Hoikat naiset kysymys teille!

mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?

katotteko suu kuivana vierestä vai syöttekö oman porkkanan?

mua niin harmittaa kun pitäs painoaan TARKKAILLA MUTTA NÄIN KESÄLLÄ SE ON HANKALAA!

joka suupala näkyy naamassa tai vatsanseudulla tai sit on vaan hirvee morkkis et söinpä taas pullaa \|O
 
Vaikka en niin hoikka nyt olekkaan, niin arvelisin, että hoikat ottaa vain vähän kutakin... Me vähemmän hoikat otetaan liikaa kulutukseen nähden... :ashamed: Ei herkkuja tarvii kokonaan lopettaa...
 
En tiedä miten hoikkia tarkoitat, mutta kyllä niitä herkkuja voi syödä ja mässätä ihan yhtälailla kuin muutkin (näin sanoi minulle eräs mallikaverinikin).

Eihän itse grilliruokakaan (liha, ilman rasvaisia kastikkeita jne) ja täytekakku silloin tällöin lihota.

En tiedä syökö lihomiseen taipuvat ihmiset oikeasti jatkuvasti enemmän kuin hoikat, vai onko aineenvaihdunnoissa niin suuria eroja. Sen olen kyllä huomannut, että lihavat tuttavat syövät seurassa tosi vähän ja terveellisesti. Mässäilevätkö he sitten salaa, jolloin kilot kertyvät..?
 
hoikka
Oonko tarpeeks hoikka vastaamaan kun oon 178 cm ja 60 kg? Kyllä mä ainakin syön samalla tavalla makkaraa, jätskiä, kermakakkua ym. herkkuja kun muutkin. Vähän on synnytyksen jälkeen alkanu näkyy, mut eipä hirveesti.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
:wave: me too! musta tuntuu että suurin osa hoikista ihmisistä on luonnostaan hoikkia eli aineenvaihdunta on vilkas.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
No kivat sulle...Onko sulla matoja? :eek:


(...älä suutu.... :wave: )
 
Samaa syön kuin muutkin.

Kun yleensä elää terveellisesti ja liikkuu tarpeeksi, ei satunnaiset grilli- ja juhlaherkut hetkauta.

Ja tietty toisilla vaan on semmoiset geenit, ettei liho. Jokaisen pitää löytää itse se oma tasapaino....
 
Sara25
grillaan mielelläni kanaa ja sen kanssa jotain kevyttä salaattia. Ei kermakakku lihota jos otat vain yhden palan.
Jos tiedän että menen paikkaan missä varmasti tulee herkuteltua olen ennen sitä päivän niukalla ruoalla. Sitten saa rauhassa herkutella.
Limsaa juon aina sokerittomana, makuun tottuu.
Jos sorrun herkuttelemaan niin sitten kulutan ylimääräiset kalorit liikkumalla, vaikka pitkä lenkki tai hikinen jumppatunti.
Kysymys on vaan siis tasapainon pitämisestä :D
 
mä voisin sanoa tähän että paras keino on kun unohdat ainakin suurimmaksi osaksi sen pulleuden ulkonäöllisestä perspektiivistä ja tutustut tosissaan ruokien koostumukseen ja ravintopitoisuuksiin.
mä huomasin omalla kohalla että kun jotenkin joutui imaistuksi tähän terveys ja ravintoaine hössötykseen niin sitä on alkanut ensin tarkkailemaan ja nyt ihan luonnostaan haluaa syödä terveellisesti ilman ihmeellisempiä pinnistelyjä.
tekee mieli kaikkea terveellistä ja kun vetäsee pullaa tai pussin sipsejä niin morkkiksen sijaan tulee sellanen stressaamaton olo että ei se ollut sen arvosta.
musta on ihanaa mennä kauppaan ja ostaa vaan kaikkea terveellistä ruokaa ja tietää miten hyvää jokainen suupala itselle tekee.
ja tietty saa sitten vastapainoksi välillä syödä jotain epäterveellistäkin..eli ei tartte kuitenkaan pakkomielteistyä.
 
makkara ja grillipihvit on mun lemppareita :p
en kestäis jos ei kesällä sais syödä niitä. Samoin karkkia ja muuta hyväskää tulee syötyä vähä liikaakin välillä :ashamed:
Ehkä me jotkut hoikemmat ollaan vaan niin läpip.askoja ettei jää mihinkään :LOL:
Tai kyllä mulla jää, mutta ei tuu silleen liikaa, ihanne painossa pysyn silti. B) Paitti että poikaystävä välillä toteaa että pitäiskö lenkille lähtee ku ei noita vatsalihaksia oikein näy :whistle: ;)
 
Auttaa paljon, jos herkut korvaavat ruuan. Monille lihavista on opetettu, että kunnon ruokaa pitää syödä vähintään kahdesti päivässä plus terveellinen aamiainen. Sitten nämä syövät lisäksi herkut. Itse vedän kermatäytteisiä lettuja illalliseksi ja suklaapatukoita välipalaksi. Tietysti kun ei ole laihduttanut, niin elimistö ei ole kytkeytynyt säästöliekille vaan kuluttaa reippaanpuoleisesti verrattuna laihduttajaan. Lisäksi hermostunut liikehdintä ja painoharjoittelulla saatavat lihakset kuluttavat energiaa.
 
No, kaikille ei ole tuo hoikkana pysyminen yhtä helppoa.. Itse näen todella paljon vaivaa sen eteen, että pysyisin tässä nykyisessä (hoikahkossa) kuosissani.. Liikun todella paljon, harvoin menee yhtä päivää ilman kunnon liikuntaa. Samoin katson todella tarkkaan mitä suuhuni pistän. Herkkuja maksimissaan yhtenä päivänä, silloin yleensä menee karkkipussi, ei muuta. Grillauksen yhteydessä syön kalaa tai kanaa ja salaattia. Muutoinkin päivittäinen aterioimiseni on suht terveellistä ja ehkä liiankin niukkaa.. Mutta, sen haluan todella sanoa, että kaikille ei hoikkana pysyminen ole helppoa! Itse näen asian eteen paljon vaivaa, enkä todellakaan voi syödä, mitä mieli tekee. Välillä olenkin liiankin tarkka ja tiukka itselleni, mutta kaikkeen tottuu :D Ja täytyy kyllä myöntää, että olen TODELLA kateellinen niille, jotka eivät herkästi liho.. Mutta kai tämäkin on sukuvika :)
 
\No kivat sulle...Onko sulla matoja? :eek:


(...älä suutu.... :wave: )

[/quote]
Ei matoja vaan liian vilkas aineenvaihdunta.. että jos joku tietää miten sitä hidastetaan niin kiva.. Ravitrsemusterapeutin mukaan tyypin joka syö jatkusvasti yli 3000kaloria päivässä pitäs kyllä lihoo.. :snotty:
 
hoikahko
mä oon kasvissyöjä, joten makkaraa ja pihvejä en himoa. grillatut kasvikset uusien perunoiden kanssa on mun herkkua. kannattaa ehdottomasti kokeilla!

kermakakkua mä inhoan, syön sitä vain jos en kohteliaisuuden nimissä voi jättää väliin ja silloinkin niin vähän kuin suinkin kehtaan. jätskiä rakastan ja sitä syön kun on tarjolla.

rakastan herkuttelua ja itsekuri mulla on olematon, eli en voi pitää mitään herkkuja vierasvarana kotona. muuten ne tulee kyllä syötyä. kaupassa on paljon helpompi vastustaa kiusausta kuin kotona. olen myös opetellut herkuttelemaan kevyesti. herkkuhetkiin varataan usein dipattavia kasviksia ja hedelmiä, hyvää salaattia, itsetehtyä pitsaa ja hampurilaisia (sillon voi itse kontrolloida rasvan määrää).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 Vieras kirjoitti:
No, kaikille ei ole tuo hoikkana pysyminen yhtä helppoa.. Itse näen todella paljon vaivaa sen eteen, että pysyisin tässä nykyisessä (hoikahkossa) kuosissani.. Liikun todella paljon, harvoin menee yhtä päivää ilman kunnon liikuntaa. Samoin katson todella tarkkaan mitä suuhuni pistän. Herkkuja maksimissaan yhtenä päivänä, silloin yleensä menee karkkipussi, ei muuta. Grillauksen yhteydessä syön kalaa tai kanaa ja salaattia. Muutoinkin päivittäinen aterioimiseni on suht terveellistä ja ehkä liiankin niukkaa.. Mutta, sen haluan todella sanoa, että kaikille ei hoikkana pysyminen ole helppoa! Itse näen asian eteen paljon vaivaa, enkä todellakaan voi syödä, mitä mieli tekee. Välillä olenkin liiankin tarkka ja tiukka itselleni, mutta kaikkeen tottuu :D Ja täytyy kyllä myöntää, että olen TODELLA kateellinen niille, jotka eivät herkästi liho.. Mutta kai tämäkin on sukuvika :)
Pakko kysyä, onko se hoikkuus todella tuon kaiken arvoista? Oletko todella niin parempi ihminen hoikkana? Itsellä ei kyllä jaksuja riittäis jos ei olis geenit puolella =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 koivunkäpy kirjoitti:
\No kivat sulle...Onko sulla matoja? :eek:


(...älä suutu.... :wave: )
Ei matoja vaan liian vilkas aineenvaihdunta.. että jos joku tietää miten sitä hidastetaan niin kiva.. Ravitrsemusterapeutin mukaan tyypin joka syö jatkusvasti yli 3000kaloria päivässä pitäs kyllä lihoo.. :snotty:

[/quote]

:ashamed: Juu, en halua oikeasti vähätellä tuotakaan ongelmaa...mulla taas laiska aineenvaihdunta, kilpirauhasesta johtuvaa... ja joudun tosiaan miettimään mitä syön, ettei se kaikki kasaannu tuohon vyötärölle...4x viikossa hikiliikuntaa harrastan kuitenkin...
 

Yhteistyössä