Pidetään peukkuja Hallelle!
Meillä oli torstaina suunnittelukäynti. Edellisestä hoidosta on tosissaan jo 2,5 vuotta aikaa ja en muistanut yhtään henkilökuntaa. Sanoinkin lääkärille että en muista tiloja enkä henkilökuntaakaan, mutta hän kuulemma muisti meidät! Aika ihme että muisti, mehän käytiin vaan kerran hänen hoidettavanaan (M.H.). Oon varmaan elellyt jossain ihme sumussa ne hoitoajat, kun ei näyttänyt kenenkään hoitajan eikä lääkärin naama tutulta, vaikka yleensä muistan tuollaiset jutut tosi hyvin...
Tosi kiva käynti oli. Juteltiin aikaisemmista hoidoista ja mietittiin miten seuraava kannattais tehdä. Kiteytettynä eka hoito oli pitkällä kaavalla (sumut käytössä) ja siinä tuli hyperstimulaatio, mutta kuitenkin enemmän alkioita. Se hoito ei kuitenkaan onnistunut. Toinen hoito tehtiin lyhyellä kaavalla ja siitä saatiin paljon vähemmän alkioita, ja parhaimmat oli yksi 2. ja yksi 3. luokan alkio. Tämä hoito kuitenkin onnistui. Sovittiin että kohdistetaan nyt kierto e-pillereillä, kun se on aika epäsäännöllinen, eli noudatetaan enemmän tuota jälkimmäisen hoidon kaavaa. Lääkärikään ei tosin ollut tyytyväinen toisen hoidon stimulaation, kuten en minäkään. Minun mielestä lääkäri täällä omassa kaupungissa ei osannut katsoa oikein munasolujen kokoa, ja loppua kohti ei ollut riittävästi annostusta pistoksissa, koska stimulaatio jäi pieneksi ja solut oli vähän epäkypsiä. Sovittiin nyt että mennään taas se vika ultra KYSiin, niinkuin ekassakin hoidossa. Lääkäri päättää myöhemmin millä lääkkeillä pistellään. Käynnillä myös ultrattiin ja kaikki oli ihan ok. Piti olla ihan kierron loppu tuolloin, mutta eipä ole vieläkään uusi kierto alkanut. Sitten kun alkaa, niin pitäis ne pillerit aloittaa. Ärsyttää kun kierto venyy nyt ekaa kertaa näin pitkäksi (jo kp 38), mutta raskaanakaan en voi olla. Käynnillä selvisi myös että minulla on jotenkin monirakkulaiset ja aktiiviset munasarjat, jotka tekee vaikeaksi stimulaation. Ne vissiin jotenkin toimii liian hyvin ja helposti tulee liikaa soluja, jotka ei sitten kuitenkaan ole kypsiä. Helpottavaa kuitenkin kun nyt tietää että miten edetään ja suuri stressitekijä poistui kun sain ne pillerit tän epäsäännöllisen kierron oikein ajoittamiseksi. Hoitoa myös siirrettiin viikolla että olen sitten kesälomalla jo kun alkaa ne tiheämmät ultrakäynnit.