Hoikat naiset kysymys teille!

minäkin
Lukeudun varmaankin hoikkiin ;) Olen pitkä 170 ja painoa 60 B)
Minä syön kaikkea mitä mieli tekee.samat sapuskat kuin muillakin.
Painoa ei vaan kerry sen enempää ja hyvä niin.

Olen siinä uskossa, että suurin osa hoikista on luonnostaan niin hoikkia.aineenvaihdunta on vauhdikkaanpaa kuin painavemmilla.
Mukava kuitenkin kun on painavempiakin ihmisiä, elämä on värikkäänpää.
Te painavemmat immeiset, teille lohdutukseksi, että teillä on jotain muuta hyvää varmasti mitä meiltä kaitasemmilta puuttuu.
Hymy ja avoin katse on sitä parasta mielestäni.Ei sillä kropan koolla ole niinkään väliä.


Ollaan sovussa pullukat ja luisemmat.Kyllä tänne kaikki mahtuu, eiks juu ;) ;)
 
äippä ja tenavat
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Juu, näin miekin.. :D
 
\Juu, näin miekin.. :D


[/quote]
Tai jos se johtuu siitä et pysyy tikkuna kun joutuu sinkoilemaan lasten perässä ulkona?? meillä ainakin tuo pienempi viuhake kiertäs päivässä sata kertaa tuon 2,5hehtaarin alueen, kait siinä mammalla kilot karisee...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:54 minäkin kirjoitti:
Lukeudun varmaankin hoikkiin ;) Olen pitkä 170 ja painoa 60 B)
Minä syön kaikkea mitä mieli tekee.samat sapuskat kuin muillakin.
Painoa ei vaan kerry sen enempää ja hyvä niin.

Olen siinä uskossa, että suurin osa hoikista on luonnostaan niin hoikkia.aineenvaihdunta on vauhdikkaanpaa kuin painavemmilla.
Mukava kuitenkin kun on painavempiakin ihmisiä, elämä on värikkäänpää.
Te painavemmat immeiset, teille lohdutukseksi, että teillä on jotain muuta hyvää varmasti mitä meiltä kaitasemmilta puuttuu.
Hymy ja avoin katse on sitä parasta mielestäni.Ei sillä kropan koolla ole niinkään väliä.


Ollaan sovussa pullukat ja luisemmat.Kyllä tänne kaikki mahtuu, eiks juu ;) ;)
juu kyl meille kaikille tilaa on :D

kun ennen en syömisiä tarkkaillut ja olin hoikka 172/60kg

mut lasten jälkeen mä leviän uhkaavasti,kohta 80kg menee rikki
eihän tuo nyt maailmaa kaada mutta kun en pidä itsestäni tämän näköisenä
kait mun aineenvaihdunta on menny lasten myötä sekasin :D
 
Mä kyllä grillaan sen pihvin tai makkaran kasvisten kera, siinä missä muukin perhe.
Ja kakut ja jädetkin masitu mulle.
Kun liikkuu päivittäin, niin voi aika pitkälti herkutella silloin kun mieli tekee.

T:hoikka mutta lanteikas
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:33 Hay-D kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
:wave: me too! musta tuntuu että suurin osa hoikista ihmisistä on luonnostaan hoikkia eli aineenvaihdunta on vilkas.
Kyllä mulla alkaa vyötäröllä ja lanteilla näkyä jos mätän mitä sattuu...
Herkutella voi, kunhan normaali ruokavalio on terveellinen ja vähärasvainen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:46 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:43 Vieras kirjoitti:
No, kaikille ei ole tuo hoikkana pysyminen yhtä helppoa.. Itse näen todella paljon vaivaa sen eteen, että pysyisin tässä nykyisessä (hoikahkossa) kuosissani.. Liikun todella paljon, harvoin menee yhtä päivää ilman kunnon liikuntaa. Samoin katson todella tarkkaan mitä suuhuni pistän. Herkkuja maksimissaan yhtenä päivänä, silloin yleensä menee karkkipussi, ei muuta. Grillauksen yhteydessä syön kalaa tai kanaa ja salaattia. Muutoinkin päivittäinen aterioimiseni on suht terveellistä ja ehkä liiankin niukkaa.. Mutta, sen haluan todella sanoa, että kaikille ei hoikkana pysyminen ole helppoa! Itse näen asian eteen paljon vaivaa, enkä todellakaan voi syödä, mitä mieli tekee. Välillä olenkin liiankin tarkka ja tiukka itselleni, mutta kaikkeen tottuu :D Ja täytyy kyllä myöntää, että olen TODELLA kateellinen niille, jotka eivät herkästi liho.. Mutta kai tämäkin on sukuvika :)

Pakko kysyä, onko se hoikkuus todella tuon kaiken arvoista? Oletko todella niin parempi ihminen hoikkana? Itsellä ei kyllä jaksuja riittäis jos ei olis geenit puolella =)
Täh?!? Kyllä, terveelliset elämäntavat ja ulkonäkö ovat minulle tärkeitä. Onko siinä jotakin pahaa? Yritin sitä vain tuossa aiemmin sanoa, että monelle se hoikkuus ja sen "ylläpitäminen" tuntuu olevan todella helppoa ja syödä voi, mitä haluaa. Mutta, kaikille hoikkana pysyminen ei ole mitenkään itsestäänselvää, tai "olotila", jossa pysytään ilman että asialle tarvitsee tehdä mitään.. Mutta mene ja tiedä, ihmiset arvostavat eri asioita, minä edellämainittuja.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 sähläri kirjoitti:
mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?

katotteko suu kuivana vierestä vai syöttekö oman porkkanan?

mua niin harmittaa kun pitäs painoaan TARKKAILLA MUTTA NÄIN KESÄLLÄ SE ON HANKALAA!

joka suupala näkyy naamassa tai vatsanseudulla tai sit on vaan hirvee morkkis et söinpä taas pullaa \|O
Syön kaikkea mitä muutkin ;) geeneissä on semmonen että voin syödä mitä vaan lihoamatta :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 sähläri kirjoitti:
mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?

katotteko suu kuivana vierestä vai syöttekö oman porkkanan?

mua niin harmittaa kun pitäs painoaan TARKKAILLA MUTTA NÄIN KESÄLLÄ SE ON HANKALAA!

joka suupala näkyy naamassa tai vatsanseudulla tai sit on vaan hirvee morkkis et söinpä taas pullaa \|O
Grillaan mieluiten kanaa ja syön salaattia sen kanssa, makkarasta en pidä. Yleensä maistan vähän kakkua tai jätän syömättä. Jos kakuista pitää, niin ei kai niin vaarallista jos joskus palasen syökin? Jos tiedän, että on kakkukahvit tulossa, jätän jonkun muun aterian pois. Jos muut syö jäätelöä en välttämättä syö, tai syön pienen palan. Tai sit jätän jonkun aterian väliin ja herkuttelen, mulla liika syöminen näkyy, joten joudun vahtimaan syömisiäni.
 
Muistelen, kun mulle aikoinaan sanottiin, että kyllä sä sitten lihot, kun lapsia alat hankkia! No, lapsukaisia on nyt kolme kappaletta, eikä tämä kroppa tästä ole muuksi muuttunut: mittaa 171cm ja painoa 58kg.
Syön ihan mitä huvittaa, perhepizzasta täytekakkuun ja karkkeja vielä joka välissä. Kun ei liho niin ei liho!
 
Ihan samaa syön kuin muutkin, suklaata & grilliruokaa ehkä liiankin kanssa :D

En vain liho, tai sitten se johtuu siitä etten kauaa paikallani pysy :D Koiruuden kera pitää lenkkeillä, siivoan päivittäin & muksut pitää vauhdissa =)

Lapsia on siis kolme ja painan hiukan vähemmän mitä ennen muksuja =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 sähläri kirjoitti:
mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?

katotteko suu kuivana vierestä vai syöttekö oman porkkanan?

mua niin harmittaa kun pitäs painoaan TARKKAILLA MUTTA NÄIN KESÄLLÄ SE ON HANKALAA!

joka suupala näkyy naamassa tai vatsanseudulla tai sit on vaan hirvee morkkis et söinpä taas pullaa \|O

syön samaa mitä muutkin, en tarkkaile syömisiä tai muuten karsi mitään pois. liikun ja sopivissa määrin herkkuja.
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Näin minäkin. :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:26 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Näin minäkin. :D
Jaksatteks te syödä kokonaiset pitsat?

Tai montako makkaraa uppoaa kerralla?

Kun mäkin luulin syöväni runsaasti, mutta Äijä tiputti mut maanpinnalle.
(mies joka voi syödä kerrallaan kilon perunoita ja soossit päälle)
 
JONSERED Karhunkantaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:29 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:26 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Näin minäkin. :D
Jaksatteks te syödä kokonaiset pitsat?

Tai montako makkaraa uppoaa kerralla?

Kun mäkin luulin syöväni runsaasti, mutta Äijä tiputti mut maanpinnalle.
(mies joka voi syödä kerrallaan kilon perunoita ja soossit päälle)
Nyt on treenaaminen jäänyt vähemmälle :D Äitienpäivänä meni kyllä 5 sisäfilepihviä, kolme annosta valkosipuliperunoita, kaksi satsia salaattia, pippurikastiketta, 3 halloumi viipaletta ja tietenkin, mitä lapsilta jäi. Ja normaalit kahvit ja kakut päälle. Kotona jatkoin vielä syömistä...

Ja kyllä koko pizza uppoaa, helposti! :saint:
(silti en krapulaiselle siskolleni pärjännyt)
 
Miimari harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Just näin ja moni ihmetteleekin vielä että mihin mahaan mä ne syön :D Sitten aina taputan mahaa että no tähän mahaan :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:34 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:29 Töllin Ruusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 15:26 JonseredLaLoca kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:32 koivunkäpy kirjoitti:
Tämä tikku vetää isoimman palan kakkua, suurimman pihvin, isoimman annoksen kermaperunoita ja jäätelöäkin vaatii lisää.. ja välitauolla syö karkkia jne..
Näin minäkin. :D
Jaksatteks te syödä kokonaiset pitsat?

Tai montako makkaraa uppoaa kerralla?

Kun mäkin luulin syöväni runsaasti, mutta Äijä tiputti mut maanpinnalle.
(mies joka voi syödä kerrallaan kilon perunoita ja soossit päälle)
Nyt on treenaaminen jäänyt vähemmälle :D Äitienpäivänä meni kyllä 5 sisäfilepihviä, kolme annosta valkosipuliperunoita, kaksi satsia salaattia, pippurikastiketta, 3 halloumi viipaletta ja tietenkin, mitä lapsilta jäi. Ja normaalit kahvit ja kakut päälle. Kotona jatkoin vielä syömistä...

Ja kyllä koko pizza uppoaa, helposti! :saint:
(silti en krapulaiselle siskolleni pärjännyt)
Hitsi, mä en saa koko pitsaa napaani millään.
Paitsi jos jätän reunat. :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 sähläri kirjoitti:
mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?

katotteko suu kuivana vierestä vai syöttekö oman porkkanan?

mua niin harmittaa kun pitäs painoaan TARKKAILLA MUTTA NÄIN KESÄLLÄ SE ON HANKALAA!

joka suupala näkyy naamassa tai vatsanseudulla tai sit on vaan hirvee morkkis et söinpä taas pullaa \|O
Grillaan mieluiten kanaa ja syön salaattia sen kanssa, makkarasta en pidä. Yleensä maistan vähän kakkua tai jätän syömättä. Jos kakuista pitää, niin ei kai niin vaarallista jos joskus palasen syökin? Jos tiedän, että on kakkukahvit tulossa, jätän jonkun muun aterian pois. Jos muut syö jäätelöä en välttämättä syö, tai syön pienen palan. Tai sit jätän jonkun aterian väliin ja herkuttelen, mulla liika syöminen näkyy, joten joudun vahtimaan syömisiäni.
Minä myös teen kuten tuossa edellä kirjoitettu. Mulle ei hoikkana pysyminen ole itsestäänselvyys ja katon aikas tarkkaan mitä syön mutta herkuttelen kuitenkin joskus. Karkkia on joskus pakko saada, muita herkkuja ilman voin olla ihan hyvin...
 
Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 13:30 sähläri kirjoitti:
mitä te syötte sillon kun muut grillaa makkaraa ja pihvejä?
tai kun muut syö synttäreillä kermakakkua?
tai kun muu perhe syö jäätelöä?
Jaa.. Kyllä mä grillaan makkaraa siinä mukana, ja ihan takuulla syön myös kakkua ja jäätelöä :p
Mulla on osittain ns. lahjavartalo, rankahko liikunta jeesaa myös kummasti :)
 

Yhteistyössä