vierailija
Mun kissa vetelee mun aamukahvit...Hain iltapalaa ja ny on vettä mukis. Kissa heti kurkkimas mukiin ja nuuhkimas leipää.
Mun kissa vetelee mun aamukahvit...Hain iltapalaa ja ny on vettä mukis. Kissa heti kurkkimas mukiin ja nuuhkimas leipää.
Enpä käynyt täällä hetkeen. tai kahteen.En vain muista nähneesi nimeäsi viesteissä. Ehkä olet piilotellut harmaana?
Tääl on, valkkariiki 2l. Tu hakee?No ni siideri loppu
Toisaalta joo, mut tää pieni ihminen joka sisällä kasvaa ei oikein välitä siitä punaviinistä niin joutunen odottamaan sitä ihan virallista syksyä, ei auttanut siis tääkään tekosyy muaTää kevät on ku syksy
Voi, onnea! <3Toisaalta joo, mut tää pieni ihminen joka sisällä kasvaa ei oikein välitä siitä punaviinistä niin joutunen odottamaan sitä ihan virallista syksyä, ei auttanut siis tääkään tekosyy mua
Mä en juo kahvia niin tarvitte peljätä, että kissa joisi kahvia. Mies ei kissaa päästääsi kuppinsa lähelle.Enpä käynyt täällä hetkeen. tai kahteen.
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.Missäs teidän lapset on? Mun toinen on tyttöystävän luona yötä ovat 18v ja nuorempi 17v ulkona...
Anteeksi jo valmiiksi. Sittenkö kuoritaan sipuli syksyllä? meen pois...Toisaalta joo, mut tää pieni ihminen joka sisällä kasvaa ei oikein välitä siitä punaviinistä niin joutunen odottamaan sitä ihan virallista syksyä, ei auttanut siis tääkään tekosyy mua
Voi kiitos siltikin täytyy olla pikkasen hullu kun isommat lapset jo isoja ja olisi aikaa itselleen ja sit saakin ihan kuningas idean et hei, aloitetaan tää kaikki alusta! Mut oikeesti, onhan tää ihanaa silti!Voi, onnea! <3
No olihan tää vähän ontuva mut naurahdin hieman,älä mene pois siisAnteeksi jo valmiiksi. Sittenkö kuoritaan sipuli syksyllä? meen pois...
Mun esikoislikka (18v) muutti omillee pari kk sitten, poika (15) asuu isällään ja pikkulikka (13) taitaa olla huoneessaan,,Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
Mä kävin just nakkaamassa broiskupalat ja ruusukaalit paistinpannulle. En ajatellut mennä tänään muualle kuin nukkumaan. Piskikin on käytetty jo iltalenkillä, joten notkun vaan Kaksplussalla kunnes Nukku-Masa tulee.potut valmiina,tätyy käydä sapuskalla.mukavaa että tulitte piipahtamaan.Tai jospa jäisitte sitttenkin vielä vähäksi aikaa.
No pitäis olla laittomia noin huonot vitsit.No olihan tää vähän ontuva mut naurahdin hieman,älä mene pois siis
Jep jep..Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
Esikoinen on 27v ja asuu ruotsissa, keskimmäinen 22v on nyt 6kk ollu taas suomessa kun n 2,5 v oli amerikassa ja kreikassa töissä, nyt kavereitten kans jossain, nuorin pelaa/ tekee toivottavasti riparitehtäviään ku 1.6 lähtee leirille.
Jos mulla olisi mies, kissa ei varmaan päästäisi miestä aamiaisen lähelle...ainakaan sunnuntaisinMä en juo kahvia niin tarvitte peljätä, että kissa joisi kahvia. Mies ei kissaa päästääsi kuppinsa lähelle.
Joo mullakin vanhempi menee inttiin kesällä. Onneks kesätöitä ei oo peruttu..Täällä vanhin ei tee oikein mitään, kakkonen menee kesällä inttiin, kolmas kirjoitti just ja neljäs joutui palaamaan kouluun näiksi pariksi viimeiseksi viikoksi. Ja kesätyöt on melkis kaikki peruttu joten mulla on ruhtinaalliset ajat. Vitonen ku siivoat eteisen, vitonen vessasta, vitonen keittiön kaapeista...
OnneaToisaalta joo, mut tää pieni ihminen joka sisällä kasvaa ei oikein välitä siitä punaviinistä niin joutunen odottamaan sitä ihan virallista syksyä, ei auttanut siis tääkään tekosyy mua
Kuka sä olet? (Mä olen varattu nykyään eli ei heru)Tai no.. ehkä ne mun viestit oliki hauskoja...
Ei haittaa varatut himoitsen sinuaKuka sä olet? (Mä olen varattu nykyään eli ei heru)