HOI Tampereen tulevat äidit!

Mä en taida kehdata osallistua noihin porukkatapaamisiin ollenkaan. Hölöttäisin ja häseltäsin aivan liikaa ja tapaamisen jälkeen miettisin miten epäselvästi sitä tulikaan selostettua kaikki maan ja taivaan välillä! Tai sellanen tunne mulle tuli kun jenniii90 sun kans viimeks tavattiin.
Eli parempi nolata yhdelle kerrallaan ittesä, kun koko porukalle.. ;D
 
Keskiviikko käy mullekin! :) Ja memmeli, toivottavasti ei musta johtunut, että sulle tuli sellanen tunne, koska oli tosi mukava jutella! Ja tosiaan ymmärrän, et noi isot tapaamiset on sellasia, ettei kaikki tykkää niihin osallistua. Ja jos haluat, niin voitais mun puolesta tavata vielä, mulle jäi ainakin kiva fiilis viime kerrasta :)
 
Juu, kyllä ton keskiviikon pitäis käydä mullekkin, ellen oo taas unohtanu jotain olennaista :D Ja memmmeli, mukaan vaan, musta tuntuu että oon itekki aikamoinen hölösuu joten et olis ainakaan sit yksin! :D Että sitä ei ainaskaa tarvi pelätä :)
 
ite oon kans kova puhuun.. joskus tuntuu ettei muut saa suun vuoroo, joten mukaan vaan :)

mut mites tuo paikka? sopiiko teille esim hatanpään valtatien neste poliisiaseman vieressä tai joku muu paikka mihin pääsis hyvin autolla? :)
 
Keskiviikko käy mullekin! :) Ja memmeli, toivottavasti ei musta johtunut, että sulle tuli sellanen tunne, koska oli tosi mukava jutella! Ja tosiaan ymmärrän, et noi isot tapaamiset on sellasia, ettei kaikki tykkää niihin osallistua. Ja jos haluat, niin voitais mun puolesta tavata vielä, mulle jäi ainakin kiva fiilis viime kerrasta :)
Ei tokikaan johtunut susta! Ehkä se oli vaan siitä, kun ihan ventovieras ja kai sitä jollakinlailla jännitti, niin jospa se jännitys sitten purkautu vaan sellasena epämääräsenä hölöttämisenä, enkä tajunnu toiselle antaa suunvuoroa ollenkaan, sori! :D
Mä jotenkin kaihdan noita isoja tapaamisia ihan sekin takia, että kun äitejä alkaa olla yli5 samalla tapaamisella ja jos tutustua haluaa, niin ei siinä kaikkiin pysty keskittyä tai jutella..
 
Memmeli ei haittaa yhtään! :) Ite oon vaan luonteeltani usein aika hiljanen vieraiden ihmisten seurassa ja sillon on ihan kiva et joku muu puhuu paljon, ettei tuu niitä kiusallisia hiljasia hetkiä :D Mut oon samaa mieltä myös siinä et isoissa porukoissa on vaikee tutustua kehenkään paremmin ja siks tykkään itekin tavata yhen kerrallaan. Ja kun en tosiaan osaa vaatia suunvuoroo aina itelleni niin jään usein kuuntelijan rooliin :)
 
Määki oon kyllä oikeesti semmonen hölösuu että musta ei pitäs jäädä mitään epäselväks.. :D Mutjoo, ohan toi totta et jos on miljoona ihmistä saman pöydän ääressä niin menee jutut aika kovaa ohi ja sit ei oikein tutustu kehenkään sillain kunnolla. Viimeks oli kyllä ihan kivaa kun jenniii oltiin jo nähty aiemmin kahden kesken ja laalaakin oli ollut jo kerran mukana jne, oli jo vähän rennompi fiilis :)

Jenniii, mites muuten, joko alkaa kohta tapahtuun? :D Mää oon jo ihan ressissä että huomenna on "meidän kuukausi" ;D Vaikka la onkin ihan loppukuusta, mut silti :D
 
se olis sit kuulkaas huomenna klo 18 jos reffit pidetään... eli pidetäänkö ne sie nesteellä?? mietin että pääsenhän mä hyvin koskikeskukseenki autolla jos sinne olis kivempi :) missä reffataan??
 
Ringaa, eipä täällä viä mitään oo tapahtumassa, supistuksia tulee paljon, mut nekin ihan normaaleja harjotussupistuksia. Huomenna on synnytystapaultra ja siellä näkee sitten neidin koon ja syntymäpainoarvion. :)

Tammikuu meni kyllä ihan mielettömän nopeesti! Varmaan sit nää viimeset neljä viikkookin menee. Toivottavasti pikkunen ei päätä kauheesti viivytellä, ei haluis joutua sinne maaliskuun puoleen väliin odottaan. Sen näkee sitten :D

Voisin kans ehkä huomenna tulla tapaamiseen, koskari vois olla hyvä paikka, mut missä siellä? Olisko Linkosuon kahvila?
 
Se on keskellä koko koskikeskusta, kyllä sä sen huomaat.. ;D
Mä en kyllä osaa sanoa lähdetäänkö neitin kanssa huomiselle tapaamiselle vaiko ei.. :/ Mä vähän epäilen, että tultais, mutta eihän sitä koskaan tiedä.. :)

jenniii90, mä jään sitten ajan kanssa vasta kuuntelijan rooliin, alussa toki höpötän juuri esim niiden kiusallisten tilanteiden takia.. ;D


Ai tosiaan, teidänkin lasketutajat senkun lähenee! Melkeen alkaa itteäkin jännittämään teidän puolesta, mulla kun on tuoreessa muistissa, miten niitä viimesiä viikkoja vietiin ja kuinka sitä odotti, että syntyis jo! :p
 
Jenniii, saas sit nähdä kumpi meistä pamahtaa ekana! :D Mullakin on torstaina se vika neuvolalääkäri ja sit viikon päästä taas TAYSilla ä-polille aika, pääsee taas kärryille tilanteesta :D Mullakin alkanu tuleen noita supistuksia enemmän, välillä enemmän ja vähemmän kipeitä. :D Mutta voipi olla ettei viä kuulu 1,5kk yhtään mitään, tosin mun puolesta sais olla ulkona 3viikon päästä tasan! :D Tai no, vaikka aiemminkin ku alkaa jo tuntuun että eipä sillä päivämäärällä oo väliä kunhan tulee äkkiä! :D

Mäki voin yrittää huomenna tonne tulla, en oo vaan viel ihan varma et mennäänkö ukon kanssa kirppikseltä metsästään pieniä vaatteita tolle pikkuherralle, et on sitte jotai mihin pukee se kun syntyy :D Mut ilmestyn sinne sit jos pääsen paikalle! =) Jennistä nyt ainakin sit tunnistan :)
 
Niin, saa nähdä kumpi pamahtaa :D Luulen kyllä vahvasti et yli mennään. Mies edelleen veikkaa 20.päivää ja kyllähän se mullekin sopii :) Mut mikä sattuu sopiin pikkuselle, sen näkee sit.

Mulla on musta pitkä takki päällä ainakin, ehkä mut siitä tunnistaa ja mahasta :) Ja ringaa meillä olis pojalle vaatteita, kun saatiin kaverilta, mut totesin et meillä on liikaa vaatteita jo nyt ja kun tosiaan on pojanvaatteita niin voin tuoda sulle.
 
Musta jotenkin tuntuu että tää ei mee välttämättä laskettuunkaan aikaan, mutta jotenkin mun epäilyt menee aina ihan väärään et synnyttelen varmaan joskus huhtikuussa sit loppujen lopuks.. :D Eivaa, ens viikolla alkaa semmoset hääräilyt kun alan vahaan lattioita yms, josko sais jotain edistystä edes :D Mutta vasta ens viikolla. :D

Ja jenniii, jos ne teillä ihan tarpeettomia on niin käy =) Voin kyl pistää sulle huomenna viel vaikka tekstaria, et pääsenkö tollon kuudeks koskariin kun jos en pääsekkään ettet turhaa niitä ainakaan sit huomenna kanna!! =)
 
Pahalta näyttää tämä mun ja tytön tuleminen, on niin kauheasti tuota pakkasta ja bussilla pitäis tulla.. :/ Eilen kun käytiin pihalla nokkaa näyttämässä, niin nyt jo huomas, ettei neitin posket oikeen tykänny.. :/
 
Eli kuudelta sitten tapaaminen! :) En kyllä viitti kauaa olla, koska huomenna täytyy mennä taas kouluun.

Ulkona on kyllä tosi kylmä! Tänään menin bussilla neuvolasta kotiin pari pysäkin väliä kun ei viittiny oikeen kävellen kylmässä mennä.

Ringaa, ne vaatteet on jotain 62-74 kokoo.. Katon viä tarkemmin, mitä annan :)
 
En oo vieläkään ihan sataprosenttisen varma et pääsenkö! Kun tosiaan tulikin tässä vähän juttua ja pitäs lähtee asioita hoitaan äitin kans illalla, tai siis kauppareissulle ja tommosia. Mut pistän vaik tosiaan jenniiille viestiä jos en tuu niin tiedätte sit, ettei tarvii mua odotella! =) Mut jos siis tuun, ni tuskin oon kans kauaa sit kun pitää sinne kaupoillekkin keritä tänään vielä :))
 
Onneksi ei tytön kanssa lähdetty, kun tänään on ollu vähemmän hyvä päivä ja itkua ja kitinää riittänyt koko illaksi.. :/ Lämmintä syliä ja maitoa, niin jospa tuo kohta nukahtais, vaikka väsyttäväähän tuommonen kitinä ja itkeminen varmasti onkin.. :/
Mites teidän tapaaminen?
 

Yhteistyössä