Hoidot jatkuu 2012

Tammuska: just noin makin ajattelen, etten muka pety jos en odota mitaan... joopa joo.... Ja sit lahipiiri yrittaa koko ajan etta "ajattele positiivisesti". Mun tilanne on se, et yritan ajattelemasta ollenkaan, koska muuten lipsun sinne negatiivisen puolelle. :kieh:
 
Onnea superisti Plussanneille :):)

Mää olen kans päättänyt, että en testaa ennen sitä virallista päivää.
Olo on nyt varsin öö...öö.. veikeä?
Maha tuntuu koko ajan, ei kramppaa eikä vihlo isommin. Ei pissata eikä ole metallin makua suussa ;)
Hirveä siivousinto (varsin epänormaalia käytöstä multa) päällä koko ajan ja yöhikoilu on aivan tolkutonta. Nii.. ja ne finnit!!! mulla ei oo IKINÄ finnejä ja nyt on. Rinnat on myös tolkuttoman kipeät, mutta se johtunee lugeista, koska ne oli kipeät jo ennen siirtoa.
Alkio on siis nyt 10 pv vanha ja pp5 menossa. ;)
 
Tsemppiä piinailijoille joka vaiheessa oleville!!!!

Mä tein tänään sen virallisen testipäivän kunniaksi testin ja testiviiva oli tummempi kuin kontrolli....Meille ei suositeltu mitään verikokeita vaan tilanne selviää sitten alkuraskauden ultrassa kuulemma viikolta 7 eteen päin, eli nähdäkseni aikaisintaan rv7+0. En ite soittanut klinikalle mutta näin ymmärsin miehen puheista ;) Mulla se 7+0 olis perjantai joten saa sitten vielä viikonlopun yli odotella jos nyt vuotoa tai muuta ihmeellistä ei ilmaannu ennen sitä, eli aikaisintaan päästään katsomaan tilanne 20.2. :O Jännittää jo etukäteen, onneksi Luget saa lopettaa nyt.
 
Huomenta, ja kylläpäs tämä palsta temppuilee tänä aamuna. Meinaa sivujen latautumisessa olla jotain häikkää (tai sitten se on taas vaan tuo meidän nettiyhteys..)

Viikonloppu meni yhdessä hujauksessa, ja voin kyllä onnitella itseäni, että onnistuin karistamaan aika hyvin mielestäni koko piinailun. Hehee, siis 2 päivää 14:sta ohitettu ongelmitta:)

Aiheuttaako luget teille turvotusta? Mä olen kuin ilmapallo, enkä käsitä mistä ihmeestä se voi johtua.. en kyllä ole mielestäni syönyt mitään erityistäkään.. No, en tiedä, ehkä mun vaan pitäisi OIKEASTI vähän panostaa tuohon liikuntaan (joopa joo, ulkona on 25 astetta pakkasta, ei paljon nappaa lähtä lenkille)

tsempit kaikille piinailijoille!! :)

alexsandria pp3
 
***Hoidot jatkuu 2012 pino***


Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ tammikuu
Kaarne ................ 2. IVF ................... tammikuu
Nuppuska ............ 2.ICSI ................. tammikuu
Kebri82 ................ 1.IVF .................. Tammikuu
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... tammi-helmikuu
Rödluvan ............. 1 IVF................... helmikuu , vko 6
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... Helmikuu, vko 6
Leonita................ 1. ICSI/6.pas ........ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. huhtikuu
Sannuliinu ........... 1. IVF .................. kesä
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ......... 1 ..................... 28.12. 2011

Batinka................ 1.ICSI/2.pas ......... 1 ..................... 31.1.2012
Susirouva............. 1.IVF/6.pas ........... 1 ..................... 31.1.2012
Tammuska ........... 1. IVF .................. 1 ..................... 2.2.2012
Dreamer74........... 1.IVF/1.pas ........... 2 .................. 2.2.2012
Hautomo76 ......... 1.ICSI ................... 1 ................... 8.2.2012
Talvitaika............ 2.IVF................... ... 1 ................... 8.2.2012
Meg .................... 2.IVF/1.pas ........... 2 ................... 9.2.2012
Alexsandria .......... 2. IVF/1.pas .......... 2 ................... 12.2.2012
Mariq ................... 3. ICSI .................

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ............
Sintu74 ............... 4.IVF .......... Tammikuu ............
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu .............
 
Minulle kävi nyt niin, että tuo lauantaina lisääntynyt alavatsakipu tiesi huonoa.
Eilen illalla alkoi tiputteluvuoto, eikä kyllä ole lisääntynyt, mutta luulenpa...

Joka tapauksessa minun ei siis tarvinut mennä yksityiselle mittauttamaan hCG-arvoa.
Nyt kun ilmeni "komplikaatioita" eli tuo tiputtelu alkoi, niin pääsinkin julkiselle puolelle veritestiin. Soitin siis oman kaupunkimme sairaalan naistentautien polille, johon minulla oli myös varhaisultra-aika varattuna 22.2. Sain lähetteen labraan ja käväisin veritestissä. Iltapäivällä klo 13 jälkeen soitan tuloksesta.

Sain myös uuden ultra-ajankin, joka on jo ensiviikon keskiviikkona 8.2... tuolloin siis olisi menossa rv 6+4.
 
Moi! Minä olen tuolla taustalla lueskellut toisten kirjoituksia osaamatta oikein kommentoida
mihinkään. Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille ja onnea plussanneille :)
Itselläni alkoi menopur-pistokset lauantaina, annoksella 150 IU. Keskiviikkona otan rinnalle
sit orgalutranin ja perjantaina on ultra. Voikohan oikeasti olla lääkkeillä näin eri vaikutukset
kun nyt jo pistospäivänä 3 rupee vatsasssa nippailuja tuntumaan ja huomaa että on piikkiä
lyönyt nahkaan :) Puregonista ei tullut näin pian oireita..
 
Hei!
Mut voi kans lisäillä taas listalle :)

syssy...............4.ICSI 2.PAS ...................maaliskuu

Olen tuonne konkareiden ketjuun ihmetellyt omaa kierto-ongelmaani. Mulla on kuukautiskierto ollut pidemmän aikaa 26 - 28 päivää. Nyt on jo kp40 ja kuukautiset eivät ole alkaneet. Vähän on tuhrutellut, mutta sitten se aina loppuu. Rinnat ovat kipeät. Olen ihan tässä kuukauden sisään lisännyt liikuntaa - normaalipainoinen painoni ei kuitenkaan ole tippunut.
Aika ihmeissäni odottelen niitä kuukautisia... Ajattelin odottaa tämän viikon vielä ja jos on tarvis, niin sitten testaan ja soitan klinikalle kysyäkseni pitääkö tehdä jotain.
Raskaus on teoreettisesti mahdollinen, mutta en jaksa millään uskoa neljän vuoden yrittämisen ja kaikkien näiden hoitojen jälkeen ihan sellaiseenkaan mahdollisuuteen.
Tämä tästä nyt vielä puuttuikin :p
 
sintu pahoittelut. haleja.

syssy, oletko tehnyt testiä?

alexsandria, minulle luget aiheuttaa pientä turvotuksen lisäystä verrattuna normaalin kk kiertoon. nyt huomasin että kyllähän ne myös valuvat, aiemmin annos on kai ollut sen verran pieni ettei tuota haittaa ollut. nyt ivf:ssä housut kastuu.

itse ajattelen nyt että jos mitenkään jaksan ja jos ja toivottavasti tätiä ei näy, testaan vasta ystävänpäivänä. toisiko onnea:) mutta tosi tosi pitkä matka vielä edessä. onneksi välillä jopa unohtaa piinailun. minusta tämä lapsettomuus on vienyt myös sen mahdollisuuden haaveilla, toivoa ja odottaa raskautumista. jotenkin on pakko ajatella realistisesti, jotta et sressaa.
 
Viimeksi muokattu:
sintu:voimia ja iso hali....onko aiemmin tullut plussaa????

tänään PÄÄSTIIN SIIRTOON JEE!!!!
siirettiin 2 alkiota...wuhuu...eka kertaa saatiin joap yks top alkio
top 8-soluinen ja toinen siirretty alkio oli nontop 4-soluinen
alkiot oli 3päiväsiä

ja hyvät uutiset jatkuu saatiin 3 alkiota jopa pakkaseen...huippu suoritus meiltä....2 olkeen

testaan 13.2...viimeistään.....
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu74lle ja batinkalle iso hali ja pahoittelut, kurjaa :hug:

Onnea mariq, hurja tulos! Toivottavasti tärppää =)

ON: Mulla ultrassa tänään 10 isoa munarakkulaa ja useita vähän pienempiä, mutta gyne meinas että ne pienemmät tuskin ehtii mukaan. Eli kymmentä lähdetään tavoittelemaan. Punktio olis torstaina, sitten pitkä viljely ja siirto ens tiistaina. Ihan jees, vaikka tolla määrällä voi olla ettei jää mitään pakkaseen, kun eihän 10 rakkulaa tarkoita välttämättä edes kymmentä munasolua, ja niistäkin kai tosi moni jää matkan varrelle. Mutta yritän nyt asennoitua että olis kiva jos pääsis tuoresiirtoon, ja jos jotain saadaan pakkaseen niin se on sit ihan bonusta :D
 
Susirouva! Testaa nyt vaan. Eiks taalla ole jo opittu kantapaan kautta etta mitkaan oireet ei tuo raskautta ja oireettomuus ei valttamatta tarkoita mitaan?? Ei saa lannistua ennen aikojaan. Eteenpain sano mummo lumessa!
 
Mulla on taas pessimismi paiva. Kaikki ketjut missa oon tassa parin vuoden aikana kirjoitellu, niin tosi harvalla tarppaa! Mika siina on ettei niita plussia tule? Paljon on ollu noita tapauksia, etta ensin tulee plussa ja sitten muutaman paivan paasta alkaakin vuoto ja ei se ollutkaan oikea plussa.... on se kumma. Luulis etta vahan useammalla kavis tuuri naitten hoitojen aikana kuin vain parilla ja harvalla. Siis oikeesti!!

Yritan kylla ajatella positiivisesti, mutta melkein vihaksi pistaa valilla, et kaikki tama aika ja raha mita me naiset naihin hoitoihin pistamme, tuntuu valuvan suurimmaksi osaksi hukkaan.... gggrrrrrrrr :(
 

Yhteistyössä