Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja hoplaahoplaa:
Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi :eek: Raaskisko :whistle:
no onpahan kallis. meillä saa hiusten pidennyksen 350e :whistle:
No mä nyt soittelen muihin kampaamoihin,en nyt tollasta summaa suostu maksaa.
Missä päin asut?
Haminassa.

myymä
Mun piti jo se ottaa mut jouduin perumaan sen viimeksi, soitin just hairstoreen,690? tulis hinnaksi :eek: Raaskisko :whistle:
Missä päin asut?
Haminassa.
onko tampere ja hamina kaukana toisistaan? Meinaan vain kun tuo headbangerin tyttö asuu normaalisti tampereella, joten saattapi tehdä niitä myös siellä.. :)

Mun sinetit on pysyneet tosi hyvin 4-6kk kerrallaan ja on tosi luonnolliset!

Missä päin asut?
Haminassa.
onko tampere ja hamina kaukana toisistaan? Meinaan vain kun tuo headbangerin tyttö asuu normaalisti tampereella, joten saattapi tehdä niitä myös siellä.. :)

Satoja kilometrejä on matkaa :|

nassetäti
heip, olen parturi-kampaajaopiskelija viimeistä vuotta ja voin sanoa et sinettipidennys (joka on kallein mutta myös luonnollisin siinä mielessä että hiuksia voi pitää kiinni ja niitä voi käsitellä muutenkin kuin omaa hiusta, kihartaa, suoristaa, värjätä ym.) pysyy hyvänä noin 4-5 kk. 3-6 kk sanotaan mutta kyllä 6 kk on jo aika pitkä aika koska silloin oma hius on kasvanut noin 6 cm joten sinettikohdat alkavat joko näkyä tai sitten oma kasvanut tyvi saattaa alkaa takkuuntua. näkymisestä sen verran myös että kyllä tottakai lyhyessä omassa hiuksessa sinetit voi näkyä helpommin mutta hiuksien kasvaessa myös se päälykerros omaa hiusta kasvaa siinä mukana joten ei ne sinetit sieltä yhtäkkiä pomppaa esille. ja sinettiosat hyvälaatuisessa hiuksessa on saman väriset kuin itse sinettihius. tietysti jos on vaalea hius ja ottaa vaaleat pidennykset ja sitten sattuu haluamaan värjätä hiukset tummiksi, sinetit näkyy aika helposti koska jäävät vaaleiksi.

vinkkinä semmoinen sivusto kuin www.hairtrade.com, sieltä saa kokohiuspidennykseen tarvittavan määrän hiusta alle satasella ja koska on brittiläinen sivu, toimitusmaksut on vain 10e luokkaa ja hiukset saapuu alle viikossa. jos tilaat itse hiuksen ja menet jonnekkin vain laitattamaan niin tulee paljon halvemmaksi. toki tämä hius ei ole ehkä aivan niin laadukasta kuin monessa kampaamossa mutta on silti aitoa hiusta ja toimii samalla tavalla kuin 500 euron lisäkkeet. suosittelen kokeilemaan varsinkin jos ei ole aikaisempaa kokemusta kokopidennyksestä jos sattuu ettei pystykkään olemaan niiden sinettien kanssa niin ei mene sitten montaa sataa hukkaan.

niin ja muuten jos paikkakunnallasi on parturi-kampaamolinja, oppilaat yleensä tekevät asiakaspalvelua jossa saa laiton vieläkin halvemmalla ja silti hyvälaatuista työtä koska opettajat valvovat kaikkea toimintaa.

myymä
Missä päin asut?
Haminassa.

Satoja kilometrejä on matkaa :|
auts...

Kannattaa myös kysellä suomi24 palstalta. siellä on sellainen missä ihmiset tekevät edullisesti pidennyksiä..
vähän kannattaa kuitenkin katsoa millä tekniikalla tekee, koska niitä on olemassa tosi surkeitakin...

http://tori.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000007&conference=4500000000001237&subcat=2165

toimiikohan toi linkki.
Kuitenkin suomi24 keskustelu, muoti ja kauneus, ja palveluita tarjotaan!
Tee sinne kysely oman alueesi edullisista pidennyksen tekijöistä :)

nassetäti
niin ja on totta että jos pidennyksen luvataan kestävän vähintään 3 kk ja alkaa parin viikon päästä tippumaan pois niin vika on yleensä silloin tekijässä (jos itse on ohjeen mukaan pitänyt huolta) ja silloin on täysi oikeus mennä takaisin kampaamoon ja vaatia uudelleenkiinnitys tai korvausta.

mimmi
Alkuperäinen kirjoittaja saga79:
Alkuperäinen kirjoittaja updown:
Jos päädyt ottamaan,kulje kesällä hattu päässä...Aurinko kun sulattaa ne liimat ja tukka lähtee..
*kokemusta on* :ashamed:
Sulla on sit ollu huonolaatunen pidennys. mulla oli viime kesänä jatkeet ja tosi hyvin kesti
Eikö poistoneste oo just liiman poistamista varten? Ei ne mihinkää sula ja käytetäänhän hiustenkuivaintaki!

Yhteistyössä