Tässä tekniikka, minkä osaa varmaan kuka vain laittaa ja ei tarvi omistaa, kun pihdit.
Ite näit on vaikee väkertää omaan päähän, mut kaverin ku saa ne laittaan ni hintaa ei juuri tuu. Eli tekniikka on vähän kuin micr ring, mut hiuksia ei tarvi vetää koukulla renkaan läpi, mikä oli suht vaikeeta. Ite tilasin tältä myyjältä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=112959153
Oon ollu tyytyväinen. Mulla on ollu niin sinetti, liimasinetti, kuin teippipidennyskin ja kyl tää on tähän mennessä paras, ku nää voi tosiaan kotona laittaa ja ite saan sisareni laittaan nää aina ilmaseks
ja ku hoidan näit karvoja tosi silikoni pitosilla kaupan hoitoaineilla ja silkkitippojen tyylisillä silikoni tipoilla ni pysyvät ihan hyvässä kunnossa. Kampaamon hiukset ei oo ollu yhtään parempia, vaik aina väitetään et olis. Oon siis laittanu kampaamos kolme liimapidennystä ja niin vaan takkuuntuu nekin karvat ihan saman verran, ku nää huutonetin hiuksetkin. Oman hiusen verosia jatkeita ei vaan ole ja se on hyväksyttävä näköjään, mut ku jaksaa panostaa siihen hoitoon, (ei föönaile, ei käytä pahemmin muotoilutuotteita ja jaksaa laittaa joka pesun jälkeen hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja silikonitippoja ni kyl ne ihan käyttökelposina pysyy pitkään).
Tolla myyjäl oli vielä laiton pika opetusvideokin tos myynti-ilmotukses, et sieltä voi vilkasta miten homma toimii, ku sitä on vaikee kirjottamalla selittää. Ainoo mitä noitten kans voi oikeestaan mokata on se, et ei purista niitä renkaita pihdeillä tarpeeks tiukalle ja ne alkaa ihan heti valuun. Siks laitossa piti heti aina koittaa varovasti nyppästä sinettiä, et jos se pääs valuun ni piti puristaa vielä lisää kiinni sitä.
Sit ku niit tarvii nostaa ni rengas vaan puristetaan toisesta suunnasta auki ja sinetti irtoo. Renkaat vaihdetaan uusiin niitten alkujaan sineteissä olleiden siimojen avulla ja niin pidennys pysyy sopivalla korkeudella aina. Renkaita voi tilata ainakin näistä paikoista:
Rapuzel, Hairium ja DreamHair. Vierailijana en saa linkittää useita sivuja, mut noi voi etsiä helposti googlella ja ettiä sivuilta hiustenpidennys tarvikkeet ja sieltä ihan perus micro ring. DreamHairilla on sitten vielä silikoni pintaisia micro ringejä, jotka on tavallista rengasta hellempiä hiuksille ja ne ei tee sitten yhtään mitään pienintäkään vaurioo omiin hiuksiin, eikä kyl tee noi perus renkaatkaan (ei ainakaan mulla oo tehny), mut jos niitä perus renkaita pelkää ni on tuo silikoni vuorattukin vaihtoehto.