Hapsuliini En tajunnut tänään kysyä
Meiltä lääkäri kyseli mitä suunnitelmia meillä kesäksi, kun ei mitään ihmeempiä hoitoja sillon voi tehdä. Oliskohan niin, että jostain juhannukselta elokuulle. Voihan sitä soittaa ja kysästä
Kospaan tekstini muualta, kun en jaksa koko stooria uudestaan kirjottaa:
Tänään taas kävin polilla. Ei ollut mitkään jatkaneet kasvuaan, mutta muuten oli kyllä hyvä käynti. Oli tällä kertaa taas se ihana lääkäri Mieskin oli mukana kattelemassa miltä mun munasarjat ja kohtu näyttää. Limis oli reilu 4mm eli pikkasen kasvanut ja tämä lääkäri oli sitä mieltä, että nuo letrozolit varmaan ohenti limistä, koska ihan ekassa ultrassa oli sillon 6mm. Tuubaultran lääkäri oli sitä mieltä, että ei voi limis tolleen muka ohentua. Taitaa olla suht tuore lääkäri tuo..
Sellaisia vajaa 10mm oli molemmilla puolilla, toisella taisi olla kaksi ja toisella yksi ja lääkärin mukaan tosi hyvän näkösiä sellasia. Muuten rakkuloita oli kymmeniä kummallakin puolella. Sanoi, että mulla on terveet munasarjat ja tarviis vaan löytää se keino millä follin kasvua saatas sysättyä tuon kriittisen 10mm yli. Ja hänen mielestään on vielä mahdollista, että mulla lähtis itsestään kierto pyörimään eikä siis luomuraskauskaan ole ihan mahdoton ajatus.
Tehtiin sellanen sotasuunnitelma, että käynnistän teroilla vuodon (toivotaan että tälläkin kertaa käynnistyy niillä) ja otan kp 3-9 eli viikon ajan letrozoleja 3tbl ja joskus kp13 tienoilla varailen ultraa. Sanoi, että uskoo vielä, että noilla tableteilla voitas saada tulosta aikaseks. Ehkä voidaan sitten kokeilla pienellä annoksella postoksia. Nämä tabletit kuulemma toimii paremmin isommilla ihmisillä, ite kun oon pieni joka suhteessa. Pistokset taas siitä ongelmallisia, että mulla saattas kypsyä kymmenenkin puoleensa ja jos niin kävisi ne kerätään ja IVF. Mutta kokeillaan nyt tuota ja katsellaan mennäänkö kesällä pelkkien terojen avulla vai saatasko letroille parempaa vastetta.
Tänää tosiaan oli MH lääkärinä, molemmat ollaan tykätty hänestä hirveesti
Tuuba uässä oli JH (?) en oikein sen käynnin perusteella tykänny... varsinkin kun tota limiksen ohentumista hirveesti ihmetteli ettei se voi noin ohentua. Onkohan joku uusi lääkäri, onko kellään tietoa? Ja vuorottelevatko lääkärit tuolla vielä viikottain?