Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:38 Taivaanvuohi kirjoitti:Katjuska, painonvartijoiden ohjeethan on että kun lapsi on 4 kk niin silloin saa alkaa pisteilemään, 10 extra pistettä kun täysimettää ja 5 sitten kun lapsi saa muutekin kun rintaa.
Tästä on kanssa näköjään montaa eri tietoa.. Juuri kun sieltä asiaa itse tiedustelin, niin sanottiin että aloittaa voi vaikka heti synnytyksen jälkeen! Ei niissä imettäjän lisäohjeissakaan mitään aikarajaa mainita.Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 15:38 Taivaanvuohi kirjoitti:Katjuska, painonvartijoiden ohjeethan on että kun lapsi on 4 kk niin silloin saa alkaa pisteilemään, 10 extra pistettä kun täysimettää ja 5 sitten kun lapsi saa muutekin kun rintaa.
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2006 klo 13:32 vieras kirjoitti:Champion! Ei sais myydä noita eteenpäin...![]()