Karpalo ja
Tiinuli tervetuloa!! :wave:
Ja kiitokset vastauksista
alexandria, karpalo ja johkunen!!!
Johkunen, mulla oli tänään aamulla se verikoe tsekkaus, ja iltapäiväl oli tarkotus tulla soitto et paljon pistelen jatkos. Kyllähän ne soittivat joo.. olivat kuulemma sössineet
Eli tänään ku olis se hormoni pitäny tsekkaa, ni mult oli katsottu vain hemoglobiini.. Eli joudun huomenaamulla menee uudelleen siihen verikokeeseen.. :kieh:
Mulla on lääkkeinä synarela+puregon+pregnyl+lutinus. Puregonia olen nyt pistellyt 200IU päivässä.
Ja nyt näyttäs siltä et toi pissavaiva olis poistunu, mut muut ovat edelleen tallella, ja selkäkipu tosiaan niistä pahin.
Mulla on ehkä noista oireista kaikkeista vähiten ollu just noita nippailuja, välillä on vihlassu vaan. Sellanen paine ja tasanen jomotus ja turvotus vaan tuol vatsal..
Selkäkipu on kovin, ei oikei meinaa pystyy kävellä suorassa, mut ei oikei voi kumartuu eteenkään päin, saati taaksepäin..
Näytän varmaan siltä et olis koko ajan paskat housussa
Ja seki on jännä ku toi selkäkipu alko eilen, aika yhtäkkii ku siivottii.. olenkohan jotenki itteeni siinä sit vääntäny vahingos...??? Tiedä häntä..
Perjantaina olis seuraava aika lääkärille jossa ultrataan, päätetään punktio päivä ja kerrotaan pregnylin pistämisajankohta. Punktio olis joko ens ma tai ti. Toivottavasti jo ma, mul on aika tuskaset oltavat...
Toivottavasti olis hyvä määrä oikein kypsiä ja kauniita ja ihania solun omaavia rakkuloita ja ja ja...
Oon muuten nähny unii tästä hoidosta. Viime yönä, mun vatsanahka vedettiin auki kun kirjan sivu, ja tsekattiin niitä folleja. siellä niitä oli ryppäänä. Sit se läski vaa vedettii kiinni ja that´s it. Aika hullua.