Hinnoitteluapua tarvitsisin minäkin, polkupyörän peräkärry

Mitäs te maksaisitte kesäkuussa 2008, Anttilasta ostetusta 2-istuttavasta polkupyörän peräkärrystä? Viime kesänä käytettiin aktiivisesti mutta tälle kesää oli lähinnä jaloissa täällä sisätiloissa. Neiti 4v kun ei suostunut istumaan kärryyn enää kun oppi ajamaan ilman apupyöriä :LOL: Ja mikäs sen parempaa kun omatoimisuus :wave: Kärryn merkki on Amazor, sisätiloissa säilytetty, moitteeton kärry. Eipä tuo oo kulumaan päässy näin vähällä käytöllä. Uutena maksoi kotiin toimitettuna hiukan päälle 200e.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
60-80e :eek: Ihan tosi :eek: MÄ kyllä kuvittelin siitä vähintään 120e saavani kun kuitenkin on käytössä ollut oikeastaan vaan yhden kesän :eek:
Kärkkäisellä on Spectran kärryjä 199e, en kyllä satasta maksaisi käytetystä, onkos edes mitään merkkiä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
korkeintaan 80?. se on käytetty mikä käytetty vaikka vain 1 kesä..
Juu käytetty toki mutta kun taannoin huutonetistä katoin niin monta vuotta vanhat bilteman kärryt ja niistäkin pyydettiin tuota 120e ja bilteman oma on edullisempi kuin anttilan oma.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
60-80e :eek: Ihan tosi :eek: MÄ kyllä kuvittelin siitä vähintään 120e saavani kun kuitenkin on käytössä ollut oikeastaan vaan yhden kesän :eek:
Kärkkäisellä on Spectran kärryjä 199e, en kyllä satasta maksaisi käytetystä, onkos edes mitään merkkiä?
Noh, ko. kärkkäinen nyt ei paljon auta muualla asuvia. Anttilan amazor on merkki.
 
Katos tästä on samanlaista ja paljon maksettu.

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=polkupy%F6r%E4*%20per%E4k%E4rry*&seller=&location=&bidder=&order=L&odir=D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
60-80e :eek: Ihan tosi :eek: MÄ kyllä kuvittelin siitä vähintään 120e saavani kun kuitenkin on käytössä ollut oikeastaan vaan yhden kesän :eek:
Kärkkäisellä on Spectran kärryjä 199e, en kyllä satasta maksaisi käytetystä, onkos edes mitään merkkiä?
Noh, ko. kärkkäinen nyt ei paljon auta muualla asuvia. Anttilan amazor on merkki.
No kato ku se on nettiputiikki ja tuodaan kotiin ihan 8,90e toimitusmaksulla. Ota ja kurkkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ElämänsäLuuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
60-80e :eek: Ihan tosi :eek: MÄ kyllä kuvittelin siitä vähintään 120e saavani kun kuitenkin on käytössä ollut oikeastaan vaan yhden kesän :eek:
biltemasta saa 120e uuden kärryn..
Juu bilteman oma toki on hiukka erilainen, eri mitoitus ja ennenkaikkea eri painoinen. Noh, minä jatkan tuumaamista ja taidan huutonettiin pistää sen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Katos tästä on samanlaista ja paljon maksettu.

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=C&classification=0&stype=A&tits=polkupy%F6r%E4*%20per%E4k%E4rry*&seller=&location=&bidder=&order=L&odir=D
Ei nyt sattunu silmään et olis just tuota anttilan omaa ollu mut kun jo bilteman aika lailla halvemmasta peräkärrystä pyydettiin 60-90e, olettaisin siis että voisin pyytää anttilan kalliimmasta min. 100e?
 

Yhteistyössä