Ei mitään uusia oireita täällä. Tai voihan sitä aina ruveta kaikki nenänniiskuttelut tulkitsemaan
Maha/kohtu edelleen turvonnut. Lisäksi muutenkin kamalan nesteinen olo, joka voi tosin johtua siitä että en ole päässyt treenaamaan normaalisti ja olen purkanut turhautumista mässäilyyn. Rinnat entistä turvonneemmat, mieskin jo ihan riemuissaan ihmetteli näitä. Nää vois jäädä.
En testaa kotona, tulis vaan paha mieli.
Saapahan sitten tuloksia soittaessa samantien kyseltyä vähän jatkoa.
En osaa jotenkin yhtään ajatella että raskautuisin. Täydellisen ovuloimattomuuden vuoksi tämä on meille nyt ensimmäinen oikea mahdollisuus, joten toisaalta piinapaineita on kertynyt, ja pelottaa tulos niin hitosti. Olen muutenkin edelleen lugeista ihan äärimmäisen itkuherkkä. Rupesin eilen töissä itkemään, kun olin yhden mitättömän asian unohtanut tehdä. Tää on ihan sietämätöntä!
muoks: Ainiin, lasketaanhan uudeksi oireeksi, että näin unta erittäin selkeästä plussatestistä? Kyllä mä nyt taidan olla paksuna :kieh:
Ennustelivatko sulle
Vanillaa mitään onnistumisprosenttia?
Pysyykö sulla Luget hyvin sisällä?
Minua harmittaa, kun kohdalleni osui keräykseen ja siirtoon lääkäri joka ei kyllä paljoa puhununut eikä päin edes katsonut. No tärkeintä että osas hommansa
Caro87 Onko teillä nyt taukoa hoidoista tuonne KYSille asti?
83 Harmi että kevyemmät hoidot eivät teilläkään toimi.
Vaikea uskoa että abortilla olisi merkitystä, kun ongelma kohdallasi on selkeästi PCO:hon ja follien kasvuun liittyvä. En ole kuullut että abortti voisi munasarjoihin vaikuttaa?
Älä huoli, monilla ei clomit toimi
Meillä ei clomeja kokeiltu, mutta vastaavissa tilanteissa käytettävää letrozolia. Mulla kasvoi kaikki ihanteellisesti (limakalvo 12mm ja 20mm johtofolli), mutta ei irronnut vaikka pregnyl oli apuna. Tuosta sitten siirryttin pistoshoitoihin, mutta en niilläkään ovuloinut. IVF:ään siirryttiin turhia jahkailematta kun todettiin että turha on ovulaatiota odotella. Eli kyllä teillä vielä keinoja kuule löytyy
Sulla kuitenkin tuo limakalvo reagoi hyvin!