Heippa hei! :wave:
Uskallanko tunkee nokkani myöskin tänne?
Meillä kyllä tosin nyt (kelloa katsoen) huomenna eli tiistaina eka käynti naistentautien polille! Mulla tk-lääkärin mukaan hormoniarvot ok ja miehen simppa testi ok, eli normospermia!
Silti hieman tuota TSH-arvoa jännään, viitehän on 0,4-4, mulla se oli marraskuun testien mukaan 2,41...ja olenpa kuullut että raskautta yrittäessä mielummin alle 2!?!? Tietoa? Yritys aloitettu 11/10, perheneuvolassa kävin 3/11, jossa papa, se ok ja käskettiin vaan ootella se vuosi. Pillerit lopetettu 12/2004, jolloin silloisen miehen kanssa yritettiin raskautta, ei tullut, sain vain epäsäännöllisen kierron jonka kanssa oon nyt temppuillut! Ero tuli sitten 4/2006. Ja se että mein eron jälkeen exälle on syntynyt nykyisen avovaimonsa kanssa 2 lasta, ei pistänyt vauhtia töppösiin. Elokuun puolivälissä soittelin aikaa tk-lääkärille, sain sen 4.11.11, verikokeet otettiin sitten seuraavalla viikolla. Ja tosiaan aika polille on 17.1.12.
Oon myös viimesen 6 vuotta juoksennellu säännöllisen epäsäännöllisesti eri lääkäreillä ihmettelemässä tätä kiertoni epäsäännöllisyyttä joka kaikessa karuudessaan on pääsääntöisesti pysynyt 30 ja 50 välillä, kerran 19 (n.1,5 vuotta sitten), kerran 21 (edellinen kierto), kerran 68 (viime kesänä), pillereiden lopetuksen jälkeen normaalisti menkat ja sitten 5 kk:n päästä seuraavat ja nyt menossa kp70! Sitten on kuitenkin muutaman kerran ollut puolen vuoden ajan säännöllisesti 30 päivää ja toisella kertaa 32 päivää, jonka jälkeen taas heitelleet ihan miten sattuu. Mistään en siis ole saanut mitään apuja näihin, vaikka kuinka olen pyytänyt! Sinkkukautenahan mulle tuputettiin vaan e-pillereitä, joita en kyllä olisi huolinut, mutta kokeilin ja tasaantuvathan ne! Jos nyt en väärin muista niin ekalla kerralla söin 4 kk niitä, lopetin ja taas sama ralli mensujen kanssa! Toisella kertaa 3 kk, en pystynyt syömään enempää kun kierrosta se aika mitä niitä söin, oli kokoajan paha olo, tasaantui taas, mutta sitten lopetettua jatkui epäsäännöllisyys. Ennen pillereitä oli säännölliset menkat, mahdollisesti jotain 28-30 pv...en muista tarkkaan.
Mutta, jos nyt vihdoin saisi jotain tolkkua näihin! =)
Eli esikoinen yrityksessä, YA 11/10, mies ok, ekalle käynnille naistentautien polille menossa 17.1.12. (Yk:n mukaan menossa kumminkin yk11....edelleen!)
Vallan tuli sekaisaa tekstiä, mutta toivottavasti siitä jotain selvää saa!
Ja mitä näihin raskausuutisiin tulee: 3/11-2/12 välisenä aikana kavereille/tutuille syntynyt/syntyy yhteensä 18 lasta (ei oikeen mieltä nostanu tuossa viime kesänä, jolloin niitä tuli 10 2,5 kk:n aikana) ja sitten ystäväni, jonka tytär on nyt 4 kk ikäinen, ilmoitti eilen tehneensä jälleen plussatestin! Pieni pommi, oli kyllä myös hänelle itselleen! Rankkoja aikoja eletty siis... 2 lasta siis vielä syntymättä.
ISOT tsempit kaikille tälle vuodelle!!! d:heart:b