Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

hiustenpidentäjä
Teen hiustenpidennyksiä turun seudulla (raisiossa) sinettitekniikalla. Hinnat noin puolet siitä mitä yleensä pyydetään...

Käytän pidennyksissä merkkihiusta (socap) ja annan työlle 1kk:n pysyvyystakuun.Esimerkkihintoja

30 cm hius 100 sinettiä 240 euroa
40 cm hius 100 sinettiä 260 euroa
50 cm hius 100 sinettiä 285 euroa
60 cm hius 100 sinettiä 360 euroa

Asialliset yhteydenotot hiustenpidennysinfo@suomi24.fi

tiinaer
moi
pikkulettejä tekee ainakin Hesarilla selaset afrikkalaisnaiset.todella näppäriä käsistään! Muistaakseni Hesari 4 oli osoite..maksoir 250e-30e.ja sit Purple Mechelininkadulla tekee myös..

ejk
Mä otin ommeltuna, hiukset maksoi n. 100e ja pituutta alaselkään. Työ maksoi muutaman kympin. Kannattaa siis hyödyntää kotona oleva äitiyslomalaisia, joilla parturialan koulutus. Itse bongasin suomi24 tori-palstalta ilmoituksen.

Hölmöläisen hommaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äimistynyt:
Mistä h-tistä teillä löytyy rahat tällaseen turhuuteen???!!!????
Saa kai kaikki laittaa rahansa mihkä laittaa, mut en kyllä laittais minä. Onneks on omasta takaa pitkä ja paksu fleda.

No sitä mä vaan että tommonen 800egee ensin laittoon ja sit pitäs huoltaakin sitä...
Kaipa sille rahalle olis niiin monta kivempaakin/tärkeämpääkin kohdetta?
Ja oman kuontalon kasvattaminen on ilmaista ja siinä säästäis kun ei tarttis leikkauttaakaan kasvattamisen aikaan... Miksei jaksa oottaa että se tukka ihan ittekseen kasvaa? Mä kun lyhennäan hiuksiani niin ei siinä montaa kuukautta mee kun jo on samassa pituudessa takaisin...

ejk
Alkuperäinen kirjoittaja Hölmöläisen hommaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Äimistynyt:
Mistä h-tistä teillä löytyy rahat tällaseen turhuuteen???!!!????
Saa kai kaikki laittaa rahansa mihkä laittaa, mut en kyllä laittais minä. Onneks on omasta takaa pitkä ja paksu fleda.

No sitä mä vaan että tommonen 800egee ensin laittoon ja sit pitäs huoltaakin sitä...
Kaipa sille rahalle olis niiin monta kivempaakin/tärkeämpääkin kohdetta?
Ja oman kuontalon kasvattaminen on ilmaista ja siinä säästäis kun ei tarttis leikkauttaakaan kasvattamisen aikaan... Miksei jaksa oottaa että se tukka ihan ittekseen kasvaa? Mä kun lyhennäan hiuksiani niin ei siinä montaa kuukautta mee kun jo on samassa pituudessa takaisin...
No jos sulla on polkkatukka ja haluat takamukseen yltävän liehuletin, niin menee aikas monta vuotta että se kasvaa siihen pituuteen.
Toiseks, on niitä hiuksia leikattava vaikka kasvattaiskin pitkäksi, latvat menee semmoseksi hampuksi, jos ei niitä vuosiin leikkaa, niin onpa tosi kivan näkönen tukka sit, täynnä kaks haarasia ja niin kuivaa että syttyy auringonpaisteessa palamaan.
Eikä kaikkien tartte 800e:a pitkään tukkaan laittaa, suhteilla, netti-ilmoituksilla jne. pääsee yli 50% halvemmalla kuin liikkeessä tehty.

Minulla on sellaisia aitohiussinettejä, jotka siis on sellaisia missä on aidon hiustupsun päässä liimasinetti jo valmiina ja kuumalla raudalla kampaaja kiinnittää hiustupsun omien hiusten tyveen.
Täällä missä minä käyn yksi tupsu maksaa 4,20?.
Ja itselläni on niitä raitoina 30 kpl. Yhteensä siis 126 euroa ja paljon tuuheutta lisää!

Ihan kunnon pidennyksen koko päähän saa sadalla tupsulla eli 420 eurolla
.
Nämä sinetit ovat sellaisia, että pysyvät niin pitkään kuin murtaa tongeilla sen liimasinettikohdan ja sitäkin kohtaa saa tosissaan tongeilla painella että rikki saa.
Eli ei tippumisen pelkoa ainakaan :) .

Puoli vuotta pidän aina yksiä ja siihen mennessä kun on tullut tyvikasvua noin 6 cm niin alan irrottelemaan.

pitkä kokemus hiustenpidennyksistä
Hei,

jaaha eli pitäisi saada mahdollisimman halvalla hyvät hiustenpidennykset?
Voisitteko kuvitella, että tässäkin asiassa pätee, että EI halvalla saa laatua.

Halvin hius on kuitu, joka ei siis tietenkään näytä aidolta. Seuraavaksi halvin hius on kiinalainen aitohius. Voitte varmaan kuvitella, miltä tämä näyttää suomalaisessa päässä vaalennettuna.

Seuraavaksi halvin ja kaikkein käytetyin hius on intialainen remy-hius, jota lähes kaikki pidennyket käyttää, jota tarjotaan suomessa. Intialaiset ovat mustahiuksia, joten hius pitää vaalentaa RAJUSTI. Voitte kuvitella, missä kunnossa siis hius on tämän jälkeen.

Mikäli haluaa erittäin hyvälaatuista, suomalaisissa hiuksissa aidolta näyttävää hiusta, pitää siitä pulittaa vähintään 200e per 100g (slaavi/kaukaasialainen hius) tukkureille, jotka myyvät sitä per kilo. Eli hiustenpidennysten tekijöille laatuhius jo maksaa väh 2000e per kilo, josta lisäkkeen tekovaiheessa tippuu n. 30% lyhyistä hiuksista.

Jotenkin suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu, et halutaan ostaa halvinta. Eikö teille valkene, että halvat hiuslisäkkeet näyttää myös todella halvalta päässä?!

130e ja on olleet jo kuukauden koko päässä, aikasemmat mitkä laitettiin osaan hiuksista on pysyny joa pari kuukautta. kampaaja sanoski ku viimekerralla irrotteli niitä mun päästä et mulla ottaa ne tosi kovin kiinni. eikä näy mitään rumia liimahommia, ei niitä edes erota tukasta. kyl mä voin ainaki lämpimästi suositella! mulla oli pitkät hiukset mutta kartoin niiden leikkaamista niin kauan et viime synnytyksen jälkeen ne alko menee niin takkuun ja menin kampaajalle niin se sano et ne kannattais leikata aika lyhkäsiks tai katkeaa joka tapaukses. no vähän aikaa tykkäsin mallista et takaata lyhyet ja sivuilta oikein pitkät mut sit en osannu olla ilman pitkiä hiuksia niin laitatin pidennyksen. eikä kaduta yhtään.

Hiustenpidentäjä
Hiustenpidennyksen laatu riippuu hiuksesta, merkkihiukset parhaimpia! Itse tuon yrittäjänä hiukset itse maahan , siten vältetään suomitukkujen kalliit hinnat saman merkin hiuksissa. Teen pidennykset turun alueella, raisiossa! Jos jotain kiinnostaa laittakaahan mailia hiustenpidennysinfo@suomi24.fi

T:Linda

Yhteistyössä