Hitto kun ihmisen pitää olla tyhmä ja itkiä tälläästä

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Mä en vain voi mitään sille, että mä pelkään etten saa lisää lapsia. Täällä nyt olen kyylelsilmin kun asiaa ajattelen.

Joo mulla on yksi lapsi ja saan olla hänestä onnellinen, se ei kuitenkaan poista sitä kaipuuta, että edes yksi lapsi pitääs saada lisää. Ne jotka on mulle sanonut, että onhan sulla yksi lapsi, ovat itte saaneet vähintään kaksi lasta.

Eräs kolmen lapsen äiti sanoi mulle, että hyi ajattele että sun pitääs taas lähtiä siihen vaipparumbaan jne. Tuo satutti aika helvetin paljon, mutta pidin suuni kiinni. Ei tainnut edes tuo ihminen tajuta, että satutti mua.

Mä voin kyllä tulla raskaaksi, mutta ilman miestä on vaikia saada lasta. Mä olen nyt 30v. ja alkaa vissiin valua hiekkaan mun haaveet.

:|

Ei siinä ole mitään typerää, oli niitä lapsia sitten 0 tai 10 voi surra sitä ettei lapsia ole tullut niin paljon kuin on haaveillut. Oletko koskaan ajatellut keinohedelmöitystä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei siinä ole mitään typerää, oli niitä lapsia sitten 0 tai 10 voi surra sitä ettei lapsia ole tullut niin paljon kuin on haaveillut. Oletko koskaan ajatellut keinohedelmöitystä?

Ei mulla yksin ole varaa keinohedelmöitykseen.

Voi että kun sun on pitäny alkaa kirjottaa tolla murteella :/ tykkäsin ennen lukee ja kommentoida sun juttuja mut nyt ei viiti edes avata. Tökkii niin toi, kun ei ole sellaista aitoa.

Ymmärrän. Vaikka mulla on "jo" 2 lasta niin se ei silti poista sitä kolmannen lapsen kaipuuta. Vaikka lapset ovat ihan äärettömän rakkaita niin silti on ikään kuin tyhjä aukko jossain tuolla...sydämessä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmi:
Voi että kun sun on pitäny alkaa kirjottaa tolla murteella :/ tykkäsin ennen lukee ja kommentoida sun juttuja mut nyt ei viiti edes avata. Tökkii niin toi, kun ei ole sellaista aitoa.

:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ihan aidolta se mun korvaan kuulostaa. Itte oon e-pläinen, täällä on suuria eroja kuntien sisällä millaista murretta puhutaan.

mikähän murre kyseessä? ihan normi puhekieleltä toi minusta vaikuttaa..

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:

Ai niin joo, unohdin kokonaan koko hintapolitiikan. Paljokohan sellainen mahtais kustantaa?

Ai niin joo, unohdin kokonaan koko hintapolitiikan. Paljokohan sellainen mahtais kustantaa?

En mä tiedä, mutta tuskin se kovin halpaa on?

:hug: Vaikka mulla on liuta noita lapsia niin voin kyllä ymmärtää kaipuusi ja tuntea sen tuskan. Tiedän että sinusta tulisi loistava ja jaksava äiti vaikka olisit yksinkin ja olishan sulla yksi pikkuapulainen siellä =) Ota edes selvää niistä vaihtoehdoista saada lapsi yksin, onko adoptio mahdoton ajatus?

Mä en vain voi mitään sille, että mä pelkään etten saa lisää lapsia. Täällä nyt olen kyylelsilmin kun asiaa ajattelen.

Joo mulla on yksi lapsi ja saan olla hänestä onnellinen, se ei kuitenkaan poista sitä kaipuuta, että edes yksi lapsi pitääs saada lisää. Ne jotka on mulle sanonut, että onhan sulla yksi lapsi, ovat itte saaneet vähintään kaksi lasta.

Eräs kolmen lapsen äiti sanoi mulle, että hyi ajattele että sun pitääs taas lähtiä siihen vaipparumbaan jne. Tuo satutti aika helvetin paljon, mutta pidin suuni kiinni. Ei tainnut edes tuo ihminen tajuta, että satutti mua.

Mä voin kyllä tulla raskaaksi, mutta ilman miestä on vaikia saada lasta. Mä olen nyt 30v. ja alkaa vissiin valua hiekkaan mun haaveet.

:|

Mulla täsmälleen sama olo ja olen jo 43v. eikä miestä mailla halmeilla!! Nyyh..

(eiks se ookkaan tällaaaaaasta?)

Et sä tyhmä ole, ihan ymmärrettäväähän tuo sureminen on. Mutta hei, oot kuitenkin vasta kolkyt, älä vielä vaivu epätoivoon. Ehdit kyllä :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
:hug: Vaikka mulla on liuta noita lapsia niin voin kyllä ymmärtää kaipuusi ja tuntea sen tuskan. Tiedän että sinusta tulisi loistava ja jaksava äiti vaikka olisit yksinkin ja olishan sulla yksi pikkuapulainen siellä =) Ota edes selvää niistä vaihtoehdoista saada lapsi yksin, onko adoptio mahdoton ajatus?

Yksin oleva nainen joka on sairastanut syövän kaksi kertaa ei taida olla kovin varteenotettava vanhempi, jos adoptiolasta hakee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

Yksin oleva nainen joka on sairastanut syövän kaksi kertaa ei taida olla kovin varteenotettava vanhempi, jos adoptiolasta hakee.

Yksinhuoltajuus olis ongelma, syöpä ei. Miehen veli vaimoineen sai vuosi sitten adoptiolapsen Kiinasta, toki mutkia oli matkassa mut lopulta kiitos koitti. Niin ja miehen veljellä on ollut kaksi kertaa kivessyöpä ja molemmat kivekset on poistettu, viimeisimmästä syövästä on aikaa 5-vuotta.

No ei kai se parantunut syöpä ole este? :o Vai onko..? :(

Minusta syöpä on este adoptiolle...En ihan varma kyllä oo.

:hug:
Nuo tunteet satuttavat ja se kaipaus raastaa sisintä.
Saan kai vastata, vaikka olenkin kolmen lapsen äiti ( enkä halua kettuilla) mutta olen tullut äidiksi ensimmäisen kerran vasta lähemmäs 33- vuotiaana ja sitä ennen ehtinyt itkeä monet itkut ja läpikäydä pelot, jos en lapsia saisikaan.

Mutta elämä osasikin yllättää, toivottavasti se yllättää sinutkin. =) Ja 30v. ei ole vielä vanha B)

En mä tiedä, mutta tuskin se kovin hyväkään juttu on. Ja eiköhän ne ole ne avioparit jotka saa helpommin adoptoitua lapsia. Mä kyllä olisin valmis adoptoimaan jos siihen olisi mahdollisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:

Minusta syöpä on este adoptiolle...En ihan varma kyllä oo.

Ymmärtäisin jos se olis "päällä" tai parantumattomissa, mutta jos se on jo parantunut, niin onpa kurjaa että estää yhä :(

Alkuperäinen kirjoittaja niiloliina:

mikähän murre kyseessä? ihan normi puhekieleltä toi minusta vaikuttaa..

etelä-pohjanmaan murre.
Ja tuossa ei ollut mitään epäaitoa vaan ihan aitoa tekstiä. Sen huomaa siitä, etten meinannut edes tajuta tuota murretta ennen ku sä mainitsit siitä.

Yhteistyössä