Hitto mikä pässi liikenteessä!!

  • Viestiketjun aloittaja just jåå
  • Ensimmäinen viesti
NeitoVaan
Täällä on nyt annettu vaihtoehdoiksi, että joko vauhtia pudottamalla annetaan tilaa tai vauhtia kiihdyttämällä.

Ja kappas...Kyllä takana olevalla menee taatusti siinä jos missä hermo, että vauhti pudotetaan vaikka 120 tiellä sataseen.

Ja se toinen vaihtoehto taas..On YLINOPEUTTA!! Jolloin tekin sorrutte laittomuuksiin ja vieläpä vakavempaan sellaiseen.

Pistän pääni pantiksi, että poliisi sakottaa ennemmin ylinopeudesta kuin sujuvasti kaistan vaihdosta ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Nimenomaan!!
Kyllä takana olevalla menee taatusti enemmän hermo siihen, että edessä ajava himmailee ja pudottaa vauhtia, jotta liittyvät pääsevät kaistalle, kuin siihen, että edessä ajava sujuvasti vaan vaihtaa kaistaa.
Sinun tapauksessa niiltä vasenta kaistaa ajavilta menee hermot sinun kaistanvaihtoon.
No enhän minä sitä kaistaa vaihda alinopeudella! Kaistan vaihdosta ei ole mitään haittaa jos sen tekee edelleen sujuvasti ja muun virran mukana.
Millä nopeudella yleensä ajat motarilla?
 
NeitoVaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Täällä on nyt annettu vaihtoehdoiksi, että joko vauhtia pudottamalla annetaan tilaa tai vauhtia kiihdyttämällä.

Ja kappas...Kyllä takana olevalla menee taatusti siinä jos missä hermo, että vauhti pudotetaan vaikka 120 tiellä sataseen.

Ja se toinen vaihtoehto taas..On YLINOPEUTTA!! Jolloin tekin sorrutte laittomuuksiin ja vieläpä vakavempaan sellaiseen.

Pistän pääni pantiksi, että poliisi sakottaa ennemmin ylinopeudesta kuin sujuvasti kaistan vaihdosta ;)
Elikkä: opetelkaa liittymään motarin liikennevirtaan oikein. Ei se ole vaarallista nostaa nopeutta 120 km/h vaikka se kiihdytyskaista niin pelottavasti päättyy :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
Jos sä vedät liinat kiinni etuajo-oikeutetulla tiellä pelkästä kohteliaisuudesta niin saat sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
MINÄ! Minä teen juuri niinkuin MINÄ tahdon! Jos motarille tulee joku niin MINÄ painan kaasua! Odottakoon, mokoma! Jarruttakoon! MINÄ menen nyt! Sillä on se kolmio, sen pitää odottaa! MINÄ menen nyt!
Just niin. Niin niihin liikennesääntöihin on kirjoitettu ja niitä pitäis palstan pikkurouvienkin noudattaa liikenneturvallisuuden takia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Täällä on nyt annettu vaihtoehdoiksi, että joko vauhtia pudottamalla annetaan tilaa tai vauhtia kiihdyttämällä.

Ja kappas...Kyllä takana olevalla menee taatusti siinä jos missä hermo, että vauhti pudotetaan vaikka 120 tiellä sataseen.

Ja se toinen vaihtoehto taas..On YLINOPEUTTA!! Jolloin tekin sorrutte laittomuuksiin ja vieläpä vakavempaan sellaiseen.

Pistän pääni pantiksi, että poliisi sakottaa ennemmin ylinopeudesta kuin sujuvasti kaistan vaihdosta ;)
Elikkä: opetelkaa liittymään motarin liikennevirtaan oikein. Ei se ole vaarallista nostaa nopeutta 120 km/h vaikka se kiihdytyskaista niin pelottavasti päättyy :D
Heh heh, ensiksi nostat nopeuden 120 ,sitten painatkin jo jarrua ettet rysähdä sen satasta ajavan perään, ja tietty sun takanas ajava jarruttaa, ja sen takana, ja sen takana.........vai lähtiskö joku vasemmalle kaistalle?????
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Täällä on nyt annettu vaihtoehdoiksi, että joko vauhtia pudottamalla annetaan tilaa tai vauhtia kiihdyttämällä.

Ja kappas...Kyllä takana olevalla menee taatusti siinä jos missä hermo, että vauhti pudotetaan vaikka 120 tiellä sataseen.

Ja se toinen vaihtoehto taas..On YLINOPEUTTA!! Jolloin tekin sorrutte laittomuuksiin ja vieläpä vakavempaan sellaiseen.

Pistän pääni pantiksi, että poliisi sakottaa ennemmin ylinopeudesta kuin sujuvasti kaistan vaihdosta ;)
Elikkä: opetelkaa liittymään motarin liikennevirtaan oikein. Ei se ole vaarallista nostaa nopeutta 120 km/h vaikka se kiihdytyskaista niin pelottavasti päättyy :D
Heh heh, ensiksi nostat nopeuden 120 ,sitten painatkin jo jarrua ettet rysähdä sen satasta ajavan perään, ja tietty sun takanas ajava jarruttaa, ja sen takana, ja sen takana.........vai lähtiskö joku vasemmalle kaistalle?????
Sulla ei homma ole hanskassa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
Jos sä vedät liinat kiinni etuajo-oikeutetulla tiellä pelkästä kohteliaisuudesta niin saat sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
millastas vauhtia sä tuolla vetelet jos sun käsitys pysähtymisestä on vain että se on aina sarjaa "liinat kiinni". ja onko se kohteliaisuus pysähtelyä, että pysähdytään ennen suojateitä jos siihen on jalankulkija menossa tms ?
 
NeitoVaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
Jos sä vedät liinat kiinni etuajo-oikeutetulla tiellä pelkästä kohteliaisuudesta niin saat sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Ai, että saan sakot kun päästän jalankulkijoita!? :D :D Tuskinpa vaan.
Tässä taas näkee syyn miksi Suomessa 10% kuskeista päästää jalankulkijat suojatiellä. Lukekaa uusiksi, että miksi se on SUOJATIE.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
joo mut joskus käy niin että kiihdytyskaistalla ajava ja motarilla ajava sattuvat vierekkäin; molemmilla sama nopeus. Pitäisikö sen kiihdytyskaistailijan sitten hidastaa että pääsis liittymään- vai motarilla jo ajavan antaa tilaa jotta liikennevirta jatkuis samassa syklissä?
Mitäs luulet?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Ja koska jotain nyt kauheesti kiinnostaa tietää, että mitä nopeutta ajan, niin motarilla jossa on 120 nopeusrajoitus ajan 125-130km/h.
Mitä sä siellä oikealla kaistalla sitten teet? Mainitsemaasi nopeutta ei pysty ylläpitämään motarilla kuin vasemmalla kaistalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no ei sitten:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Täällä on nyt annettu vaihtoehdoiksi, että joko vauhtia pudottamalla annetaan tilaa tai vauhtia kiihdyttämällä.

Ja kappas...Kyllä takana olevalla menee taatusti siinä jos missä hermo, että vauhti pudotetaan vaikka 120 tiellä sataseen.

Ja se toinen vaihtoehto taas..On YLINOPEUTTA!! Jolloin tekin sorrutte laittomuuksiin ja vieläpä vakavempaan sellaiseen.

Pistän pääni pantiksi, että poliisi sakottaa ennemmin ylinopeudesta kuin sujuvasti kaistan vaihdosta ;)
Elikkä: opetelkaa liittymään motarin liikennevirtaan oikein. Ei se ole vaarallista nostaa nopeutta 120 km/h vaikka se kiihdytyskaista niin pelottavasti päättyy :D
Heh heh, ensiksi nostat nopeuden 120 ,sitten painatkin jo jarrua ettet rysähdä sen satasta ajavan perään, ja tietty sun takanas ajava jarruttaa, ja sen takana, ja sen takana.........vai lähtiskö joku vasemmalle kaistalle?????
Sulla ei homma ole hanskassa :D
no voisitko sitten selventää. Eli esim. jos ei ole ne kesänopeudet käytössä- eli saat ajaa siis satasta. No ,sitten kiihdyttelet siihen 120 saakka ja liityt satasta ajavien virtaan. No mitähän sitten tapahtuu?
 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Täysi peesi!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
Jos sä vedät liinat kiinni etuajo-oikeutetulla tiellä pelkästä kohteliaisuudesta niin saat sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
millastas vauhtia sä tuolla vetelet jos sun käsitys pysähtymisestä on vain että se on aina sarjaa "liinat kiinni". ja onko se kohteliaisuus pysähtelyä, että pysähdytään ennen suojateitä jos siihen on jalankulkija menossa tms ?
Opettele lukemaan ja ajamaan.

"Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan."
 
NeitoVaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Ja koska jotain nyt kauheesti kiinnostaa tietää, että mitä nopeutta ajan, niin motarilla jossa on 120 nopeusrajoitus ajan 125-130km/h.
Mitä sä siellä oikealla kaistalla sitten teet? Mainitsemaasi nopeutta ei pysty ylläpitämään motarilla kuin vasemmalla kaistalla.
No sitten taas riippuu siitä, että ajaako ruuhkassa vai ei.
 
Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Opettele lukemaan ja ajamaan.

"Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan."
Niin ruuhka-aikaan, ei siihen liinoja tarvita.
 
blond
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Täysi peesi!
Jep, jätetään vaan kaikki noudattamatta liikennesääntöjä niin hyvin sujuu.
Säännöt on tehty rikottaviksi vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitoVaan:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Neito lakia rikkoen kumartaa yhteen suuntaan ja pyllistää toiseen.
Sellaista se on. Minulle opetettiin jo autokoulussa, että vaikka nopeusrajoitus olisi esim. 60 km/h, ruuhka-aikaan kannattaa ajaa liikennevirran nopeuden mukaan. Eli jos muut ajavat 70 km/h, yksi vaarantaa liikenteen jos itsepäisesti hidastelee, vaikka se kuinka olisikin lain kirjaimen mukaista.

Eli joustavuus on se tärkein asia liikenteessä, ei jokaikisen lakipykälän pilkulleen noudattaminen.
Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan. Sekin opetettiin autokoulussa (liittyy siihen vetoketjuperiaatteeseen). Se on joustavuutta.
Tuostahan se vasta peräänajoja syntyy kun etuajo-oikeutetulla kadulla vedetään risteyksen kohdalla liinat kiinni.

Uittu mitä tampioita liikenteessä on...
Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
Jos sä vedät liinat kiinni etuajo-oikeutetulla tiellä pelkästä kohteliaisuudesta niin saat sakot liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
millastas vauhtia sä tuolla vetelet jos sun käsitys pysähtymisestä on vain että se on aina sarjaa "liinat kiinni". ja onko se kohteliaisuus pysähtelyä, että pysähdytään ennen suojateitä jos siihen on jalankulkija menossa tms ?
Opettele lukemaan ja ajamaan.

"Ja tuli vielä sekin esimerkki mieleen, että jos kaupungissa ruuhka-aikaan on poikkikadulla pitkä jono kolmion takana odottamassa, sieltäkin voi välillä päästää pari autoa tulemaan, vaikkei lain mukaan tarvitsekaan."
opettele itse lukemaan ja katsomaantarkemmin äläkä skippaa ohitse kommentteja ,kuten tätä :

Ja mitähän varten se turvaväli onkaan!??
Useimmiten näillä etuajo-oikeutetulla tiellä on myös SUOJATEITÄ!! Jolloin ihan jo jalankulkijoiden takia pysähdellään.
Tosiaan..Siinä on taas yks tampio liikenteessä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Se nyt vaan on sen liittymästä tulevan velvollisuus varmistua sujuvasta ja turvallisesta liittymisestä moottoritielle. Nyt nämä ääliöt kaistanvaihtajat aiheuttavat haitariliikettä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Se nyt vaan on sen liittymästä tulevan velvollisuus varmistua sujuvasta ja turvallisesta liittymisestä moottoritielle. Nyt nämä ääliöt kaistanvaihtajat aiheuttavat haitariliikettä.
millä helvetin tavalla siihen tulee haitaria tai muutakaan soitinta jos vaihtaa tyhjälle vasemmalle kaistalle tilanteessa ? ? ?
 
Neitovaan
Alkuperäinen kirjoittaja blond:
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Täysi peesi!
Jep, jätetään vaan kaikki noudattamatta liikennesääntöjä niin hyvin sujuu.
Säännöt on tehty rikottaviksi vai?
Tämä sääntö kun muutettaisiin kuten muualla Euroopassa on, niin liikenne tosiaan sujuisi hyvin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jassåå:
No kyllä se vain niin on, että itse kun päivittäin motarilla ajan työmatkan takia, niin tapana on, että kun siinä kerran kaksi kaistaa on, että liikenteen sekaan tulevaa väistetään viereiselle kaistalle, jos se on mahdollista. Teidänlaisenne ääliöt sen liikenteen vasta vaarantaa kun ette mahdollista sujuvaa tielle liittymistä.
Se nyt vaan on sen liittymästä tulevan velvollisuus varmistua sujuvasta ja turvallisesta liittymisestä moottoritielle. Nyt nämä ääliöt kaistanvaihtajat aiheuttavat haitariliikettä.
no ne ääliöt on vissiin AINOITA motarilla jotka sitä sun haitarias aiheuttaa, siellähän ei koskaan kukaan muu esim. poukkoile vas-oik-oik-vasemmalle kun vaan ja ainuusti nää ääliöt?

Et oo viel selventänyt sitä mun edellistä ihmettelyä, koskien rajoituksia ja sun ehdottamaa nopeuden nostamista....
 

Yhteistyössä