HOBBY HALL -tilaajat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilasin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tilasin

Vieras
eli jos tilaa laskulle, niin tuleeko sähköpostiin tieto kun ostokset on lähetetty??
tai jos laskulle ei jostain syystä saa tilattua niin tuleeko siitä ilmoitus postissa vai e-mailiin?
kiitos avusta :)

postitse varmaan tulee ilmoitus että tilaus ei onnistu laskulla(ainakin hm tekee niin)..

ja kun paketti on saapunut postiin niin siitä tulee tekstari puhelimeen(edellyttäen että ilmoitat numerosi).

mulla on ollu sinne tunnukset jo vuosia, en tosin oo tilannu sieltä pariin vuoteen laskulle.. ja vuos sit meni muun asian takia luottotiedot, niin aattelin että olisko se ilmoittanu tilausvaiheessa että ei onnistu laskulle..? jos ymmärsitte :D eli ainaki hyväksy mun tilauksen kirjautuneena laskulle..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla on ollu sinne tunnukset jo vuosia, en tosin oo tilannu sieltä pariin vuoteen laskulle.. ja vuos sit meni muun asian takia luottotiedot, niin aattelin että olisko se ilmoittanu tilausvaiheessa että ei onnistu laskulle..? jos ymmärsitte :D eli ainaki hyväksy mun tilauksen kirjautuneena laskulle..

Mä saanut 300e asti laskulle. Siitä ylös päin postiennakkona. Eikä ole tullut tilausvaiheessa ilmoitusta. Kirjeenä myöhemmin.

Yhteistyössä