Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

pakko oli tulla kommentoimaan tuohon alkoholinkäyttöasiaan pikaseen :)
meillä ei viikolla oteta, ei edes sitä yhtä, ihan vaan periaatteesta tai mistä lie yhteisestä (sanattomasta) sopimuksesta, kumpikaan ei tykkää ottaa. viikonloppuna sillon tällön ostetaan pullo viiniä ja kokkaillaan yhdessä ja otetaan lasilliset tai kaks. siideriä saatan ottaa pari kolme pe tai la, mutta yhtä hyvin vesilinjalla voi saunassakin käydä. :) ...eli siis, en todellakaan oo absolutisti, enkä varmasti koskaan tule olemaankaan. en pidä tuota kuitenkaan pahana.

ite olen alkoholistiperheestä jossa joko kännättiin tai sitten pidettiin raivoraittiita kausia, ja sen takia oon aika kahtia jakautunut: en halua että lapseni näkee itseäni tai miestäni humalassa, mutta en mee siihenkän linjalle että lapsi ei koskaan saa nähdä alkoholin "normaalia" nauttimista, en siis nää pahana sitä jos vanhemmat juo lasin viiniä aterialla tai ottaa pullollisen siideriä tai olutta lasten nähden.
lapset oppii siinä näkemään kuitenkin, että on ihan hyväksyttävää ottaa silleen vähäsen, joskin on ihan yhtä hyväksyttävää olla ottamatta yhtään.
jos menis joka ilta yks tai kaks linjalle, niin huolestuisin kyllä, mutta yhtä ok kuin olla ottamatta ollenkaan on miusta kohtuukulutus,se yks tai kaks välillä ei miusta ole vakavaa eikä kenestäkään pahaa ihmistä tee. :) oon sitä mieltä että huonolla ravinnolla/tupakoinnilla saa paljon pahempaa hallaa aikaseksi.
 
Viimeksi muokattu:
tunturihilla kyllä puki mun ajatukset sanoiksi liki täysin. Noin mä ajattelen, kun käytän järkeä... tunneminä on sitten erimieltä :ashamed:
Itse olen perheestä, jossa äiti ei ottanut oikeastaan ollenkaan ja isä otti harvoin ja sekin yleensä niin, että seuran vuoksi. Sitäkin inhosin jo lapsena, olisko sitten äidin asenne ehkä tarttunut vastaanottavaiseen tyttölapseen?
Usea kaveri on kuitenkin alkoholistiperheestä ja heidän kanssaan on keskusteltu, osa on täysin absolutisteja ja osa ottaa sillai normaalin rajoissa, mut kaikki ollaan oltu yhtä mieltä siitä, mitä haluaisi omien lasten näkevän ja kokevan (aika lailla yksissä tunturihillan mielipiteen kans).

ON: Kummallista. Mitä mahtaisi tarkoittaa, kun tein davidin ovistestin ja se näytti yhtä vahvaa viivaa kuin viime kierrossa ovisaikaan (silloin myös hymy Cbssä). Siitä innostuneena tuhlasin sitten myös Cbn testin, mutta sitä ei hymyilyttäny yhtään : / Kuitenkin laitteesta poistettuna näyttää yhtä vahvaa viivaa kuin viime kierrossa hymyillyt testi :confused: Eipä silti mitään ovisoireitakaan, muuta kuin ihan hentoinen vihlaisu kaks kertaa aamulla vasemmalle puolen.. sitä normaali ihminen tuskin olis edes huomannu, mutku itsellä tulee seurattua kaikkee niin tarkkaan :ashamed: mitä mieltä olette?
Jos ei koko ovista tulekkaan, tai se on jo menny :( tulipa paha mieli, kun mä niin luulin ja menin tuhlaamaan Cbnki.
 
Tervetuloa -nasu-! Miten tuo sun uus lääke eroaa clomeista? Ikinä kuullukkaa tommosesta :)Tuokin on kyllä liian usein nähty, että tehdään lapsi parisuhteen parantamiseksi. Sääli niitä pieniä jotka joutuu äitin ja isin ”liimana” elämään : /

83yrittäjä Jee! :) Hyvä sinä :)

isla79 Apua tota sun sairaala reissua..

Nyppy kp 28/28-30 ja dpo 11. Olikohan mulla vähän myöhänen ovis? Ku menkat pitäs tulla kohta.. Ei kyllä minkäänlaisia menkkajomotteluja oo ollunna..Clomitki hain tänään, huh sitä hintaa.. Reseptissä oli 2 x 20tbl mitä vähän ihmettelin. Mutta otin vaan toisen purkin. Hyvä kun hain tänään, oli nimittäin viiminen purkki. Minua kans kiukuttaa toi että vedotaan siihen ”kun se lapsi on tuloillaan”.. joopajoo. Silleen kyllä hyvä toi mies on ettei se todellakaan hillu missään baareissa ja ole joka viikonloppu kännissä :)

Onpa outoa. Mie en kyllä enää Davidiin luota, se on ihan suutari. Mie heiluttelisin peittoa varmuuden vuoksi ja silti testailisin ovista. Seurailisin davidien kanssa mihin suuntaan se viiva lähtee menemään, ja jos tummenee ni digi.. Yks digi meni valitettavasti hukkaan, mutta sullahan jää niitä kumminki ylimääräsiä ku raskaudut kohta ;)

Tunturihilla puhuu asiaa. Ehkä sitä on ite niin tiukkana kun on nähny mihin se yks kalja päivässä tyyli lähtee lipsumaan. Mutta tosiaan, kaikista tärkein on se ettei meidän pienen tartte nähä isiä ja äitiä humalassa :) ja harvemminhan sitä viinilasillisesta ja yhdestä siideristä humalaan tulee..

Täällä se flunssa edelleen yrittää puskea päälle. Yskänlääke haettu mutta en uskalla ottaa ennenku illalla. Saapi kuulemma väsymystä aikaiseksi. Se apteekin täti vei multa sen reseptinkin kun on kuulemma niin vahvaa :O Toisaalta ei viittis ottaa, jos vaikka oliskin se myöhänen plussa. Kun ei tissikivun lisäksi tätioireita ole? Sais kyllä nyt alkaa niin vois clomeja alkaa napsia.
 
Babies: nyt vasta huomasin ton sun negan, pahoittelut siitä.. mut kun. noi sun oireet kuullostaa niin oudoilta, että voisko olla myöhäinen plussa.. ?? pidetään peukkuja vielä ;)

Nyppy: mun mies sekä polttaa että tosiaan tuntuu tuo olut maistuvan. On myöskin toistellut kaiken aikaa, että sitten kun lapsi on tulollaan niin tilanne on täysin eri. Ja hah, sanon minä. Mihinkään totaaliseen elämänmuutokseen en jaksa uskoa.. ja viime kesänä kun olin raskaana, niin se ei ainakaan vaikuttanut mitenkään. Silloin mies tietenkin vetosi siihen, että muutos alkaa sitten kun lapsi on syntynyt.. Ei myöskään käy juurikaan baareissa ja harvoin vetää kunnon kännit, mutta jotenkin ite on vaan niin räjähdysherkkä pienimmistäkin jutuista.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on nyt talletuksia tehty aamulla ja illalla :whistle: se on ihan sama mitä se tikku sanoo :D
Kuulostaa hyvältä Babies toi sun sotasuunnitelma ja taidanki sitä noudattaa, kiitos vain :wave:
Tää saattaa nyt johtua niistä clomeista, jos omat hormonit ei riitäkkään irrottaan munasolua niin se on yhtä tyhjän kans sitten niitä kasvatellakkaan. Pitää nyt katsoa mitä tapahtuu..

On se vaan kumma juttu noi sun oireet Babies :confused: ne vaan niin täsmää raskauteen, ettei voi ku ihmetellä. Eiks sulla kuitenki hymiö näyttäny oviksen ihan normiaikaan? Pysyis täti poissa ja testi muuttuis plussaksi, tai jos kerta meinaa tulla niin tulis pian, et saisit sen clomikierron aloittaa :rolleyes: ei nyt silti vielä sitä kirvestä sinne kaivoon viskata... ei sitä tiedä, kun noi sun oireet on tuollaset ;)
Suupielet ehkä auennu sen ruokavalion muutoksen takia.. kuullu et tekee monille toi vhh sen.

Muoks
Hopeainen jee, peitot heilumaan sielläkin :D täällä kans oireita jo viime viikolla, mut tikut väittää ettei mitään tapahdu : /

Isla79 samaa varmaan täällä, liikaa hormonia ja pinna sit aika herkästi palaa, mut silti ei meidän tarvi naiseutta ja äidinvaistoja anteeksikkaan pyydellä :D meidät on rakennettu valmistautuun perheenlisäykseen ja sen suojelemiseen, ei siinäkään mitään pahaa ole, eihän? :p

Sitähän sitä kuulee, että "sitten kun lapsi on syntynyt", kuulemma sitten miehelle asia konkreettisempi kun synnytys lähestyy ja tuntee liikkeitä, näkee ultrassa tms. pah, miten se itsekkään voi olla täysin satavarma, et sitten pystyy/haluaa muuttua, kun olis hyvää saumaa jo "treenata" etukäteen. En mä sitä muuten muuttaa halua, kun tuohon ihmiseen aikoinaan rakastuin... vain yksi asia, enkä edes ihan täysin absolutismia odota :ashamed:


Mut anyway, hyvää alkavaa viikkoa kaikille, on ollu taas kiva viikonloppu teidän kans :wave:
 
Viimeksi muokattu:
isla79 Voi sua.. voima :hug:

Hopeainen Peitot heiluu :whistle:

Nyppy Ostin b-vitamiinia tohon lisäksi vielä. Veikkasinkin(kun kävin ihan omalla pikku päälläni ajattelemaan asiaa)että johtuu tosta ruokavaliosta. Vaikka onhan sitä repsahdeltu :whistle: Viimeksi eilen söin jäätelöä, NEGAjäätelöä :D Hitot mistään testeistä, kunhan peitto heiluu ;) Ja aamusinhan kannattaa, dippadai :D

Mie oikeesti vihaan mun kroppaa. Miks pitää vedättää tälleen? kp29 eikä mitään. Päivällä oli ihan pienenpieni menkkajomotus tunne mahassa, mikä kesti noin sekunnin. Kun yleensä se jomotus alkaa jo hyvissä ajoin ennen vuotoa ja selkeenä. Piti vielä mieheltä varmistaa että valitanko aina mahaa just ennen menkkoja :D Oon käyttäny tota Perhesuunnittelun laskuria kertomaan millon täti tulee, ja se on ollu nyt varmaan 5kk oikeessa. Tänään pitäs alkaa. Haluan alkaa napsimaan noita epäilyttäviä pieniä punaisia pillereitä.. :headwall:
 
Tännehän tulee tekstiä niin, että tällasta hitaampaa hirvittää:D Nyt iha vaan pikakäynti...

Babies Mulla on kans toisella puolella suunpielessä haavaumaa ja alko nyt ihan päivä kaks sitte, mutta minulle ei kyllä päde tuo vhh-juttu... Onko täti/ei-täti -tilanne muuttunu mihinkään?

Alkoholikeskustelusta, että komppaan täysin Tunturihillaa!

isla79:hug:

Löysin TOOOOSI mahtavan biisin tai ne sanat kyllä niin iskee tähän tilanteeseen. Soul Captain Band Lyrics - Taistelun arvoinen
Siis tuo on Soul Captain Band: Taistelun arvoinen. Löytyy myös youtubesta.
 
Babies mie luin kerran, että vois olla raskausoire, se oli tammikuussa ku intoilin josko olis tärppi käynyt. ei ollu :( sen jälkeen on ollu oviksen jälkee kerran uudellee sama. voi olla -taas kerran- raskaus-tai pms-oire, ota näistä sit selvää :confused:

melargia kuuluu lempparibändilöihin toi, ja just itteasiassa yks päivä tajusin saman merkityksen jo sata kertaa kuunnellulta kappaleelta - tuo sopii tosi hyvin tähän tilanteeseen.

tääl olis kp 13, huomenna alkais peittojen heiluttelu joka sitten jatkuu ja jatkuu...pari viikkoa :D
 
Isla79 :( koita jaksaa :heart: voimia ja :hug::hug:

ON: Heti kärkeen anteeks, mut nyt ottaa päähän niin ettei veri kierrä :mad: Oviksesta ei tietoakaan, lopetan turhan tikutuksen. Joko tuolla clomiannoksella ei vastetta tai sitten niin kuin itse epäilen, et munien kasvatus onnistuu, mut eivät sit irtoa. Töissä oli jo sellanen olo niin ku oviksen jälkeen aina, että sitä lienee turha enään odotella. Kai se olis oman mielenrauhan takia paree asennoitua niin, että JOS sitten edes ivfstä tärppäis :headwall:

Tsemppiä muille ja peitot heilumaan urakalla :whistle:
 
Kylläpä täällä on juttua tullut :O

Kukas se puhukaa suhteen paikkaus lapsista? Tiiän yhen tällä hetkellä ja oon jo alkanut häntä välttelee. Tekeillä ois kolmas suhteen pelastaja enkä haluu kuullakaa koko asiasta ku suututtaa. Ei voi ku ihmetellä ihmisiä jotka luulee että lapsi voi jotenkin pelastaa suhteen? Hitto soikoo :confused:

Babies toivotaa ettei se sun kroppas turhaa huijaa :heart:

Alkoholista Meillähän ollaan menty juomisen suhteen absolutisti linjalle pikku hiljaa. Kumpiki tulee Alko-taustasesta perheestä nii se tuntuu jotenkin ihan hyvältä ja luonnolliselle. Joskus otetaa ihan alkoholittomia juomia. Varsinki ku katselee omia sisaruksia 3.polven holisteja nii eipä paljoo naurata :(

YouTube - Beady Eye 'Bring The Light' Tässäpä ois yks mun taistelu tahdon ehdoton nostattaja! Hyvää maanantaita ja vielä parempaa alkanutta viikkoa tytöt!
 
Pahoittelut Islalle ja babiesille :(

Itellä on tää kierto menny ihan perseelleen, kertaakaan ei olla rakasteltu sen jälkeen kun siä ultrassa ei näkyny mitään kypsymässä. Jotenkin tuli taas semmonen olo että voi helvetti. Tuntu että kaikki työ mitä oon tehny elämäntapojen parantamisen eteen on mennyt hukkaan kun mitään parannusta munasarjoissa ei näkynytkään. Eihän se nyt niinkään ole tietenkään, koska tupakointi,ylipaino ja liikkumattomuus nyt ei oo hyväks kellekään. Oon jotenkin tässä kuussa käyttäny energiaani siihen tosiasiaan sopeutumiseen että meille ei lasta tule ilman jotain hoitoa.

Meillä on kanssa ollut aikamoista jankkaamista noiden päihteiden kanssa. Itse en käytä enään juuri koskaan alkoholia, koska mun ms ei oikein siitä tykkää ja tupakankin olen lopettanut. Miehen sperma oli ihan normaalia mutta nopeasti suoraan liikkuvia oli vain 4 %. Mun mies tupakoi ennen aika paljon, mutta nyt on vähentänyt niin ettei joka päivä polta eikä koskaan kotona, mutta joskus illanistujaisissa jos joku tarjoo ja yleensä joku tarjoo. Muhun verrattuna mun mies juo aika paljon ja sen molemmat vanhemmat on alkoholisteja, tai siis isä on kuollut ollut jo pitkään. Oon tehny miehelle selväks että mää en kattele semmosta perhe-elämää mikä sillä on lapsena ollu ja se on ihan samaa mieltä, mutta sillä ei meidän suhteen alussa oikeen ollu mitään käsitystä siitä mikä on normaalia juomista, kun ei se ollu semmosta ikinä nähnyt. Nykyään asia on eri ehkä senkin takia että mun mies kokee olevansa osa minun lapsuuden perhettäni, hänellä itsellään on todella rikkonainen perhe ja etäiset välit kaikkiin muihin paitsi äitiinsä. Omassa perheessäni ei ole ikinä alkoholia paljon käytetty, enkä ole omia vanhempiani humalassa nähnyt, enkä halua omienkaan lasteni minua näkevän tai miestäni ainakaan ennen kuin ovat aikuisia ja tuskin silloinkaan.

Musta se olis kans kiva joku semmonen ryhmä missä vois olla omalla naamallaan tän porukan kesken.
 
Perustin meille nyt oman kerhon jos täällä on siiihen kiinnostusta. En itsekään oikein tiedä miten tuo kerho systeemi toimii mutta perehdyn hieman lisää ja varmaan tarvii ihan käytännössä kokeilla sitä. Kerhon nimi on Vertaistukea ja muuta juttelua kun en mitään järkevämpääkään keksinyt :D sen voi lienee vielä vaihtaakin jos joku keksii jotain. Kerho on suljettu ja minun täytyy hyväksyä jäsenet. Minusta tuollainen suljettu systeemi vois olla ihan kivakin ja ehkä pohjustaa sitä miittiäkin.
 
Olin tuossa sotajalalla jo miehellekki ja ihan turhasta.. höh, pitäis kai rauhottua. Tai sit se sotajalka muuttu sadetanssiksi, kun ilma ulkona vastaa mielialaa :p Harmittaa vaan niin vietävästi ja kaikesta syytän clomeja, pinkkipahalaiset :stick: Vielä ainakin yks kierto niitä ja ihania sivuvaikutuksia.
Jännä miten samoilla linjoilla ollaan noissa viimetteeks keskustelun alla olleista asioista.. mut niinhän se meneekin, samoja asioita kokeneet ja samanhenkiset hakeutuu toistensa seuraan. Hyvä niin, koska ootte kaikki aivan mahtavia :heart:
(kuten huomaatte tunteet seilaa laidalta toiselle :))

LoveStreet sitten pisti tuulemaan, kun muut vaan puhuu ;) Kiva. Pitäis kai itekkin perehtyä täällä paremmin noihin juttuihin ja asetuksiin :rolleyes:

Islalle halusin viel toivottaa jaksuja tähän alkavaan viikkoon :heart: Toivottavasti saat nukuttua kuitenkin..
 
Viimeksi muokattu:
Nopea päivitys minun tilanteestani, oon käyny nyt akupunktiossa kolme kertaa ja nyt jännityksellä odottelen ett auttaako se kiertoon... olis normikierrolla(mitä mulle ei ole ikinä ollu) täti tuloillaan ja mä kovasti toivon ett akupunktiosta olis apua!
 
Babies: Tuo Anastrozol on käsittääkseni samankaltainen lääke kuin clomifen. Lääkärin sanojen mukaan se on "limakalvo ystävällisempi". Eli tosiaan kun mulla clomilla kehittyi folleja vähän jopa liikaakin, mut limis ei pysynyt mukana, niin tän pitäs paksuntaa limistä. Perjantaina nähdään onko ollut apua, silloin siis ultra.

Aurinkoista päivää kaikille =)
 
Tunturihilla Hyviä peittojen heilutteluja :D

Nyppy Mikä hitto niitä sun muniksia vaivaa? Onks tilanne muuttunu mihinkään suuntaan?

Lovestreet Tsemppiä! :hug:

Tänään kp1, eli täti tuli tismalleen ajalleen. Mie tyhmäpää en ymmärtäny, että kun oon ottanu muutamana aamuna särkylääkkeen pääkipuun, niin se voi myös tarkottaa ettei tuu menkkajomotuksia. En vaan saanu omalle lääkärille aikaa kp10, mutta sain yhelle toiselle yksityiselle lapsettomuusklinikalle kp11. Ylihuomenna se alkaa. Nyt ku on kipee niin en sitte varmaan tiiä mikä on clomioire ja mikä flunssaoire. Noh, yhen päivän ku jaksaa töissä ni on neljä vapaata! :wave: Sori nyt tää viestin lyhykäisyys, mut mie en jaksa :D
 
Mä olen kans kuullu et noi clomifenit olis jo vähän "vanhanaikaisia", lääkärit määrää niitä kun tottuneet käyttään ja tietävät paremmin miten toimivat eri tilanteissa.. :confused:

Babies en tiedä mikä niitä muniksia vaivaa :headwall: ei oikeastaa mitää tuntemuksia ja vatsan turvotuskin on laskenu (en enää testannu). Muutamaan otteeseen vaan ihan hentoista nippailua tuntunu. Uskotko et ärsyttää?! En nyt yhtään tiedä jatkosta.. pitää koota ittensä ja katsoa mitä tapahtuu.
Pahoittelut sulle tätivisiitistä :hug: ja Onnea clomikiertoon :wave:

Sanneli81 oletko sä tuntenu jotai muutoksia kropassa? Kerro sit miten kävi. Tsemppiä, toivottavasti sait apua..
 
Moikka taas!

Sain ne labratulokset eikä niissä ollut mitään poikkeavaa. Multa otettiin siis kilpirauhasarvot ja prolaktiini. Lääkäri sanoi puhelimassa että miehen sperma-analyysin jälkeen laitetaan hihat heilumaan, mitä se sitten meikäläisten kohdalla tarkoittaakin, jää vielä arvoitukseksi. Se lääkäri ei jotenkin laittanut minkäänlaista painoarvoa sille spermalle. Se sano, että varataan aika heti vaan ja minä siinä aloin jarruttelemaan että odotetaanko se sperma-analyysin vastaus. Se sanoi siihen, että "niin kuin hyvin tiedät, että munasolun hedelmöittämiseen ei tarvita kuin yksi siittiösolu". Ymmärsin tuosta jotain sellaista, että on harvinaista että spermassa jotain vikaa olisi.
En oo kertaakaan ovista tikuttanut mutta taidanpa aloittaa nyt sen.

Mua on niin ottanut pannuun justiinsa tuo facebookki, joka koko ajan tyrkyttää mitä "herttaisimpia" uutisia. Tuo äiti-ketju oli just sieltä pahimmasta päästä. Ja sitten kun on sen ikäinen että kaikki ikätoverit on raskaana yhtä aikaa. Oon saanut 6kk sisällä kuulla yhdeksän vauva-uutista. Lueskelin puolitutun ihmisen sivuilla facebookissa kommentteja, jossa vajaat kolmikymppiset naiset miettivät mitä tekisivät elämälleen. Joku oli sitten kommentoinut, että ainahan voi tehä vauvoja! Se on kuitenkin kattokaas se elämän suola. Joskus tekisi mieli kirjottaa sinne samalla mitalla takaisin...:( Minä olen jotenkin nyt niin katkeroitunut, anteeksi tämä tilitys mutta kun tuntuu ettei tätä ymmärrä kukaan muu kuin sellainen joka tässä on elänyt...
 
Helinä*** samaa mieltä, ettei voi ymmärtää, ellei ole tätä itse kokenu. Yrittää voi ymmärtää, mut ei täysin pysty. "Ainahan voi tehdä vauvoja"... just joo, ainahan niitä voi Yrittää tehdä ja ihan niin ku tosta noin vaan ohimennen ku ei muutakaan tekemistä : /

Tosta simppa-analyysistä tuli mieleen, ei todellakaan ole harvinaista siinä oleva poikkeama, ehkä lääkäri ajatteli, et sama viedä asiaa etiä päin kun ei ole sillä spermalla onnannu tähänkää mennessä, oli sit ok tai ei? En tiedä sit... otappa niistä lääkäreistä selvää :p
Hyvä kuitenkin et asia etenee ja tutkimukset. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä :wave: ja onnea oviksen tikutteluun tietty :D
 
Helinä, aika mielenkiintoinen kommentti lääkäriltä tuosta spermasta. Musta alkaa tuntumaan et jokainen lääkäri soveltaa tietojaan. Mikä tuo äiti-ketju FBssä on?

Nyppy, ai et clomit vanhanaikaisia? Edelliseen kommenttiin viitaten, vois lääkäreillä olla joku yhteinen linja tai sit tarjota kaikille "uudempia" vaihtoehtoja.

Babies, perässä tullaan! Toivottavasti ainakin. Kunpa ne clomit tuottas tulosta!


Mulla on vuorostaan tänään taas hyvä päivä. Lääkäri soitti, et kilppariarvot ok, tosin saisi kuuluma olla vielä alhaisemmat, mutta kuitenkin. Pitää ottaa kp1 yhteyttä, ilmeisesti clomit aloitetaan. Täällä on ihan ihme systeemi, en tajua miks se ei jo nyt voinut sanoa et tässä resepti ja aloitat sit. Mutta kuitenkin, tosi hyvä fiilis tuli et kohta vihdoin alkaa tapahtua! Ehkä se tammikuun vauva meille suotas. Vähänkö tipun korkealta, jos clomit ei autakaan. Sit kyllä sattuu ja lujaa. Laskeskelin jo et millon voisin kertoa kaikille ja miten pitkään äitiysloma ois etc. Onko järkee, ei, mutta kun haluan.

Huomenna tärkeä päivä töissä, pitää vetää yks kokous läpi, kääks!
 
Viola30 joo, tuo on muilta hoidokeilta ja pidempään clomeja käyttäneiltä kuultua. Uudemmat tuotteet on kai sitten jotenkin "lempeämpiä", en tiedä... kunhan toisivat toivotun tuloksen niin söisin vaikka pieniä kiviä :p
Mäkin odotin tältä eka clomikierrolta paljon.. ovista ei pongattu, että saapas nähdä. Mä katsoin kans taas laskettua aikaa... olis ihana joululahja :xmas: ja minä oon yks tonttu...
Ehkä sun lääkäri vaan on jotenki tarkka, kun raskaanahan ei missään nimessä saa clomien aikaan olla..jos se sitä haluaa varmistella ennen ku antaa reseptin? Mun lääkäri oli sit taas ihan liian huoleton... resepti kouraan ja byebye, ei tuntunu kauheasti mun asiat kiinnostavan.

Mahtavaa, että kilppariarvot oli suht ok ja teilläkin asiat etenee =)
Tsemppiä töihin, hyvin sä vedät :wave:
 
Mä oon jotenkin väsähtänyt. Kaikki seisoo nyt niin paikallaan. En oikein jaksais kirjoitella tännekään, vaikka luen tätä joka päivä kyllä. En päivitä oikein koskaan facebookiinkaan, koska tuntuu että ei mulla ole mitään merkittävää sanottavaa. Ainoa merkittävä olisi siis ultrakuva tai viesti mammajoogasta tjtn.

Anteeksi masenteluviesti, muta uskoin et te kestätte tän :D

Aurinkoisia päiviä teille sisaret!
 

Yhteistyössä