!Hola, amigos! Ketä paikalla?

Täällä vanhin ei tee oikein mitään, kakkonen menee kesällä inttiin, kolmas kirjoitti just ja neljäs joutui palaamaan kouluun näiksi pariksi viimeiseksi viikoksi. Ja kesätyöt on melkis kaikki peruttu joten mulla on ruhtinaalliset ajat. Vitonen ku siivoat eteisen, vitonen vessasta, vitonen keittiön kaapeista...
Mulla nuorempi "ei tee oikein mitään" tai itseasiassa se vahtii mua. Tai siis vahtii, että en kuole. Olisi liian pitkä tarina palstalla kerrottavaksi, mutta on jo useampaan otteeseen toiminut mun "omaishoitajanani". Kerran jo pelastanut mun henkeni. Vanhempi taas on reissannut ympäri maailmaa vuosien varrella ja nimensäkin näkyy aika usein tv-ohjelmien lopputeksteissä. Tällä hetkellä lienee kotonaan.
 
r0s
Mulla nuorempi "ei tee oikein mitään" tai itseasiassa se vahtii mua. Tai siis vahtii, että en kuole. Olisi liian pitkä tarina palstalla kerrottavaksi, mutta on jo useampaan otteeseen toiminut mun "omaishoitajanani". Kerran jo pelastanut mun henkeni. Vanhempi taas on reissannut ympäri maailmaa vuosien varrella ja nimensäkin näkyy aika usein tv-ohjelmien lopputeksteissä. Tällä hetkellä lienee kotonaan.

Meillä mies oli tuossa roolissa silloin ku mulla oli syöpä.

Mut kyllä lapsetkin osaavat vaikka mitä -ja haluavat tehdä osansa- kun on tarvis! Ihania tyyppejä ollaan siis onnistuttu kasvattamaan.
 

Yhteistyössä