Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
huhhuh... Mun hiusten pidennys maksoi 300 e :) Nyt otin vain tuuhennoksen kun omat on jo niin pitkät ja maksoi vain 160 e edellisten irroituksineen :)
Missä laitatit?

www.headbanger.fi :) suosittelen lämpimästi!!
Viitsisikö sitä lähteä Helsinkiin ensin varaamaan aikaa, sitten otattamaan ne ja sitten vielä ehkä korjauttamaan, tai uudelleen kiinnitykseen/poistoon?

minävaan.
Suosittelen klipsipidennyksiä! :) Tekohiuksesta tehtyjä klipsipidennyksiä voi pitää jtn 2-3 kuukautta ja niitä ei tarvitse kuin pestä shamppoon ja hoitoaineen sekotuksella aina välillä. Ne otetaan yöks pois, mut klipsit ku on nii voi ihan ite laittaa takasi, eikä kestä kauaa. Mut, jos kiharat haluaa nii pitäis tehä lakalla. Tekohiuksia ku ovat, niin ei saa kuumentaa. Jos netistä tilaa, saa 29 eurolla sellasen satsin mis on viis eri osaa. En valitettavasti muista osotetta. Klipsipidennyksiä on kyll aidoilla hiuksillaki, mutta niistä ei oo mitään kokemusta.

anneli
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Aitohiusta voi tilata ihan itsekin enkkulasta, ei maksa paljon mitään
Nimenomaan! Osta ebaystä kolvi ja sinetit, niin voit itse tehdä pidennykset milloin haluat ja HALVALLA! Ohjeita tekemiseen youtubesta! Itse maksoin kolvista alle 20? rahteineen (suomessa yli 100?) Poisirrottamiseen riittää tavalliset parin euron pihdit anttilasta! Aivan turhaa maksaa järjettömiä hintoja kampaajalle, kun itse voi tehdä halvalla. Minkäänlaisia ongelmia ei ole ollut :)

h0hh
Mulla makso nelisen sataa. Hinnassa tosin vain itse tukka (60cm) kun tuttu kampaaja teki työn ilmaseks. Nyt puoli vuotta ollu päässä ja muistaakseni 3-5 tupsua irronnut. Kiinnityksenä joku liima (?). Ei tarvi kiinnitellä uudestaan eli tuon keväisen käynnin jälkeen en ole penniäkään itse pidennyksiin upottanut.

Kannattaan kuitenkin tutustua eri kiinnitys-vaihtoehtoihin. Yks kampaaja tekee tuota ja toinen toista, suosittelevat ja kehuvat mitä sattuu (asiakkaan omalla hiustyypilläkin ON väliä). Kalleinta ei ehkä kannata ottaa mutta mikäli haluaa pitkäkestoisemmat ja laadultaan OK:t, kannattaa sitä rahaakin vähän enempi kai pistää peliin. Näitä Intian roskasäkeistä kerättyjä tupsuja kun on täällä Suomessakin liikenteessä.

minä
minä olen monen vuoden aikana itse tehnyt itselleni hiustenpidennykset. muutama vuosi sitten parturikampaaja ystäväni minulle opetti tekniikan ja nykyisin teen itselleni, ystäville ja sukulaisille. kaikki ovat olleet erittäin tyytyväisiä ja hiuksista tulee todella upeita. minulla ei ole varaa pistää montaa sataa kampaamoihin joten teen kotona itse ja monet kampaajat ovat kehuneet työni jälkeä. :) joskus siis näinkin päin!

minä
niin ja juuri muutama päivä laitoin itselleni uutta pidennystä, hinnaksi tuli kaiken kaikkineen 95e :). kaveri otti juhliin synteettistä kuitua ja kaiken kaikkineen pidennyksiin meni 50e.

Minttu
EI kannata todellakaan ottaa pidennystä Headbangerssissä!!! Itse otin ompelutekniikalla. Joku harjoittelija teki letityksen ja paikan omistaja leikkasi. Olin ostanut lisäksi kaikki hoitotarvikkeet (hoitoaine, uv-suihke ja pidennysharja) kyseisestä liikkeestä. Hoidin pidennystä liikkeen neuvojen mukaan ja lisäksi surffasin netistä lisätietoja. Olin ulkomailla 2 kuukautta ja jouduin ottamaan pidennyksen vajaa kahden viikon päästä hiustenlaitosta pois. Ei mitään korvausta ja ei mene takuuseen ("olisi pitänyt tulla liikkeeseen aiemmin" (mites tulen, kun olen ulkomailla??) ja "et ole hoitanut pidennystäsi" - vakifraasi (en olisi pystynyt hoitamaan paremmin: hoidettu liikkeen neuvojen mukaan, liikkeen suosittelemilla tarvikkeilla), "jenkeissä enemmän klooria vedessä, josta syystä voi mennä huonoon kuntoon" (joopajoo, ehdin pestä hiukset ainoastaan kerran tuolla jenkkivedellä ja kerran suomivedellä).
Ottaa päähän ja tämä on viimeinen kerta kun otan pidennyksen. Eli älkää menkö Helsingissä Headbanger nimiseen paikkaan.

Polly
Halvimmat pidennykset saa tilaamalla itse hiukset kotiin esim. www.rapunzelofsweden.com/fi sieltä saa ainakin 100e:lla ihan riittävästi hiuksia. Ja sitten pyytää ammattilaisen laittamaan ne. Esim. itse laitan 40e:lla niin ei tule kovin kalliiksi. tulip106@suomi24.fi

Kotipidennys
Tässä tekniikka, minkä osaa varmaan kuka vain laittaa ja ei tarvi omistaa, kun pihdit. :) Ite näit on vaikee väkertää omaan päähän, mut kaverin ku saa ne laittaan ni hintaa ei juuri tuu. Eli tekniikka on vähän kuin micr ring, mut hiuksia ei tarvi vetää koukulla renkaan läpi, mikä oli suht vaikeeta. Ite tilasin tältä myyjältä:
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=112959153

Oon ollu tyytyväinen. Mulla on ollu niin sinetti, liimasinetti, kuin teippipidennyskin ja kyl tää on tähän mennessä paras, ku nää voi tosiaan kotona laittaa ja ite saan sisareni laittaan nää aina ilmaseks :D ja ku hoidan näit karvoja tosi silikoni pitosilla kaupan hoitoaineilla ja silkkitippojen tyylisillä silikoni tipoilla ni pysyvät ihan hyvässä kunnossa. Kampaamon hiukset ei oo ollu yhtään parempia, vaik aina väitetään et olis. Oon siis laittanu kampaamos kolme liimapidennystä ja niin vaan takkuuntuu nekin karvat ihan saman verran, ku nää huutonetin hiuksetkin. Oman hiusen verosia jatkeita ei vaan ole ja se on hyväksyttävä näköjään, mut ku jaksaa panostaa siihen hoitoon, (ei föönaile, ei käytä pahemmin muotoilutuotteita ja jaksaa laittaa joka pesun jälkeen hiuksiin jätettävää hoitoainetta ja silikonitippoja ni kyl ne ihan käyttökelposina pysyy pitkään).

Tolla myyjäl oli vielä laiton pika opetusvideokin tos myynti-ilmotukses, et sieltä voi vilkasta miten homma toimii, ku sitä on vaikee kirjottamalla selittää. Ainoo mitä noitten kans voi oikeestaan mokata on se, et ei purista niitä renkaita pihdeillä tarpeeks tiukalle ja ne alkaa ihan heti valuun. Siks laitossa piti heti aina koittaa varovasti nyppästä sinettiä, et jos se pääs valuun ni piti puristaa vielä lisää kiinni sitä.

Sit ku niit tarvii nostaa ni rengas vaan puristetaan toisesta suunnasta auki ja sinetti irtoo. Renkaat vaihdetaan uusiin niitten alkujaan sineteissä olleiden siimojen avulla ja niin pidennys pysyy sopivalla korkeudella aina. Renkaita voi tilata ainakin näistä paikoista:
Rapuzel, Hairium ja DreamHair. Vierailijana en saa linkittää useita sivuja, mut noi voi etsiä helposti googlella ja ettiä sivuilta hiustenpidennys tarvikkeet ja sieltä ihan perus micro ring. DreamHairilla on sitten vielä silikoni pintaisia micro ringejä, jotka on tavallista rengasta hellempiä hiuksille ja ne ei tee sitten yhtään mitään pienintäkään vaurioo omiin hiuksiin, eikä kyl tee noi perus renkaatkaan (ei ainakaan mulla oo tehny), mut jos niitä perus renkaita pelkää ni on tuo silikoni vuorattukin vaihtoehto. :)

teippihiusta etsivä
Hei apua! Etsin tuolta hairtraden sivuilta teippihiuksia huonoin tuloksin.. Mikä on teippihiusnauha tai joku sellainen englanniksi?? Tai tietääkö joku jotain halpaa (englantilaista) nettikauppaa, josta saisi teippihiusnauhaa edullisemmin kuin täältä.. ?

omia kokemuksia bängeristä
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
EI kannata todellakaan ottaa pidennystä Headbangerssissä!!! Itse otin ompelutekniikalla. Joku harjoittelija teki letityksen ja paikan omistaja leikkasi. Olin ostanut lisäksi kaikki hoitotarvikkeet (hoitoaine, uv-suihke ja pidennysharja) kyseisestä liikkeestä. Hoidin pidennystä liikkeen neuvojen mukaan ja lisäksi surffasin netistä lisätietoja. Olin ulkomailla 2 kuukautta ja jouduin ottamaan pidennyksen vajaa kahden viikon päästä hiustenlaitosta pois. Ei mitään korvausta ja ei mene takuuseen ("olisi pitänyt tulla liikkeeseen aiemmin" (mites tulen, kun olen ulkomailla??) ja "et ole hoitanut pidennystäsi" - vakifraasi (en olisi pystynyt hoitamaan paremmin: hoidettu liikkeen neuvojen mukaan, liikkeen suosittelemilla tarvikkeilla), "jenkeissä enemmän klooria vedessä, josta syystä voi mennä huonoon kuntoon" (joopajoo, ehdin pestä hiukset ainoastaan kerran tuolla jenkkivedellä ja kerran suomivedellä).
Ottaa päähän ja tämä on viimeinen kerta kun otan pidennyksen. Eli älkää menkö Helsingissä Headbanger nimiseen paikkaan.
Joo mullakin huonoja kokemuksia. 1) omistajan tyly ja nyrpeä palvelu 2) Maksetaan etukäteen ennen kuin mitään tehtykään
3) Laittoi liian vähän sinettejä vaikka olin maksanut tietystä määrästä sinettejä. Selitteli kaikenlaista "toimituksessa oli liian vähän hiuksia jne". "Hän ole laittanut tuplasinettejä" jne jne.
Lopputulos: Hän mysteerisesti "löysi" kampaamostaan oman värisiä hiuksiani (erikoisen väriset) puuttuvan määrän. Laittoi puuttavat sinetit mutta ei edes pyydellyt anteeksi mokaansa.

Nykyhetki: Suuri osa sineteistä tippui sinetin painon johdosta (niistä tuplasineteistä) johtuen ja repi omat hiukset tyvestä katki.

Hiusten PITI olla aitoa Remy hiusta, mutta jotain takkuilevaa paskaa tämä on.

Uusi kampaajani sanoi että ei ole ikin' nähnyt yhtä takkuuntuvaa hiustenpidennystä (hoidan sitä ohjeiden mukaan).

Uusi kampaajani myös sanoi että pidennyksiä ei IKINÄ saisi laittaa tuplasinetein, koska ne repivät painollaan omat hiukset.

Et tällainen kampaamo. En mene uudelleen...

ExHairNy
Ex-Hair on hiustenpidennyksiin keskittynyt yritys Tampereella

Teemme hiustenpidennyksiä teippitekniikalla.

Jokaiselle asiakkaalle suunnitellaan pidennys yksilöllisesti, jolloin tulos on juuri se mitä asiakas lähti hakemaankin.

Kiinnitysmenetelmänä käytämme teippikiinnitystä, joka on helpoin ja hiusystävällisin vaihtoehto.

Tänä päivänä hiustenpidennysten kiinnittämistekniikoita on useita, mutta meillä itsellä on paljon kokemusta teippipidennyksistä, ja olemme havainneet sen parhaaksi.

Tulevaisuudessa tulemme myös laajentamaan sinettikiinnityksiin.

Käytämme ainoastaan tutkitusti korkealaatuista, 100% aitoa Remy hiusta.

Otahan yhteyttä!

www.exhair.webs.com sekä ex.hairs@gmail.com

Minttu
www.cybershop.fi sieltä voi tilata klipsipidennykset hintaan 29? ja aidolla hiuksilla olevat klipsipidennykset hintaan 69? ja värivaihtoehtoja on todella laajasti. suosittelen todella lämpimästi. ei tarvitse pelätä omien hiusten kärsivän, ja hinta on todella edullinen verrattuna kampaajien tekemiin pidennyksiin. klipsipidennykset ovat aivan loistavat, nopeasti kiinnitetty, nopeasti ja vaivattomasti uusi look! aikaa menee 10-15 minuuttia.

tosin itselläni oli aikoinaan (n. vuosi sitten) sinettipidennykset, omat hiukseni kärsivät, mutta tilasin itse hiukset, hairiumilta, maksoivat muistaakseni 50? ja sitten kävin kampaajalla laitattamassa, työstä otti ainoastaan 20?, eikä ollut edes tuttu kampaaja, eikä myöskään mikään aloitteleva parturi-kampaaja,.

vieras
Letti on aika "kivan" näkönen sit kun ne pidennykset otetaan pois :whistle: Kantsii varautua siihen, et saattaa olla jopa kaljuja länttejä joissain kohti. Se hiustenlähtö on jotain järkyttävää...

Yhteistyössä