Tertsi! Muistin kuin muistinkin nikin ja peräti salasanan.
Peppari!Tertsi! Muistin kuin muistinkin nikin ja peräti salasanan.
Mulla lukee joka ketjun lopussa
""Se oli vahinko, se ihan oikeasti oli.” Äiti kertoo avoimesti, mitä tapahtui kun lapsi sai ensimmäisen puhelimen "
Ja mä luen toin aina ton lihavoidun kohdan "kun ensimmäinen lapsi sai alkunsa"
Mullakin lukee.Mulla lukee joka ketjun lopussa
""Se oli vahinko, se ihan oikeasti oli.” Äiti kertoo avoimesti, mitä tapahtui kun lapsi sai ensimmäisen puhelimen "
En minä tiedä. Avaan minkä tahansa ketjun, niin lopussa on tollanen.Miksi sulla noin lukee?
Koskettele minua niinkuin ennen.Miksi sulla noin lukee?
En minä tiedä. Avaan minkä tahansa ketjun, niin lopussa on tollanen.
LukihäröMulla lukee joka ketjun lopussa
Mulla lukee joka ketjun lopussa
Eikös toi kukko ole pahhaa?Nokitan toisella kukolla.
Ai hitsi nää Pirkan jalapenotäytteiset oliivit on hyviä!!!! En varmaan osaa linkittää, mutta kokeilen...
https://public.keskofiles.com/f/k-ruoka/product/6410402015832?w=1200&h=630&fm=jpg&q=90&fit=fill&bg=ffffff
itsellä on tuo adblock toimii hyvin,ehkä hiukan selain on kylläkin hitaampi muttei haittaa.Kokeile AdBlockia tai jotain muuta mainostenestoa.
Aijaalla profiilin allekirjoitukseen.Miten tuon kuvan saa tuonne jokaiseen omaan viestiin?
kanaa täälläkin maisteltiin kastikkeessa,ja potutkin oli ihan jeesMä kävin just nakkaamassa broiskupalat ja ruusukaalit paistinpannulle. En ajatellut mennä tänään muualle kuin nukkumaan. Piskikin on käytetty jo iltalenkillä, joten notkun vaan Kaksplussalla kunnes Nukku-Masa tulee.
Mä olen käyttänyt aijaata.Näkyykö täällä kuvat vain, jos kuvan laittaa aijaahin? Eli mitään muuta ei voi linkittää?
Joo, kello on jo paljon. Itsekin ajattelin mennä kohta nukkumaan katsellen jotain kivaa sarjamurhaajaohjelmaa.Herranjestas kello on jo paljon, terveisin nukkumaan nykyisin ennen ysiä! Tarttis alkaa vissiin valita yöohjelmaa, joku ihana kevyt murhaisa true crime pätkä taustalle ja kyllä tulee uni äkkiä
Onnistuin laittamaan allekirjoitukseen tekstiöä, mutta en kuvaa. Olkoon.Mä olen käyttänyt aijaata.
Näkyykö täällä kuvat vain, jos kuvan laittaa aijaahin? Eli mitään muuta ei voi linkittää?