Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
:xmas:
Jos oli hyvä niin sama, jos huono niin uus![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Jos oli hyvä niin sama, jos huono niin uus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sallimunnauraa:Alkuperäinen kirjoittaja voi luoja:Et osaa lukea ihmisiä kyllä paskankaan vertaa.
No tää pitää kyllä täysin paikkansa mitä täältä palstalta oon saanu lukea ja hoitoalalle on tulemassa...BBBUUUAAAHHHAAAHHHH![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Juu tuohan onkin varma keino, sitähän tullaankin noin vain paksuksi.Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei siinä ole mitään typerää, oli niitä lapsia sitten 0 tai 10 voi surra sitä ettei lapsia ole tullut niin paljon kuin on haaveillut. Oletko koskaan ajatellut keinohedelmöitystä?
Ei mulla yksin ole varaa keinohedelmöitykseen.
Ai niin joo, unohdin kokonaan koko hintapolitiikan. Paljokohan sellainen mahtais kustantaa?
En mä tiedä, mutta tuskin se kovin halpaa on?
Baarista pokaat jonkun ukon ja annat sen poksauttaa sut paksuksi. Saat vielä elarit kaupan päälle.
Juu tuohan onkin varma keino, sitähän tullaankin noin vain paksuksi.Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Juu tuohan onkin varma keino, sitähän tullaankin noin vain paksuksi.Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Vaikka viimekerralla ei onnistunu raskautuminen vaik olitte ilman ehkäsyä sillai, niin seuraaval kerral voi tärpätä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mähän olen baarissa töissä, että voisin siinä työn ohessa valkata jonkun. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mähän olen baarissa töissä, että voisin siinä työn ohessa valkata jonkun. :xmas:
Raivaa siivouskomeroon tilaa pikaiselle pystypanolle![]()
Ja ei tartte olla ovis, pitäähän sitä harjoitella säännöllisesti hyvin, harjoitushan se tekee mesarin :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:voi v-tun ikenet millaisia ääliöitä tähänkin ketjuun taas on ilmaantunut... :kieh:
ei tarvitse kun ap: n nikki vaan ilmaantua näkyviin palstalle niin jo on rämpyttäjät vauhdissa, oli aihe sitten mikä hyvänsä...
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:voi v-tun ikenet millaisia ääliöitä tähänkin ketjuun taas on ilmaantunut... :kieh:
ei tarvitse kun ap: n nikki vaan ilmaantua näkyviin palstalle niin jo on rämpyttäjät vauhdissa, oli aihe sitten mikä hyvänsä...
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Juu tuohan onkin varma keino, sitähän tullaankin noin vain paksuksi.Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Vaikka viimekerralla ei onnistunu raskautuminen vaik olitte ilman ehkäsyä sillai, niin seuraaval kerral voi tärpätä.
Pitää vain ajoottaa oviksen mukaan baariin meno.Mähän olen baarissa töissä, että voisin siinä työn ohessa valkata jonkun. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja juu-uh:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja d:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Juu tuohan onkin varma keino, sitähän tullaankin noin vain paksuksi.Tuonhan voisi joutua toistamaan usiemman kerran, pitääkö pokata aina sama mies vai saako vaihtaa?
Pitää vain ajoottaa oviksen mukaan baariin meno.Mähän olen baarissa töissä, että voisin siinä työn ohessa valkata jonkun. :xmas:
Tai sit kattoo ja valkata vaa sellain joka huolis sut....