Hmmm...Miksi kukaan ei suostunut eilen laita lapsille reikiä/korvakoruja?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Voi käydä niinkun kaverin likalle; oli jonkunaikaa yhdellä korviksella kun ei ntanukkaan laittaa toiseen =) . Kyllä se vähän sattuu, varsinkin jälkeenpäin tykyttelee.
Mä olin etsinyt sua eilen palstalla mä laitan sulle koht sms,mies nyt puhelimessa :D :hug:
Mä siivosin eilen |O Tänään sisko tulee pitämään KotiGastronomi kutsuja. Ja illalla katottiin lasten kanssa leffa.
 
lävistämällä sattuu vähemmän.tai ainakin minulla sattui.
kyllä meilläkin tyttö haluaisi korvikset mutta on kelvannut tarrakorvikset ja ne nipsukorvikset,reikiä ei saa vielä moneen vuoteen. mut toki kukin tyylillään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Sano tytölles et oottaa kouluikään (ehtii ne sittenki) ja ostakaa sellasia oikeen näkösiä klipsukorviksia kasapäin kirppikseltä et voi niillä leikkiä. Turun manhattanin kirppikseltä varmaan löytyis.
en mä kirpikseltä kiitos,mutta missä niitä klipsia muuten myydään?Mä olin jo etsinyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ystäväni ei Turusta löytänyt liikettä joka olisi vauvalleen laittanut, kävi Salossa. Raisiossa on hyvä liike, josta kannataa kysyä, eikä maksa kuin 5? =)
ootko kysyny Raisiosta??
En ole?Missä se on?Onko se hyvää liike ja suomalainen? =)
On hyvä ja suomalainen. Se on siel Tasalan aukiolla, takana, parkkipaikkojen puolel.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmali:
Mä en oikeestaan yhtään ihmettele ettei sen nuoremmalle laiteta..Harva pieni lapsi HALUAA itse ne korvikset..ja vaikka haluaiskin niin ei se ole tuon ikäisen juttu,ottakoot sitten kun itse osaa päättää enemmän asioistaan.Vähän sama juttu tuo minihame..En minihamettakaan pukisi pienelle lapselle.
hän laita muuten joka päivä vain minihametta ja hän itse tykkä :D tokalle mä laitan itse minihame
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Ystäväni ei Turusta löytänyt liikettä joka olisi vauvalleen laittanut, kävi Salossa. Raisiossa on hyvä liike, josta kannataa kysyä, eikä maksa kuin 5? =)
ootko kysyny Raisiosta??
En ole?Missä se on?Onko se hyvää liike ja suomalainen? =)
On hyvä ja suomalainen. Se on siel Tasalan aukiolla, takana, parkkipaikkojen puolel.
Kiitos! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä ostin Glitteristä Myllyn yläkerrasta sellasia megneetti nappeja. Toisellapuolella pieni kivi ja taakse tulee magneetti. Näyttää ihan läpipistetyiltä napeilta.
Mä olin Glitterissa katsonut ja ei ollut,mutta mä kysyn tai mennään tänään Raisioon ,kysyn lapselta vielä haluako hän tai mielummin ostetaan mitä ei sattu :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Sano tytölles et oottaa kouluikään (ehtii ne sittenki) ja ostakaa sellasia oikeen näkösiä klipsukorviksia kasapäin kirppikseltä et voi niillä leikkiä. Turun manhattanin kirppikseltä varmaan löytyis.
en mä kirpikseltä kiitos,mutta missä niitä klipsia muuten myydään?Mä olin jo etsinyt
en mä oo niitä muualla nähdy....tais olla vähä sellanen 80luvun juttu, siis ne klipsit....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä ostin Glitteristä Myllyn yläkerrasta sellasia megneetti nappeja. Toisellapuolella pieni kivi ja taakse tulee magneetti. Näyttää ihan läpipistetyiltä napeilta.
Mä olin Glitterissa katsonut ja ei ollut,mutta mä kysyn tai mennään tänään Raisioon ,kysyn lapselta vielä haluako hän tai mielummin ostetaan mitä ei sattu :/
Etkö sä päätä, eikä se lapsi?? :eek:

No joo, mä olen luvannut tytölle korvakorut eskarilahjaksi, jos se yhä sillon niitä haluaa. Ekan kerran halusi vuosi sitten, ja sillon mä sanoin että mietitäämn vuosi. Ja kyllä on mietittykin, oikein olan takaa. Joten nyt syksyllä ne tulee saamaan, jos yhä on sitä mieltä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä ostin Glitteristä Myllyn yläkerrasta sellasia megneetti nappeja. Toisellapuolella pieni kivi ja taakse tulee magneetti. Näyttää ihan läpipistetyiltä napeilta.
Mä olin Glitterissa katsonut ja ei ollut,mutta mä kysyn tai mennään tänään Raisioon ,kysyn lapselta vielä haluako hän tai mielummin ostetaan mitä ei sattu :/
Etkö sä päätä, eikä se lapsi?? :eek:

No joo, mä olen luvannut tytölle korvakorut eskarilahjaksi, jos se yhä sillon niitä haluaa. Ekan kerran halusi vuosi sitten, ja sillon mä sanoin että mietitäämn vuosi. Ja kyllä on mietittykin, oikein olan takaa. Joten nyt syksyllä ne tulee saamaan, jos yhä on sitä mieltä.
Joskus vaan päätän jos hän esim.syö makea liika,pakko sanoa ei enää :D
Mutta vaatet hän ostaa itse mä annan rahaa myös hänelle,hänellä on oma lompakko/laukku,paitsi toki käydään yhdessä,hän tykkä ja se on pääasia B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä ostin Glitteristä Myllyn yläkerrasta sellasia megneetti nappeja. Toisellapuolella pieni kivi ja taakse tulee magneetti. Näyttää ihan läpipistetyiltä napeilta.
Mä olin Glitterissa katsonut ja ei ollut,mutta mä kysyn tai mennään tänään Raisioon ,kysyn lapselta vielä haluako hän tai mielummin ostetaan mitä ei sattu :/
Etkö sä päätä, eikä se lapsi?? :eek:

No joo, mä olen luvannut tytölle korvakorut eskarilahjaksi, jos se yhä sillon niitä haluaa. Ekan kerran halusi vuosi sitten, ja sillon mä sanoin että mietitäämn vuosi. Ja kyllä on mietittykin, oikein olan takaa. Joten nyt syksyllä ne tulee saamaan, jos yhä on sitä mieltä.
Joskus vaan päätän jos hän esim.syö makea liika,pakko sanoa ei enää :D
Mutta vaatet hän ostaa itse mä annan rahaa myös hänelle,hänellä on oma lompakko/laukku,paitsi toki käydään yhdessä,hän tykkä ja se on pääasia B)


:eek: Huhhuh
 
vieras
kyllä minä laitan tytölleni korvareiät heti kun ne haluaa. olen itse saanut korvikset 2-vuotiaana ja todellakin itse halusin ne! ja selvennykseksi vielä, että puhuin ihan kaikien jo 1v 9kk ikäisenä, eli olen osannut sanoa mitä haluan. korvikset on kauniit tytöillä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kyllä minä laitan tytölleni korvareiät heti kun ne haluaa. olen itse saanut korvikset 2-vuotiaana ja todellakin itse halusin ne! ja selvennykseksi vielä, että puhuin ihan kaikien jo 1v 9kk ikäisenä, eli olen osannut sanoa mitä haluan. korvikset on kauniit tytöillä :)
niinpä!Olen myös siitä mieltä että vaikka jos lapsi joskus tulevaisuudessa halua lävistystä,niin sekin ole hyvää vaan,mennään jopa yhdessä,äitikin halua :p
 

Yhteistyössä