Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Mulla ajatukset täysin varmoja lapsen suhteen. Ei epäilystäkään siitä. Lapsesta saakka olen vain toivonut, että saan joskus oman perheen :)
Tänään aamusta saakka tuntunut maha ihan menkkamaiselta.. Mietin josko ois huomen aamulla tehny ekan testin.. Onko testin tekoon muuten mitään väliä se, et millon oon laittanu lugesteronin?
 
Kn071 Toivottavasti plussaat :heart:

Kyllä minäkin lapsen haluan, välillä vaan tulee sellanen sekunninsadasosan kestävä epäilys. Harvemmin kyllä. Mutta tänään on ollu sellanen haista v*ttu - päivä.

hope Eikös noihin synnytyspelkoihin ole kaikenmaailman apuja nykyään? :) Onneksi :)

Nyppy :hug:

Eikös se niin ollut, että ovisplussasta munasolun pitäis irrota 12-24h sisällä ja siitä munasolu on vielä n.24h hedelmöityskykynen? Eli tän päivän seksin puuttuminen ei haittaa periaatteessa :D
 
Babies joo ja simpat on pidempi ikäsempiä (normaalisti), että tuskinpa siinä hätää on. Sitähän sanotaan, että ovistesit näyttää sen kaks päiväisen lh-huipun, joista ekana päivänä touhuaminen on tärkeämpää :) Hyviä piinailupäiviä sinne nyt vaan ja plussatuulia, pidän peukut ja varpaat korkealla :)
 
Heimoi, mie tulin nopeesti omanapailemaan vaan, ennen töihinlähtöä.

Eli nyt on täällä menossa kp 1. Eilen jo tuhrutti, mutta kunnolla alkoi vuoto vasta viime yönä/tänä aamuna. Soitin polille ja hoitaja sanoi, että tämä päivä se kp 1 sitten on. Mulla siis kierron pituudeksi jäi se 22 päivää, niinkuin uumoilinkin. Ei ole ikinä ollut kyllä niin lyhyttä kiertoa! Huomenna siis alkaa Femarin nappailut ja ensi torstaina (kp 7) on ultra. Hoitosuunnitelmaan oli kuulemma merkitty lisäksi Menopurin tai Fostimonin piikitys kp 7 lähtien. Nyt kuitenkin katsotaan tilanne uusiksi, kun kierto oli niin lyhyt. Mie niin toivon, että tämä kierto olisi pidempi, kun viimeksihän se ovis oli kp 9, ja nyt osuu kp 9-10 viikonlopulle. Eli pitäis sinnitellä ainakin sinne kp 11 asti. Ärsyttävää, kun pitää stressailla viikonloppujen takia. Tai muiden sellaisten aikojen, kun poli on kiinni...

Mutta mukavaa perjantaipäivää kaikille!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Nyppy :heart:

Rowan79 Hui ku lyhyt kierto :O Tsemppiä kumminki, toivotaan ettei osu ovis viikonlopulle. *peukut pystyssä*

Kn071 Melkosen aikasta testailla, testaile ihmeessä lisää viikonlopun aikana :)

Mulla tuli tänäänkin melkosen tumma viiva ovistikkuun. Ei kyllä niin tumma ku eilen. Tänään heiluteltu peittoa päivällä,toivottavasti riittää. Ovis on kyllä ohi, olo on ihan totaalisen normaali. Ei minkäänlaisia juilintoja tms. Aivastuttaminen alkoi :D Mun oli ihan pakko ostaa tänään nämä..

WSOY - Arvaa kuinka paljon sinua rakastan kun on kes

WSOY - Arvaa kuinka paljon sinua rakastan kun on talvi (McBratney, Sam)

Ensimmäinen ostos meidän tulevalle lapselle :heart: En voinu vastustaa, maksoivat kipaleelta 2,5€ :)
 
kno71: juu älä vielä lannistu, mä sain ihan selkeen negan pp 10 ja sit varsinaisena testipäivänä oli plussa. Joten odottele sinnikkäästi vain.. =) paljon plussatuulia täältä sinne!!

Nyppy lämmin :hug: , voi itku, mä olin jotenkin niin varma, että sulla olis nyt tärpänny. voi höh.

Babies: plussatuulia sinne päin, te ootte ollu ahkeria peitonheiluttajia, ei ainakaa siitä jää kii.. ;) ihania noi kirjat mitä olit ostanu, itku tuli kun katoin noi linkit.. :heart:

tänään ollu koko päivän ihan järjetön migreeni, piti lähtee töistäkin kesken pois kun ei pystynyt olemaan. nyt suuntaan takaisin pimeään huoneeseen toivomaan jos kohta helpottais.. ens torstaina olis sit se varhaisultra.. nauratti kun varasin tänään klinikalta ajan ja vastaanottotäti kysyi, että onko tämä raskaus heidän tekosiaan. juu kyllähän se on. :D

Nypylle ja tunturihillalle paljon voimia ja jaksamista viikonloppuun! :hug:

mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
isla79 Voi, ompa mukava kuulla. Toivo elää siis vielä täysillä! :) Liekkö jo huomen aamuna testaan seuraavan kerran, jos nyt kokeilis puikkotestiä ku kaks aiempaa on menty liuskatesteillä, joista en tykkää :)
 
Melargia, heh, sinäpä sen sanoit, ei oo sellasta kun rento yritys. Meillä on ainakin niin pakkopullaa joka kerta että ihan järkyttävää.

Kiitos kaikille neuvoista. Oli toissailtana kyllä niin surkea olo että! En jaksais koko ajan tehdä kaikkia päätöksiä, miks tää lapsenteko on niin vaikeeta meidän kohdalla, en jaksa ymmärtää.. No, päätin nyt sitten, et meen siihen aukiolotutkimukseen maanantaina (kp12) ja tää kierto unohdetaan. Sen jälkeen pitää olla kolme päivää sekstailematta, joten ovis kerkiää mennä. Onpahan sekin sitten tehty. Tosin meillähän on jo yksi lapsi, joten en usko yhtään että tuubat ois tukossa. No, onpahan sekin maanantain jälkeen varmistettu. Sitten seuraavaan kiertoon niitä clomeja jo jos sais. Tosin tuli sellanen fiilis et entä jos yritettäskin pari kiertoa vielä tuon aukkarin jälkeen luomusti, kun monilla se on auttanut raskautumiseen. En tiiä. Niin kun sanoin, en jaksais koko ajan tehdä päätöksiä johonkin suuntaan. Työstressikin on valtava, työilmapiiri on niin surkea että ette voi uskoa. Työn takia ois vaan parempi ettei vielä tärppäis, vaan vasta muutaman kk kuluttua. Hullua kirjoittaa näin, koska oikeasti haluan tulla raskaaksi NYT! Paitsi että jos tulisin nyt raskaaksi niin se aiheuttaa lisää kränää töissä ja mulla 100% varmasti määräaikainen soppari (joka on nyt kevääseen vuoden päästä) loppuu.
 
Huomenia! Täällä pp10 ja testi vieläkin näytti negaa, ilman haamuviivaakaan. Toivoa en vieläkään ole menettänyt, mutta täytyy myöntää, että alkaa jo jännittämään :) Onneks 4 päivää vielä aikaa testin muuttunu parempaan :)
 
Viola30 Minkä takia pitää olla kolme päivää sekstailematta? Meille ei sanottu mitää :O Mut toisaalta, mulle se tehtiin kp17, heti oviksen jälkeen. MUTTA lääkärin puolustukseksi pitää sanoa että en sanonu mitään kiertopäivistä sille, se vaan kysyi kun ultralla alkoi kattomaan että mikä kp on..
:hug: Tää on yhtä päätöksentekoa toisen jälkeen.

Kn071 Mites testailut? Älä lannistu jos ei vielä plussaa tullut, se voi tulla tosi myöhäänkin.. :hug:

Isla79 Jänskättää kovin kuulla sun ultrakuulumisia :)

Meil on täällä koiralla joku kevätvillimys menossa. Ihan tässä parin päivän aikana se on ollu ihan mahoton. Ulkona pitäs olla koko aika. Ja sit kun ei olla niin se "itkee" ja vinkuu. Huoh. Ja kun ollaan menossa pihalle eteisessä se huutaa kun sitä teurastettais. Kyllä se aikasemminkin ns. vonkui kun odotti että pihalle mennään, mut nyt :O

Tänään pitäs tuplata toi metu annos. Jänskättää että mitähän oireita se tuo tullessaa. Muuten on ollu suht normaaliolo, välillä tuntuu ihan pieniä menkkajomotuksia ja jänniä vatsatuntemuksia :)
 
kn071, kyllähän sulla on silti vielä mahdollisuus plussata, kun oot niin aikaisin testaillut nyt. Kamalasti peukkuja, toivottavasti tulis +++++++!!

Nyppy :hug:

Babies, noni, nyt ootte ainakin tehneet parhaanne ja parhaaseen mahdolliseen aikaan ja nyt on kaikki mahikset teidän puolella! Plussatuulia sinnepäin puhaltelen! :)

Viola, mulle ei ainakaan sanottu mitään sekstailukieltoja aukkarin takia. Tosin ei ois kyllä tullu mieleenkään sinä päivänä alkaa seksihommiin, mutta kyllä jo seuraavana päivänä ois voinut. Mulle aukkari tehtiin kp 11 ja eka inssi oli jo kp 13, joten sen takia oltiin ilman seksiä, että simpat on mahdollisimman hyvässä kunnossa inssiin.

ON: Femareita nappailtu nyt siis kaksi päivää. Tänä aamuna en meinannut päästä sängystä ylös, olin niin väsynyt. Tosi uupunut oon ollu koko päivän, ei oikein oo voimia tehdä mitään. En sit tiiä, että onko tää sivuoire vai oonko väsynyt, kun oon nukkunut koko viikon tosi huonosti. Jännittää jo torstai, että mitä siellä ultrassa näkyy.
 
Kiitos kannustuksesta kaikille! Alkaa vaan takaraivossa jo pelottaan epäonnistuminen ja pitkä odotus seuraavaan siirtoon.. Kyllä on saanut iltarukouksissa muistaa! Olis ihana kun meillekkin tapahtuis nyt jotain hyvää mut miehen syövän jälkeen.. Mietin että josko tosiaan tiistaina testais ellei sit jo huomenna.
 
Täällä kans huomenna alkaa tuo kp 1, nyt tuhruttaa...ja vituttaa. Olin ihan SATAvarma, et nyt tärppää kun kaikki meni kohdalleen, ennen, sinäpäivänä ja oviksen jälkeen touhuttiin. Mitään menkkamaisia jomotuksia ei oo, ei kipuja niinku normaalisti, rinnat ei satu niinku aina ennen menkkoja. Ei tehny mitään makiaa/suolasta mieli...ja valkovuotoa tuli normaalia ennemmän ennen kuukautisia. :headwall:

No tietenkin alka harmittaa ja ketuttaa ja tuli itku :ashamed:
Onneksi mulla on ihana mies joka lohdutti ja toi tusinan verran tulppaaneja lohdukkeeksi :flower:
 
kn071 kyllä todellakin teille jo onnen soisi ja toivotaan kovasti, että niin käy!

Pinkku :hug: On sulla kyllä tosiaan kuitenkin ihana mies! Huokaus, mie saan vain haaveilla kukkakimpuista, minun mies ei oo semmosta mulle varmaan koskaan tuonut... Heh, oonkin jo sanonut, että jos toisi yhtäkkiä, niin varmaan alkaisin epäillä, että mitä se on menny tekemään! :LOL: Mutta parannusta sinne harmitukseen. Ja sitten taas pää pystyyn ja seuraavaan yritykseen!
 
kn071 Voi ei! :hug: En tiiä miten noiden lugejen kanssa pitäis nyt menetellä. Kuitenkin virallinen testipäivähän sullakin lienee se pp14, mutta tuntuuhan se turhalta niitä käyttää, kun negaa tulee. Pitäiskö sinun varalta soittaa ja kysyä klinikalta? Vaikka voi olla, että siellä ne vaan sanoo, että ei pidä hötkyillä ennen virallista testipäivää... En tiedä.
 
Niin en tiedä.. Ajattelin tässä, että ehkä on sama vielä tunkea niitä ainakin sinne keskiviikkoon saakka kun kerta niitä lugeja on. Keskiviikko on virallinen testipäivä. Mutta toisaalta ei oo ainakaan tuhrua/menkkojakaan tullu. Oikealla puolella alavatsassa tuntuu väliajoin vääntöä mutta tiedäppä sitten mitä se enteilee.
 
Pinkku-84 :hug: Eipä tuo näytä täälläkään auttavan vaikka kuinka pyöris siellä sängyssä.. : / Ihana mies kyllä sulla, mie oon saanu vissiin kaks kertaa kukkia meidän aikana :D Taino, toihan se mulle muutama viikko sit tommosen vähä kaktuksen näkösen kukan :LOL:

Rowan79 tsemppiä sulle sinne ultraan :)

Kn071 :hug: Sitä haluis sanoa että älä huoli, mutta tiedän kyllä iteki miten ne negat ottaa koville. Tosiaankin toivon että se vielä plussaks muuttuis :)

On tää ja kans tylsää tämä loppukierto. Mennään taas mielialoissa äärilaidoista toiseen, oon raskaana, en oo raskaana. Huoh. En muista oonko sanonu mutta metut on vaikuttanu mun syömisiin aika tavalla. Aamulla on pakko syödä, tai tulee paha olo. Ja kaikenlaiset hurjat mieliteot puuttuu :O Tottakai tekee mieli esim. karkkia joskus,mutta yleensä kun sen saan, en enää halua syödä sitä.. Jee :) Painoki on pudonnu hissukseen.
Vähän jäi vaivaamaan kun ei onnistuttu pupuilla ovisplussan päivänä. Mutta eihän se voi jäädä siitä kiinni kun ollaan viikko kumminki joka päivä pyöritty sängyssä kyllästymiseen asti.
 
Jos taas kommentois pitkästä aikaa. Oon hieman pihalla ketjun jutuista kun ei oo oikein ollut aikaa käydä. Tänään käytiin aukiolotutkimuksessa, joka ei sit ollutkaan ollenkaan hirveä. Itseasiassa kivuttomampi käynti kuin edellinen jossa tehtiin papa ja ultra. Mulemmat tuubit oli auki ja munasarjat rakkuloita täynnä. Verikokeissa oli kaikki muuten kohillaan mutta kilpparvot kai hieman alhaiset lapsettumuudesta kärsivälle, joten thyroxin aloitellaan. Sen lisäksi seuraavasta kierrosta otetaan käyttöön Femarit. Onko kellään täällä niistä kokemusta? Mulle ei jostain syystä clomeja edes kokeilla. Jollei Femar toimi niin koklataan inssiä. Nyt siis kp 10 ja mitään kypsyvää follikkelia ei näkynyt. Teoriassa mahdollista että sellanen sinne ilmestyis mutta epäilen suuresti.
 
Pinkku-84 negapahoittelut..

Rowan79 tsemppiä ultraan..

Babies kyllä teillä on nyt tärpänny :D hyvä et metuilla hyviä vaikutuksia.

kn071 no höh :( jospa olis myöhäinen plussa.. tai sitten vaan nenä kohti uutta kiertoa..tsemppiä.

LoveStreet Jei, kiva ku teillä asiat edenneet :D jospa nuo olis resepti teidän raskautumiseen. Rowanhan aloitti just ne femarit kans.
Ei muuta ku ahkeraa peittojen heilutusta oletetun oviksen aikaan ja vähän jälkeen, ihan vaan varuiks. Eihän sitä koskaan tiedä ;)
Mä olen kai ollu universumin ainoa nainen jolle se "tötteröitten" asentaminen ao-tutkimuksessa sattu, mut tosin oli leikattu vastikään :p sitten kotona maha ku potkupallo ilmasta ja hölskyi vettä, sitä nimittäin mulle pistettiin aikas rutkasti :D Hienoa, et meni sulla kivuttomasti.

ON: Kp5 ja täti näyttäis häipyneen. Tänää jo juimi muniksia molemmin puolin, että näyttävät aktivoituneen, ehkä... mut mitäpä merkitystä, kun kasvattavat mutteivät saa valmista aikaseks.
 

Yhteistyössä