Siksi kun keväällä päättyy päiväkodinkin "lukukausi" vai miksi sitä kutsutaan. Kesällä päiväkoti menee kiinnikin joksikin aikaa ja ryhmät voivat olla erilaiset ja tädit lomailevat. Siksi kevät on hyvä aika muistaa.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26353952:Nyt yksi tyhmä kysymys aiheeseen liittyen. Miksi muistatte niitä hoitajia _keväällä_? Onko teidän lapset hoidosta koko kesän pois vai menevätkö kesäksi varahoitopaikkaan? Vai viettekö silloin kun jäätte itse kesälomalle?
Kaikki tuskin hommaa, mutta omasta puolestani voin sanoa, että sellaisen tavan olen aikoinaan kotoa oppinut ja tahdon viedä eteenkinpäin.Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;26353734:Joo tuosta toisesta ketjusta mieleen,et tosissaako ostelette jotain ja veitte heille? Mä en ymmärrä miksi viette?
Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;26353774:Miski viette? Viettekö lääkärillekkin? neuvolatätille?
Mie oon sieltä päin Suomea, että kaikki vieraisille tulevat pääs pöytään. Lautasta vaan lisää pöytään ja jaetaan ruoka useammalle.tapa on kaunis mutta miksi nykyään on kohteena vain opet ja päikyn tädit?
entiwanhaan talon emäntä leipoi täytekakun ja keitti kahveet kun kipinämiehet kytki talon valtakunnanverkkoon
se oli valon juhla se
Joskus lapsellani on ollut surkeita hoitajia. Silloin olen vienyt yhteislahjan eli jotain hyvää kahvipöytään sitä varten, että tiedän niitä hyviäkin hoitajia olevan.Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;26354057:Järjenääntäkin ihan selvästi kuule täältä joltain
Useinmiten täällä haukutaan opet kun ei puutu kiusaamiseen tahi muuten jurpoja,mutta unohtuuko se sitten aina jouluksi ja keväällä?
Ja veisittekö jos se ope ei olisikaan niin kiva?
Kyllä monilla muillakin aloilla kiitetään pikkulahjoin ja kortein varsinkin jouluna hyvin sujuneesta yhteistyöstä, siitä vain ei pidetä niin suurta meteliä. Itsekin saan asiakasyritykseltä jouluisin suklaarasian tai joulukukan ja kyllä se vaan hyvältä tuntuu ja osoittaa että asiakas arvostaa meitä myös ihmisinä eikä ainoastaan resurssina (kun työ on kuitenkin valtaosin itsekseen puurtamista). Eikä tuo joulumuistaminen ole ainoa kerta kun saadaan pientä ylimääräistä kiitosta palkan lisäksi mutta vaan esimerkkinä.tapa on kaunis mutta miksi nykyään on kohteena vain opet ja päikyn tädit?
Ajatella, mä annan pienen joulumuiston siivoojallekin. En käytä neuvolantädin tai lääkärin palveluja niin paljon, että olisimme etunimi-tuttuja. Mutta tiedän, että moni muistaa lääkäreitä esim pidemmän sairaalajakson jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;26353774:Miski viette? Viettekö lääkärillekkin? neuvolatätille?
Jep, palkitsen myös itsenikin - tosin paljon useamminAlkuperäinen kirjoittaja helvata pojat sentää;26353857:Miksi heitä muistaisin? Tuolla logiikalla sinun pitäisi muistaa myös itseäsi ja lapsien isää, muistatko ja ostatko teille jotain kivaa?
Miksi pitäisi olla niin kiitollinen heilleja lahjoa ne. Hoitaako ne sitten tai opettaako ne sitten teidän muksut paremmin suraavana vuonna?