!Hola, amigos! Ketä paikalla?

Missäs teidän lapset on? Mun toinen on tyttöystävän luona yötä ovat 18v ja nuorempi 17v ulkona...
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿* ja r0s
r0s
Täällä vanhin ei tee oikein mitään, kakkonen menee kesällä inttiin, kolmas kirjoitti just ja neljäs joutui palaamaan kouluun näiksi pariksi viimeiseksi viikoksi. Ja kesätyöt on melkis kaikki peruttu joten mulla on ruhtinaalliset ajat. Vitonen ku siivoat eteisen, vitonen vessasta, vitonen keittiön kaapeista...
 
  • Tykkää
Reactions: Silvia Logo ja *¿*
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
Mun esikoislikka (18v) muutti omillee pari kk sitten, poika (15) asuu isällään ja pikkulikka (13) taitaa olla huoneessaan,,
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*
potut valmiina,tätyy käydä sapuskalla.mukavaa että tulitte piipahtamaan.Tai jospa jäisitte sitttenkin vielä vähäksi aikaa.
Mä kävin just nakkaamassa broiskupalat ja ruusukaalit paistinpannulle. En ajatellut mennä tänään muualle kuin nukkumaan. Piskikin on käytetty jo iltalenkillä, joten notkun vaan Kaksplussalla kunnes Nukku-Masa tulee.
 
lohikäärme 1
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
Jep jep..
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
 
Mun esikoinen,tytär kirjoitti nyt itsensä ylioppilaaksi ja lähtee heinäkuussa inttiin, kakkonen,poika opiskelee sosiaali ja terveysalaa äitinsä jalan jäljissä reppana, 12v poika isällään naapurissa, toi heinäkuussa 2v täyttävä hihkuu seinän takana sängyssä ja viskoo unilelua kattoon ja vatsassa oleva aloitti just iltapippalot.
 
  • Tykkää
Reactions: *¿* ja r0s
lohikäärme 1
Täällä vanhin ei tee oikein mitään, kakkonen menee kesällä inttiin, kolmas kirjoitti just ja neljäs joutui palaamaan kouluun näiksi pariksi viimeiseksi viikoksi. Ja kesätyöt on melkis kaikki peruttu joten mulla on ruhtinaalliset ajat. Vitonen ku siivoat eteisen, vitonen vessasta, vitonen keittiön kaapeista...
Joo mullakin vanhempi menee inttiin kesällä. Onneks kesätöitä ei oo peruttu..
 
  • Tykkää
Reactions: *¿*

Yhteistyössä