300? ei ole paha hintaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Älä nyt hullu ole! Saahan sen monessa paikassa alle 400 euronkin...
Ei mulla ainakaan ole kuluttanut?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö sinetit kuluta kauheesti hiusta?
Ei mikään hirmu matka mut en nyt töiltäni ehdi :| Toukokuussa jos vain suinkin pääsen,tuun tapaa pintsua ym sinne :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Onks sulla lahteen pitkä matka? löysin ircistä tollasen tytön joka tekee aidoista hiuksista sinetilla pidennyksiä.
45cm tukalla=250e
50cm tukalla=285e
55cm tukalla=320e
anteeks mut oon opiskellu parturi- kampaajaksi ja niitä ei tarvitse kerran kuussa uusia. kerran kahessa kuussa on ehkäpä oikeempi... teippi pidennykset järkevimmät ku ne samat hiukset voi laittaa noin neljään kertaan .... eli sit ku pitää korjata niin maksat pelkästä laitosta etkä taas hiuksistaAlkuperäinen kirjoittaja kkkkk:kilpailuta... ja muista et ne pitää laitattaa kerran kuussa, 100e suunnilleen..
mulla oli teippipidennykset jotka sain aika halvalla kun serkku teki.maksoin vain hiukset n.120e..Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Eihän ooAlkuperäinen kirjoittaja myymä:Onpas paljon teipeistä... teippi kun on vielä sinettiäkin huonompiAlkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Täällä maksaa teipit 400?
Mitäääää? Mulla on ollu aina kesät talvet sinetit päässä tuuhennoksina eikä kyllä mitään oo käyny...Alkuperäinen kirjoittaja updown:Jos päädyt ottamaan,kulje kesällä hattu päässä...Aurinko kun sulattaa ne liimat ja tukka lähtee..
*kokemusta on* :ashamed:
Mulla on nyt ollu 8 päivää hiustenpidennys. Hiukset, työt, värjäys ja leikkaus+ hiusharja.. Kaikki maksoi yht. 310 e. Siis nämä on sinetti kiinnityksellä !!Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Älä nyt hullu ole! Saahan sen monessa paikassa alle 400 euronkin...
aidotko? mitä tuo hinta pitää sisällään?Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Haistakoon hairstore paskan! Soitin toiseen liikkeeseen,tulee maksamaan 300-400?