Hoidot jatkuu 2012

Moikka!
Eilen oli sit se punktio, ja voi herranjumala ku mua sattu. Koko eilinen meni ekaksi autossa istuessa, loppuilta oksentaessa, ja sitte ei enää mitää hätää, ei kipuja tms ja sain nukuttua! VAUTSI! Saalis oli aika olematon, vain 3 solua, mutta toisaalta parempi se ku ei yhtään, ja loppujen lopuksi yksi siihen tarvitaan. Keskiviikkona olis sitten aika hakee kyytiläinen mukaan :D :D sitte ollaankin kädet kyynerpäitä myöten ristissä ja toivotaan että pikkuinen tarraisi lujasti kiinni ja pysyisi noin 9kk <3 Elän nyt niin jännittäviä aikoja...

Onnea Plussanneille! Voimahali pettyneille, ja toivon meille kaikille plussia tämän alkuvuoden aikana <3
 
Susirouva: Onnea! Mulla piti heti tulla onnittelemaan,jäin seuraamaan sun kuulumisia kun silloin aikanaan yhtäaikaa aloitettiin hoidot. Ikinä ei kannata tai saa luovuttaa. Toivon kovasti että kaikki menee hyvin loppuun asti!:heart: =)

Bluebaby 27+2
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Kiitos Dreamer! Sun "sanat on soineetkin mun päässä" :D) Ja kiitos muillekin! Sitä se mieheni aina sanookin. Tällä kertaa ei todellakaan ole ollut mitään oireita. Ei yhtään mitään!!! Olin niin 100% varma että tulee nega, että olin heittämässä testiä roskikseen samalla käden liikkeellä kun sen teinkin. En voinut uskoa silmiä kun toinenkin viiva alkoi heti piirtymään. Enhän ole saanut edes haamua koskaan elämäni aikana, ja siirtonakin tämä oli jo ainakin kuudes.

En ole syönyt erityisen terveellisesti, olen syönyt (välillä paljonkin) karkkia, olen saunonut kovissa löylyissä, olen kantanut painavia, olemme peittoakin heilutelleet joskus tässä välissä.

Tänään kävin veritestissä ja iltapäivällä kuulen hg arvot. Katsotaan sitten mitä tästä eteenpäin. Nyt vain vatsassa nipistelee, edelleen ei mitään muuta oiretta.

Meille siirrettiin nyt sitten siis se blastokysti. Sillä elämäni ensimmäinen plussa. Jos olisin yksityisellä, niin sellaista pyytäisin vaikka viljely maksaakin joka päivältä lisää. Mutta jos alkio selviytyy blastokystivaiheeseen, on sen onnistumis% aika hyvä verrattuna kaikkiin muihin siirrettäviin. Olen lukenut.

Toivoa ei (näköjään) kannata menettää. Itse olin niin siinä kuilun reunalla. Jaksakaa ja uskokaa! Kyllä niitä plussia teillekin tulee!!!
 
susirouva, ihanaa onnea rutkasti.

on se vain aina niin hienoa kuulla plussista lasta pidempään odottaneilta.

itsellä negafiilis, mutta yritän olla ajattelematta asiaa. näkee sitteen tulevaisuudessa kuinka käy.
Talvitaika , täytän alle viikon päästä 40. Olemme yrittäneet n. viisi vuotta, joihin kuuluu 3 inseminaatiota, ainakin 6 siirtoa (olen jo sekaisin laskuista), ja ei haamun haamua ole tullut. Olin ihan varma että mun kohtuun vaan ei mikään pysty kiinnittymään. Meillä oli mm. tuossa viikonloppuna miehen kanssa todella syvä keskustelu kun mua ahdisti aivan liikaa. Olin todella todella rikki.

Älä menetä toivoasti! Oikeasti, näillä hoidoilla on aina mahdollisuus onnistua, ja todellakin! Kyllä sinäkin sen plussan vielä saat!!
 
Susirouva: Onnea! Mulla piti heti tulla onnittelemaan,jäin seuraamaan sun kuulumisia kun silloin aikanaan yhtäaikaa aloitettiin hoidot. Ikinä ei kannata tai saa luovuttaa. Toivon kovasti että kaikki menee hyvin loppuun asti!:heart: =)

Bluebaby 27+2
Ihana sinä :heart:. Kiitos paljon! Muistan kun plussasit :flower:!


Kiitos myös lili,! Olen todella hämmennyksissäni!

Ja Bluebabyn sanoin sanon, että ei todellakaan kannata luovuttaa!! Kyllä kaikilla täällä on mahdollisuus onnistua!

Itse en olisi todellakaan uskonut että mulle käy näin! En uskonut että on oikeasti mullekin mahdollista. Ja niin on todellakin myös kaikille teille muille!!

Mutta katsotaan nyt miten tämä oma plussaus etenee..
 
Viimeksi muokattu:
SuperIsot onnittelut Susirouvalle plussasta =)

ON: Täällä ollaan kohtuullisen sekavissa fiiliksissä. Maha tuntuu edelleen 70% ajasta enemmän tai vähemmän. Tänään alkoivat sitten näemmä vessaravaamiset :/ (pääsen vessasta työpisteelle ja taas pitäis mennä). Yritän tsempata itseäni kovasti olemaan testaamatta ennen ens keskiviikkoa : / mutta on se niiiin vaikeeta. Testin sain mukaan klinikalta ja eilen tuli sitten koko tän kertaisen operaation laskukin.. huhhuh :rolleyes:
Pitkä viljely ei oltu ainakaan meillä laskutettu päivien mukaan vaan ihan yhtenä könttänä.
Päivä kerrallaan eteenpäin... eikö vain?
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Susirouva Hurjasti onnea! Niin hieno uutinen! :flower:

Sintu Nyt vasta luin kurjat uutisesi. Voihan itku. Voimia :hug: Tuo tuntuu aina niin epäreilulta, kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois. :(

ON. Odottelen torstain punktiota ja makaan kuumeessa kotona. Onko jollakulla tietoa, miten flunssa mahdollisesti vaikuttaa hoitoon? On kyllä niin huono tuuri, kun juuri nyt iski flunssa päälle, vaikka oon yleensä tosi harvoin kipeenä. Grr.
Maanantain ultrassa näkyi taas yli 20 isoa munarakkulaa, siellä on näköjään otettu loppukiriä. Eli laadulta ei ehkä kannata taaskaan odottaa kovin paljon?
 
Viimeksi muokattu:
]***Hoidot jatkuu 2012 pino***


Sartsa00............. 3.ICSI/1.pas ........ tammikuu
Kaarne ................ 2. IVF ................... tammikuu
Nuppuska ............ 2.ICSI ................. tammikuu
Kebri82 ................ 1.IVF .................. Tammikuu
Pepponen ........... 3.ICSI/IVF/1.pas.... tammi-helmikuu
Rödluvan ............. 1 IVF................... helmikuu , vko 6
HaaveissaToinen ... 1.IVF/1.pas ......... Helmikuu, vko 6
Leonita................ 1. ICSI/6.pas ........ helmikuu
Joku_päivä........... 6. IVF 1. PAS......... helmikuu
Dreamer1 ............ 3.ICSI ................. helmikuu
Leppäkerttu-77 .....3.ivf/icsi 1.PAS ..... helmikuu
Miukumau .......... 3.ICSI/1.pas ........ helmikuu
InMyDreams ......... 3. IVF ................. helmikuu
HalleB................. 4.ICSI......... .......... helmi-maaliskuu, vko 9
Johkunen ............. 3. IVF/ICSI ......... helmi-maaliskuu
Seline ................ 2.IVF ...................... maaliskuu
Mörkötys ............. 2.IVF/ICSI/ 2.pas .. maaliskuu
Miranda-81 .......... 3. IVF ................. maaliskuu
Syssy .................. 4.ICSI/2.pas ......... Maaliskuu
Peppi1981............ 3.ICSI 1.PAS......... maalis-huhtikuu
Marianne1971....... 2. IVF ................. maalis-huhtikuu
Jadekivi ............... 2. IVF.................. maalis-huhtikuu
Miles ................... 3.ICSI................. Huhtikuu
Mequ .................. 2. IVF .................
Lumetar ............... 1.IVF+ICSI/2.pas .....
Batinka ................ 1.ICSI/3.pas?


***Piinailijat***:headwall:

Nimimerkki .............Hoito...............Alkio(t )..................Testipäivä

Tuuli1976............. 1.IVF/1.pas ......... 1 ..................... 28.12. 2011

Susirouva............. 1.IVF/6.pas ........... 1 ..................... 31.1.2012
Tammuska ........... 1. IVF .................. 1 ..................... 2.2.2012
Dreamer74........... 1.IVF/1.pas ........... 2 .................. 2.2.2012
Hautomo76 ......... 1.ICSI ................... 1 ................... 8.2.2012
Talvitaika............ 2.IVF................... ... 1 ................... 8.2.2012
Meg .................... 2.IVF/1.pas ........... 2 ................... 9.2.2012
Alexsandria .......... 2. IVF/1.pas .......... 2 ................... 12.2.2012
Mariq ................... 3. ICSI ................. 2 ................... 13.2.2012

***PLUSSANNEET*** :heart:

Nimim ................. Hoito .......... Plussa kk ............ LA

LadyBlue ............. 1.IUI .......... Tammikuu ............
Sintu74 ............... 4.IVF .......... Tammikuu ............
Jensar ................. 2. IVF ........ Tammikuu .............
Sannuliinu ........... Luomu ....... Tammikuu .............
 
Viimeksi muokattu:
Hei, en ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne, kun omaan hoitoon olisi ollut vielä niin kauan aikaa, mutta lueskelemassa olen käynyt. Kaikille plussanneille onnea ja epäonnisille halit.

Oma tilanne on muuttunut viimeisen viikon aikana hyvinkin yllättäen ja ehkä hyvinkin klassisella tavalla.
Joulukuun lopussa ilmoittauduimme pitkän mietinnän jälkeen ivf-jonoon, ja joulukuun lopussa minulla alkoi sitten menkat ja kuinkas kävikään. Tein viime viikolla raskaustestin, kun olin aivan varma, että tässä luomukierross tapahtui ovis,eikä menkkoja alkanut näkymään ja positiivinen tuloshan testiin tuli. Joten olen nyt yli kolmen vuoden yrittämisen, keskenmenon, kohdunulkoisen ja sadan pettymyksen jälkeen raskaana 4+5rv.

Joten minut voi merkata joko plussanneihin , vaikka hoidoilla tämä ei tullutkaan taikka poistaa listoilta.

Ihmeiden aika ei näköjään ole ohitse, vaikka hyvin varovaisilla mielin mennään, ja seurataan, miten tämän vasta niin alussa olevan raskauden kanssa käy. Varhaisultra olisi muutaman viikon päästä vasta, jos sinne asti nyt päästään.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu74 ei ole totta, miten tää voi olla mahdollista, sulla oli niin paljon raskausoireitakin. Vaikea uskoa todeksi! :( Pahottelut ja iiiso hali :hug:

Syssy tervetuloa! Miten oot malttanut olla testailematta? ;)

Mariq onnea hyvästä saldosta! Mahtavaa että saitte pakkaseenkin. ja vielä ensimmäinen top alkio, ei voi enää paremmalta kuulostaa! Jospa se top alkio nyt sen plussan tois!

Batinka pahoittelut negasta! :( onko sulla nyt sit 3.pas seuraavaksi? Eli päivitinkö listan oikein?

Susirouva onnittelut plussasta! Mahtavaa! :heart: tuuhan kertoon hcg lukemakin vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihana kun meidänkin ketjuu tulee näitä positiivia uutisia, onnea Susirouva ja Sannuliinu! :) Jokainen positiivinen uutinen valaa toivoa, kyllä me muutkin joku päivä!

Täällä piinaillaan, oikeastaan ei mitään sen ihmeempää raportoitavaa..

aleksis pp4
 
susirouva: vielä enemmän voi onnitella kun noin suuren työn takana:) itsellä kuitenkin vasta ensimmäinen siirtoon asti päässyt kerta, joten yritän sen vuoksi ajatella realistisesti eli pitää vaaleanpunaiset tai siniset haaveet kurissa.

hautomo: samoissa mennään, päivä kerrallaan paras tapa kai ajatella nyt. minulla ei ole ilmestynyt mitään oireita ja siksi negafiilis.

sannuliinu: onnea plussasta. hienoa että plussarivi vahvistuu.

kaarne: ei ole tietoa miten oikeasti vaikuttaa, mutta minullakin oli flunssa ja mahatauti päällä hoidon aikaan ja lääkekuurikin, mutta tulos oli kuitenkin parempi kuin viimeksi. eli ei ainakaan ihan pilalle sen vuoksi mene. lääkäri sanoi että parempi syödä antibiottikuuri kuin olla hoitamatta itseä hoidon aikana.

mariq, onnea siirrosta ja hyvästä tuloksesta.

tammusta: minulla siirsi aikoinaan luget kk alkamista, mutta tuhrutti kyllä läpi aika heti. alkoivat sitteen kunnolla kun lopetti käytön. minulla kokeiltiin aikoinaan luteaalivaiheen pidentämiseen clomien kanssa lugeja, ennen kuin tiedettiin munatorvien tukkeutumisesta.
 
Viimeksi muokattu:
Heippa,

oon ollu taustalla, lueskellut kyllä paljon, mutta edellisen negan jälkeen (kuudes siirto) en oo jaksanut enkä osannut osallistua keskusteluun.

Hienoa, että ollaan saatu plussia ketjuun:). Tosi isot onnittelut Susirouva ja Sannuliinu :). Niin vaan se oireettomuus voi olla ihan hyväkin juttu. Kävitkö Susirouva jo verikokeessa?

Ja Sintulle iso lohtuhalaus ja pahottelut!! Ihan tosi ikävää!!!

Tammuska, kyselit siitä, että voivatko luget pitää vuodon poissa.. mulla on joissain hotiokierroissa pitänyt luget vuodon pois, josksu on tihkutellu läpi. Lääkkeettömissä PAS hoidoissa, kuh lugejen määrä on ollu pieni (1kpl/ilta ja 1kpl/aamu) on tullu joskus läpi. Nyt, kun seuraava PAS tehään lääkkeelliseen kiertoon, jossa lugejen määrä on suurempi, sano lääkäri ihan erikseen ,että vuoto saattaa hyvinkin pysyä poissa lugejen takia. Ja samalla varotti, että kun lugejen määrä on isompi, saattavat ne saada myös aikaan oireita. Eli joo, luget voi hyvinkin pitää vuodon poissa.

Batinkalle pahottelut negasta. Kerroit, että syy kiinnittymättömyyteen ois selvinnyt.. toivottavasti löytynyt syy on sellainen, jolle voi tehdä jotain, mikäli on, niin, sittenhän tieto on loistava! Siis että löytyi selitys! Vai?

Mariq, onnea piinailuun!! Ja Kebri82, onnea jatsemppiä huomiseen siirtoon! Tsemppiä myös muille piinailijoille ja piinalua odottaville! Saataispa me kaikki tänä vuonna se kauan odotettu plussa!

ON: Tuun toivottavasti ihan pian seuraksenne piinailemaan.. lääkkeelliseen kiertoon tosiaan pas tulossa, siirtopäivä lukittiin eilen lääkärikäynnillä torstaiksi 2.2. Meillä on siellä 2 kaveria pakkasessa, toivottavasti selviävät sulatuksesta! Fiilikset on tällä hetkellä aika matalalla ja toivoa vaikea löytää, kun tuntuu, ettei muhun mikään tartu.. mutta ehkä sitä toivoa taas jostain löytyy.

Ja hei Mörkötys, kiitos osanotoista, lämmittävät mieltä:). Miten siellä etenee?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
Onnea Sannuliinu!! Kaikille nyt vaan paljon lisää uskoa että jokainen saa sen kauan toivotun plussan!!!

Tulin nyt vaan nopeasti kertomaan (olen töissä), että hcg arvot olivat lähes 400, ja yli 50 piti olla. Eli hyvä juttu! Jos kaikki nyt menee hyvin, niin eka ultra on helmikuun lopussa.

Kiitos kaikille onnitteluista :heart:!

Kaarne himuisen hyvä saldo, voihan niistä olla vaikka kuinka monta hyvää.
Pidetään peukkuja!!

Ihan hirmuisen paljon onnea matkaan kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja johkunen
Heipsan! :)

Minut saisi myös lisäillä piinailioihin :)
Meillä kolme blastokystaa pakkasessa ja tänään siirrettiin yksi joka oli selvinnyt 80%sti(?) Kaksi jäi siis vielä pakkaseen.. Osaakos joku sanoa, että onko toi 80% sitten hyvä vai huono juttu?

Paljon onnea plussanneille :flower: ja suuret pahoittelut Sintulle :hug:
 
susirouva:eek:nnea kovasti
tammuska:mulla ei luget pidä vuotoa poissa...tai mulla progesterone, mut sama juttu

muuten tuli mieleen , että toi luge/proge susotukset muuttuneet siltäosin, että ennen piti maata sen laiton jälkeen noin 30min.nyt ei tarvi :)
pp1 ja menkkakipuaa
 
Susirouva: onpa hienot hcg arvot! eikohan tama nyt ollut tassa sun osasta ja voit siirtya odottajien puolelle. Sina olet ollut koko ajan tosi positiivinen ja tukenut kaikkia muita ja tuonut tietoa tahan ketjuun ja pettymyksista huolimatta ajatellut aina muita eika vain itseasi. Ansaitset kylla niin taman plussan!

Ja just kun ma itse valitin et koskaan ei kukaan plussaa ja kaikki vaan pettyy, ni johan on kaks plussaa tanne palstalle tullut. Ehka mun pitas koko ajan valittaa!!! Jos se vaik auttaisi? :LOL:

Mulla muutes IVF kierron ja progesteroni piikkien lopetuksen jalkeen meni yli viikko ennen ku menkat alko, eli se on nakojaan yksilollista pitaako noi laakkeet menkat poissa vai ei.

Kaksi yota viela omaan veritestiin.... pelottaaa.....
 
  • Tykkää
Reactions: Susirouva
ON. Odottelen torstain punktiota ja makaan kuumeessa kotona. Onko jollakulla tietoa, miten flunssa mahdollisesti vaikuttaa hoitoon? On kyllä niin huono tuuri, kun juuri nyt iski flunssa päälle, vaikka oon yleensä tosi harvoin kipeenä. Grr.
Kaarne, toi vois olla mun suusta (jälleen kerran:D) Mullakin on siis punktio torstaina ja oon ollu kunnon kuumeessa ja flunssassa, vaikka yleensä en ikinä sairasta. Ainakin kuume huonontaa kyllä onnistumistodennäköisyyksiä, flunssasta en oo niin varma. Mulla ainakin tauti onneks kyllä nyt hellittänyt. Toivottavasti säkin paranet pian! Ja tsemppiä punktioon!!

Susirouva: Mahtavaa!!! Onnea onnea onnea!!:heart::heart::attn:

Kebri: Onneksi saatiin sentään jotain, yhdenhän se vain vaatii kuten sanoit. Pidetään peukkuja!

Leonita ja sartsa, tsemppiä siirtoon ja piinailuun!

ON: Ei ihmeellisiä, maha kuralla odottelen punktiota, torstaina kohtalon kello kumajaa :kieh: Aika tukala olo rupeaa näiden munisten kanssa olemaan, jotenkin tekis mieli tukea vatsaa kävellessä, on semmoinen please don´t pop - fiilis koko ajan. Parin tunnin päästä Pregnyl ja lääkkeet onkin sit siinä punktioon asti.
 
Kerib huh mikä punktiokokemus sulla oli! Paljon onnea siirtoon :)!

Tammuska luget kyllä siirtää mulla menkkojen alkamista.

Hautomo tulehan perässä! Ja kiitos :)!

Miles kiitos, lukema oli tosiaan 399,7. Eli ei ongelmia nyt ainakaan sen suhteen :).

Alexandria alkupiinailu on ehkä se pahin, kun aika m a t e l e e ...
Onnea piinailuun :)!

Talvitaika, muistuttelen, että minä ainakin oli täysin oireeton koko ajan. Sen puolesta ei kannata huolestua :).

Leonita kiitos, myös mua jäi kiinnostamaan Batinkan kiinnittymiset. Hyvä jos siihen osataan puuttua jollain tavalla. Jaksa vaan uskoa, kyllä suhunkin joku vielä kiinni jää :heart:.

Sartsa en osaa yhtään vastata tuohon 80%:suuteen, mutta onnea blastosiirrosta!! Niillä on hyvät onnistumisprosentit!

Kiitos mariq. Hassua tosiaan että ennen piti lepäillä lugejen kanssa. Mulla oli tällä kertaa lugejen tilalla Lutinukset. Ovat kolme kertaa kalliimpia, mutta pysyvät ehkä vähän paremmin. Eivät siis ehkä ihan siinä määrin valuta kun luget. Onnea piinapäiviin!!

Dreamer, tuli kyyneleet silmiin kauniista sanoistasi. Välillä olen kyllä ollut todella epätoivoinen (kysy vaikka mieheltäni :D). Itse olen nyt oman onnistumisen lomassa todella surullinen niiden puolesta ketkä eivät ole vielä onnistuneet. Himmentää kyllä "juhlia". Toivon niin kovasti että kaikki muutkin plussaa, ja toivon ettei kukaan luovuta, että jaksatte siihen plussaan asti!! Huh, jännittää nyt sunkin puolesta!! Meinaatko tehdä kotitestin ennen veritestiä?
 

Yhteistyössä