossa puhuin pakottamisesta.

Sanoin että voi valita miten elämäänsä elää. Mutta se olisikin näköjään kauheaa jos homo sattuisi haluamaan elää elämänsä vaikka yksin, onnellisena.

[QUOTE="heh";23437422]Näin tietenkin! Eihän voisi ollakaan mahdollista että homolle syntyisi ei-toivottu lapsi saatikka että homon lapsi olisi onneton! Homous on itse onnellisuutta, kunhan vain annetaan homojen olla! Kun homous on noin onnea ja avoisuutta, pitäisi kaikkien lasten syntyä homoperheisiin, sillähän ratkaistaisiin kaikki rakkaudettomuus ja lasten kärsimys tässä maailmassa![/QUOTE]

Öö, olikohan tässä pointti enämmänkin se, että homosuhteissa ei voi tulla vahinkolapsia vaan ne pitää hankkia kalliilla ja aikaa vievillä hoidoilla, joten lapset ovat toivottuja. Eikä niinkään se, että homous tekee kaikista onnellisia.

[QUOTE="vieras";23437498]Toivon, etteivät lapseni ikinä koskaan hurahda uskoon...[/QUOTE]

Tästä olen kyllä samaa mieltä.. Mutta jos näin huonosti käy niin ei auta kuin hyväksyä sekin.

Ja alkuperäiseen kysymykseen voin vastata että tottakai tällaisessa yhteiskunnassa on heterolla helpompaa, mutta toivon että lapseni uskaltavat olla avoimesti sitä mitä ovat seksuaalisine suuntauksineen kaikkineen ja itse pidän varmasti puoliansa kaiken maailman huru-ukkoja ja -akkoja vastaan jotka tulevat paasaamaan synnistä ja luonnottomuudesta.

Sanoin että voi valita miten elämäänsä elää. Mutta se olisikin näköjään kauheaa jos homo sattuisi haluamaan elää elämänsä vaikka yksin, onnellisena.

Sinulle homous tuntuu olevan äärimmäisen vaikea asia, jos itse olisit homo, niin teeskentelisit mieluummin heteroa kuin olisit oma itsesi ja siinä tapauksessa onnellinen?

Voi valita painostettuna, tai voi valita hyväksyttynä. Iso ero. Jokainen on vapaa valitsemaan (tai pitäisi olla) haluaako elää yksin vai parisuhteessa ja minkä sukupuolisen ihmisen kanssa haluaa, mutta se että lähdetään sanomaan että kyllä voi onnellisena elää vaikka ei saisi olla rehellisesti oma itsensä on vähän kieroutunutta. Siksi kysymys: Voisitko itse elää onnellisena jos sinut ängettäisiin tiettyyn muottiin jota et itse ole valinnut vaan teet luontosi vastaisesti?

Tulee heistä homoseksuaaleja tai heteroja tai jotain siltä väliltä, niin ei sillä ole väliä. Pääasia on, että saa hyvän ja onnellisen parisuhteen, on terve ja hyvät elämäntavat :) Tasapainoinen elämä kaikin puolin.

Tästä olen kyllä samaa mieltä.. Mutta jos näin huonosti käy niin ei auta kuin hyväksyä sekin.

Ja alkuperäiseen kysymykseen voin vastata että tottakai tällaisessa yhteiskunnassa on heterolla helpompaa, mutta toivon että lapseni uskaltavat olla avoimesti sitä mitä ovat seksuaalisine suuntauksineen kaikkineen ja itse pidän varmasti puoliansa kaiken maailman huru-ukkoja ja -akkoja vastaan jotka tulevat paasaamaan synnistä ja luonnottomuudesta.
Homous on synnynnäistä. Uskovaisuus taas on ihan vaan aukko ymmärryksessä, loogisen käsittelykyvyn puutetta. Siitähän kyllä pääsee eroon oppimisella ja aivojen treenaamisella. Tästä syystä uskonnottomuus ja koulutusasteen korkeus korreloivat vahvasti.

Voi valita painostettuna, tai voi valita hyväksyttynä. Iso ero. Jokainen on vapaa valitsemaan (tai pitäisi olla) haluaako elää yksin vai parisuhteessa ja minkä sukupuolisen ihmisen kanssa haluaa, mutta se että lähdetään sanomaan että kyllä voi onnellisena elää vaikka ei saisi olla rehellisesti oma itsensä on vähän kieroutunutta. Siksi kysymys: Voisitko itse elää onnellisena jos sinut ängettäisiin tiettyyn muottiin jota et itse ole valinnut vaan teet luontosi vastaisesti?
Vastaus kysymykseen on että en voisi. Siksi painotakin sitä että voi itse valita. En ollut ketään painostamassa,.

En koskaan ole moista joutunut pohimaan, en ymmärrä miten se liittuy asiaan.

Miten ihmeessä se EI liittyisi asiaan? Sähän juuri sanoit, ettet usko sitä ettei seksuaalisuus ole valinta. Ei se ole valinta homoille sen enempää kuin sullekaan, ei homot vaan yhtäkkiä päätä olla homoja yhtään sen enempää kuin sä pohdit olisitko nyt hetero vai homo ja tekisit päätöksen olla hetero.

Miten homoseksuaalisuus sitten voisi olla valinta, jos heterous ei ole? Miten tuon perustelisit?

En osaa sitä perustella, koska minulla ei ole siitä mitään kokemusta. Jos olisi niin voisi olla helpompaa vastata tähän kysymykseenkin.

[QUOTE="tööt";23437537]Sinulle homous tuntuu olevan äärimmäisen vaikea asia, jos itse olisit homo, niin teeskentelisit mieluummin heteroa kuin olisit oma itsesi ja siinä tapauksessa onnellinen?[/QUOTE]

En tiedä mitä tekisin jos olisin homo, tähänhän myöskään sinä et tiedä vastausta niin turha on silloin tulla sanomaan että teeskentelisin mielummin heteroa.

Ei ole mitenkään oleellinen kysymys olisiko lapsi homo vai hetero. Kumpikin käy ja rakastaisin samalla tavalla. Toki sun kaltaisten ihmisten takia heteron elämä on helpompaa, muttei se tarkoita että olisin onnellisempi jos saisin heterolapsen.l

Niin no, jos kysytään, että haluanko, että lapsi on rikas vai köyhä, ni tietysti rikas. Mutta ei se silti olisi vähemmän rakas vaikka olisi köyhä. Kyllä elämä saattaa olla helpompaa jos on rikas. Samalla lailla saattaa heteron elämä olla helpompaa, ei syrjitä yms.

Jos saisin valita? En saa valita. Homo, lesbo, bi. Aivan sama. Oikeasti, yksi hailee. Mikäli olisivat homoseksuaaleja, tietäisin heidän ehkä tarvitsevan enemmän tukea identiteettiä rakennettaessa. Syy, ihmisillä on yhä edelleen pelkoja ja ennakkoluuloja. Niitä vastaan hänen olisi kuitenkin jossain määrin taisteltava.

Yhteistyössä