V
vierailija
Vieras
Haluan kuulla asiallisia kommentteja, ruusuja ja risuja näistä osakkeista. Oltiin juuri kuuntelemassa, ja jäi mietityttämään josko kumminkin =) Huijareiksi tms on turha haukkua ilman kunnon selvitystä miksi näin, omakohtaisia tai sukulaisten kokemuksia haluan kuulla. Olisi meidän perheelle monelta kantilta hyvä vaihtoehto, varsinkin kun voit vaihtaa viikkoa niin koti- kuin ulkomailla pisteiden rajoissa miten vaan haluat.