Hitto et hiustenpidennys maksaa!!

Mulla ollut pidennyksiä aika ajoin ja samoin kavereilla (meillä oikein buumi päällä). Jos löydät jonkun joka osaisi laittaa tai sit joku kampaamokoulu joka tekisi edulisemmin niin suosittelen kokeilemaan sitä kautta. Mulla pidennykset kesti 3kk ja kaverilla ollut nyt puolisen vuotta putkeen pidennykset niin et aina korjaillaan muutamia. Mulla sinetit pysyi hyvin piilossa lyhyestä tukasta huolimatta joten jos ne on oikein tehty niin eivät näy. Eli mulla hiukset (5-6 punttia) maksoi jotain reilu 200-250e ja sit kaveri ottaa teosta 50e. Mut mulla ollurt noi samat hiukset nyt 3 kertaa päässä joten olen maksanut laitosta pelkästään. Mut tuo melkein 700e on kyllä niin kallis hinta etten itse lähtsi ottamaan niitä. Maksat siis tuossa hinnassa yli 150-200e tunnilta niiden teko työstä jos hiukset ottavat hinnasta tuon 200-250e! Aika kova tuntitaksa :eek:

Minä maksoin 200? =) sain kyllä tutun alennusta. hiukset makso pelkästään 120?, ne lyhimmät, ja on oikeesti ihan pitkät. teko makso sitten sen 80?. Ja kun oli osaava kampaaja, laittoon meni n. 2 tuntia, ei ihan sitäkään. Tykkään tosi paljon.

vieras
ok, sellasta kuulin vaan että se kuluttaisi, et vähempi kuluttava vaihtoehto ois jotkut letitykset.. En tiedä noista, ite vaan aattelin joskus noita sinettejä mut sitten kaveri sanoi ettei kannata joten ynohdin asian. Täytyy harkita uudestaan jos se ei kerran kuluta niitä.

Mulla on tuuhennokset, ollut jo monia vuosia eri värisinä variaatioina. Ei sinetti/liima kuluta hiusta ollenkaan. Jos ihan pidennykset niin kyllä niitä kannattaa huollattaa suht usein, menee aika törkeen näköiseksi muuten. Muita vaihtoehtoja on omelupidennys ja vähän uudempi juttu suomessa teippipidennys. Teippipidennys helpoin huoltaa.

Itseasiassa mun käsittääkseni letillä laietut pidennykset ja tarrasinetit kuluttaa hiusta eniten. Normaalisinetti tuntuu siltä kun pois otettaesa niissä on niin paljon irronnutta hiusta mukana kun 3kk:ssa hiuksia irtoaa päästä kuitenkin luonnollisestikin aika paljon. Mulla ei ole sinetit vaikuttanut hiusten laatuun mitenkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Onks sulla lahteen pitkä matka? löysin ircistä tollasen tytön joka tekee aidoista hiuksista sinetilla pidennyksiä.

45cm tukalla=250e
50cm tukalla=285e
55cm tukalla=320e

:D
Ei mikään hirmu matka mut en nyt töiltäni ehdi :| Toukokuussa jos vain suinkin pääsen,tuun tapaa pintsua ym sinne :wave:

'''
itselläni on ollut kaksi kertaa hiustenpidennys. ekan kerran ne oli kesällä ja hyvin pysyi päässä, neljä kuukautta. olis pysyny pidenpäänkin mut otin ne sitten pois kun kyllästyin. Jos sinetit sulaa saunassa tai auringossa tai ne tippuu noin kuukaudessa pois niin sitten on kyllä vika laittajassa tai tuotteessa

mulla on ollut teippipidennys sekä myös keratiini sineteillä tehty pidennys ja täytyy sanoa,että teippipidennykset olivat paljon,paljon paremmat. Ne ovat ainakin omasta mielestäni luonnollisemmat ja tosiaan niitä voi käyttää uudestaan,kun välillä vaan fressaa niitä.Ja olivat myös halvemmat ottaa ja laittaessa ei mene montaa tuntia =) Ainakin itse oon ollu niihin tosi tyytyväinen.

hei istä muualta sais aitoo hiusta sineteillä kun Dimorasta?ne niidn sinettiliimat oli ihan peestä |O mun kampaajakaverikin ahukku ne alimpaan hittoon.
eikä ne sinetit lähteny purkautuu öljyllä kun notin pois joten piti leikkaa ne sinetit pois :snotty:

*kunnon babyface picture :LOL: *

mulla on tossa kuvassa omaa tukkaa just ehkä korvan alle,kaveri teki.otti työstä 80e (oli siinä vähän hommaakin!) ja enmuista paljon noi hiukset maksoi mutta halvalla pääsin.
kesällä uudestaan,pitkä musta tukka ja otsis :p :heart:

näin on :)
Alkuperäinen kirjoittaja kkkkk:
kilpailuta... ja muista et ne pitää laitattaa kerran kuussa, 100e suunnilleen..
anteeks mut oon opiskellu parturi- kampaajaksi ja niitä ei tarvitse kerran kuussa uusia. kerran kahessa kuussa on ehkäpä oikeempi... teippi pidennykset järkevimmät ku ne samat hiukset voi laittaa noin neljään kertaan .... eli sit ku pitää korjata niin maksat pelkästä laitosta etkä taas hiuksista :)

http://www.casabella.ee/index.php?page=42 Lähtisinpä tallinnaan ottamaan letit jos olisi kaikki raha ja aika :) Miten voi pk-seudulta olla näin vaikeaa löytää pikkuleteille tekijöitä? Saa juoruta mikäli on tietoa!

perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Täällä maksaa teipit 400? :whistle:
Onpas paljon teipeistä... teippi kun on vielä sinettiäkin huonompi :eek:
Eihän oo :eek:
mulla oli teippipidennykset jotka sain aika halvalla kun serkku teki.maksoin vain hiukset n.120e..
Mä en oikein tykännyt niistä teipeistä.Koko ajan oli tunne että ne näkyy ja muutenkin oli tukka kauheen tönkkö niiden teippien takia. Eikä niitä voinut laittaa ees ponnarille kun ne teipit ei oikein jousta siellä mitenkään.
Eli en kyllä sillain suosittele jos on mahdollisuus ottaa sinetit

Alkuperäinen kirjoittaja updown:
Jos päädyt ottamaan,kulje kesällä hattu päässä...Aurinko kun sulattaa ne liimat ja tukka lähtee..
*kokemusta on* :ashamed:
Mitäääää? :eek: Mulla on ollu aina kesät talvet sinetit päässä tuuhennoksina eikä kyllä mitään oo käyny...

pitkä hiuksinen !!
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Älä nyt hullu ole! :eek: Saahan sen monessa paikassa alle 400 euronkin...
Mulla on nyt ollu 8 päivää hiustenpidennys. Hiukset, työt, värjäys ja leikkaus+ hiusharja.. Kaikki maksoi yht. 310 e. Siis nämä on sinetti kiinnityksellä !!

Yhteistyössä